УРОК 106 Тема: Вправляння у правильній вимові і написанні слів з дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складуМета: Закріплювати навичку літературної вимови дзвінких приголосних у словах та позначення їх на письмі; поглиблювати знання про текст; розвивати зв'язне мовлення; виховувати любов до природи, допитливість. Хід Уроку I. Організація класу до уроку II. Перевірка домашнього завдання — Прочитайте слова парами, чітко вимовляючи дзвінкі приголосні звуки. — Назвіть у виділених словах дзвінкі приголосні, глухі приголосні. III. Каліграфічна хвилинка аж бдж жо ол бджоли Бджоли живуть у вулику. — Побудуйте звукову модель слова бджоли. — Скільки в цьому слові букв? А звуків? Чому? IV. Систематизація і узагальнення знань 1. Складання тексту за малюнком. Вправа 200, с. 83. — Розгляньте малюнок. Хто на ньому зображений? — Що хочуть зробити ведмедики? — А що для цього треба зробити? — Прочитати початок прислів'я. Як ви його закінчите? — Складіть усну розповідь за малюнком. Уявіть, що на малюнку зображено основну частину розповіді. Придумайте її початок і кінцівку. — Запишіть прислів'я. Підкресліть букви, що позначають дзвінкі приголосні. 2. Виконання вправи 201, с. 84 (усно). — Прочитайте і відгадайте загадку. — Які слова вам допомогли це зробити? — До виділених слів доберіть спільнокореневі. 3. Робота з деформованим текстом. Вправа 202, с. 84. — Прочитайте речення. Самостійно запишіть їх у такому порядку, щоб вийшов текст. Перевірка виконаного. — Назвіть і підкресліть слова, в яких є склади, що закінчуються на дзвінкий приголосний. 4. Фізкультхвилинка «Дзвінкий—глухий». 5. Робота з текстом. Вправа 203, с. 84—85. — Підготуйтесь до виразного читання тексту. Зверніть увагу на виділені букви. — Чи здогадались ви, хто завітав на пасіку? — Прочитайте слова, які допомагають уявити, як пересувається ведмідь. — Розкажіть, яку ілюстрацію ви намалювали б до тексту. — Випишіть з тексту пари слів, близьких за значенням. Яка відмінність між словами іде — суне, їсть — ласуєі — Прочитайте записані слова. Поясніть, глухі чи дзвінкі приголосні ви вставляли. 7. Попереджувальний диктант. Швидко казка мовиться, та не швидко діло робиться. Були б пиріжки, будуть і дружки. V. Підсумок уроку — Які групи приголосних ви зараз вивчаєте? — Чим відрізняється їх вимова? — Як потрібно вимовляти дзвінкі приголосні в кінці складу? — Прочитайте вірш у вправі 205, с. 85, чітко вимовляючи дзвінкі приголосні у виділених словах. VI. Домашнє завдання. Вправа 208, с. 85 — Запишіть слова — назви предметів, зображених на малюнку, в алфавітному порядку. Повторіть правила про дзвінкі і глухі приголосні звуки. | |
| |
Переглядів: 1507 | |
Охорона тварин |
Згинання і складання паперу. Виготовлення іграшок із паперу. Жабка |
Свято, коли весело |
Мікрорайон школи. Практична робота: «Безпечні та небезпечні місця на шкільно... |
Об’ємні вироби з природного матеріалу. Виготовлення із природних форм фігурок... |
Всього коментарів: 0 | |