УРОК № 92 Тема: Тренувальні вправи на перевірку ненаголошених голосних зміною форми та добором споріднених слівМета: Учити дітей перевіряти ненаголошені голосні [е], [и] зміною форми та добором споріднених слів; закріпити поняття «перевірне слово»; розвивати зв'язне мовлення учнів; виховувати любов до природи. Хід Уроку I. Організація класу до уроку II. Перевірка домашнього завдання — Прочитайте споріднені слова. Назвіть в них корінь. — Назвіть перевірні слова, що допомогли вам вставити пропущені букви. III. Каліграфічна хвилинка Я ля лю ли ло Я люблю в...селий ранок холоднючоі з...ми. — Спишіть каліграфічно. — Вставте пропущені букви. Які перевірні слова дібрали? IV. Узагальнення і систематизація знань 1. Ознайомлення з правилом на с. 57. 2. Гра «Дістанься до верхівки». — На дошці — піраміда слів. Впишіть, починаючи знизу, пропущені букви в слова. Діти записують слова в зошиті, а потім вписують букви в піраміду, пояснюючи, які слова добирали.
(иїю) (озма) І М/*вий) 1 /IV С дерва ) ' ст жинф Г_вес”ЛИТИСІз) 3. Виконання вправи 130, с. 57. — Прочитайте текст. Що ви з нього дізнались? — Випишіть слова з пропущеними буквами. Вставте букви, добираючи перевірні слова. 4. Самостійна робота. Вправа 131, с. 57. — Вивчіть напам'ять прислів'я і запишіть його з пам'яті. У виділених словах позначте корінь. Взаємоперевірка виконаного. — Поясніть значення слова хліб у цьому прислів'ї. — Якими словами можна його замінити? 5. Фізкультхвилинка. 6. Вправа 132, с. 58. — Розкажіть, які вироби можна виготовляти з борошна. — Запишіть речення за зразком. — Як можна назвати всі ці вироби одним словом? — Прочитайте наступне речення. Що в ньому означає слово хліба? — Як можна назвати слово хліб? (Багатозначним). 7. Самостійна робота. Вправа 133. — Спишіть слова, вставляючи пропущені букви і дописуючи перевірні слова. Перевірка виконаного. 8. Виконання вправи 138, с. 61 (усно). — Назвіть слова, в яких треба перевіряти написання букв е, и за правилом. Доберіть до них перевірні слова. V. Підсумок уроку — Як перевірити ненаголошені голосні? VI. Домашнє завдання. Вправа 134, с. 58 — Спишіть вірш, вставляючи пропущені букви. | |
| |
Переглядів: 2770 | |
Лікарські рослини |
Загадка — цікава розумова задача. Л. Глібов «Котилася тарілочка», «Хто доня?» |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 10 |
Мікрорайон школи. Практична робота: «Безпечні та небезпечні місця на шкільно... |
Висівання пророщеного насіння у відкритий ґрунт |
Всього коментарів: 0 | |