Показано матеріалів: 161-170
УРОК 100 Тема: Розрізнення звуку [ф] і звукосполучення [хв]Мета: Учити учнів розрізняти звук [ф] і звукосполучення [хв] у вимові; закріпити вміння позначати їх на письмі буквами ф і хв; розвивати мовлення; вміння працювати зі словником; виховувати мовну культуру. |
УРОК 99 Тема: Приголосні звуки, позначення їх буквами. Закріплення алфавітуМета: Уточнити і закріпити знання учнів про вимову приголосних звуків та позначення їх буквами на письмі; розвивати вміння розрізняти приголосні звуки; виховувати любов до природи, повагу до народних традицій, цікавість до мовних явищ. |
УРОК 98 Тема: Перевірка набутих умінь з темиМета: Перевірити набуті вміння і навички з теми; розвивати вміння перевіряти слова з ненаголошеними е, и; виховувати самостійність, уважність. |
УРОК 97 Тема: Узагальнюючий урок з теми «Вимова і правопис слів з ненаголошеними [е], [и]»Мета: Повторити та узагальнити вивчений матеріал з теми; розвивати вміння впізнавати в слові ненаголошені голосні, добирати до них перевірні; розвивати зв’язне мовлення; виховувати любов до України. |
УРОК 96 Тема: Вимова і написання слів з ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом. Робота з орфографічним словникомМета: Учити дітей правильно писати слова з ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом, користуючись при цьому словником; розвивати вміння розпізнавати в словах ненаголошені голосні, робити висновки; виховувати мовну культуру. |
УРОК 95 Тема: Письмовий твір на тему «Рання весна» (за ілюстрацією та матеріалами у підручнику)Мета: Учити дітей складати розповідь за малюнками та запитаннями, записувати її; розвивати зв'язне мовлення, вміння давати повні відповіді на питання, дотримуватись логічної послідовності при складанні розповіді; виховувати любов до природи. |
УРОК 94 Тема: Опрацювання текстів зі словами з ненаголошеними [е], [и]Мета: Актуалізувати знання учнів про творчість Т. Г. Шевченка; закріпити знання про правила правильної вимови слів з не-наголошеними [е], [и]; розвивати вміння правильної вимови слів з ненаголошеними голосними, вміння користуватися орфографічним словником; виховувати любов до творчості Т. Г. Шевченка. |
Розвиток зв'язного мовлення. Робота над текстом «Білі руки й чорні руки». Опис рук трудівниці (усно)
УРОК 93 Тема: Розвиток зв'язного мовлення. Робота над текстом «Білі руки й чорні руки». Опис рук трудівниці (усно)Мета: Учити працювати з текстом, складати описи; розвивати усне мовлення, збагачувати словниковий запас; виховувати повагу до людей праці, до українських традицій. |
УРОК № 92 Тема: Тренувальні вправи на перевірку ненаголошених голосних зміною форми та добором споріднених слівМета: Учити дітей перевіряти ненаголошені голосні [е], [и] зміною форми та добором споріднених слів; закріпити поняття «перевірне слово»; розвивати зв'язне мовлення учнів; виховувати любов до природи. |
Тема: Ненаголошені голосні звуки [е], [и]. Спостереження за вимовою і написаннямМета: Формувати в учнів навички літературної вимови наголошених і ненаголошених звуків [е], [и] в словах; розвивати вміння порівнювати звуки [е], [и] в наголошених і ненаголошених словах; виховувати спостережливість, уважність. |