УРОК 32 Тема. Елементарні уявлення про духовну складову здоров'я. Різні вияви краси поведінки людейМета: дати учням елементарні уявлення про духовну складову здоров'я; розвивати позитивні особистісні якості; виховувати ввічливість, тактовність, порядність. На уроці можна використати демонстраційні матеріали видавництва «Ранок», зокрема плакати «Уроки ввічливості». ХіД УРОКУ Учитель. Нерідко причиною поганого настрою є певні пере- живання й почуття, які нас хвилюють і тривожать. Це здивування, страх, радість, смуток, гнів, сором. Ми не можемо залишатися бай- дужими до того, що нас оточує і що відбувається навколо. Іноді чиїсь вчинки чи певні події хвилюють нас тривалий час. Наведіть приклади чийогось вчинку, коли ви відчули страх; зди- вування; радість; смуток; гнів; сором. — Наведіть приклади таких подій, коли ви відчули страх; зди- вування; радість; смуток; гнів; сором. Хочу я здоровим бути, Закалятись хочу я. Тож гімнастику робити Треба разом — ти і я! З фізкультурою ми дружим, Різні вправи любим дуже! Раз, два, три, чотири, п'ять — Будем зараз присідать. Учитель. Наші почуття, бажання, уподобання керують нашою поведінкою. Отже, настрій відбивається на поведінці, вчинках, діях, роз- мові, ставленні до оточуючих. Якщо настрій гарний, нам хочеться спілкуватися з друзями, допомагати іншим. І навпаки: якщо на- стрій поганий — ніщо не миле; оточуючі дратують, на уроці зникає увага, часто помиляєшся, не знаходиш потрібного слова у спілку- ванні з друзями. — Візьміть дзеркало і, дивлячись на своє обличчя, покажіть радість, печаль, здивування, обурення, гнів, злість, спокій. Яка «маска» вам найбільше сподобалася? Яка — найменше? Чому? Висновок: якщо хтось тебе розсердив або образив, не плати кривд- никові тим самим, а спокійно поговори з ним. № 1. Гра «Добре чи погано?» Зафарбуйте відповідь «добре» — зеленим, «погано» — черво- ним олівцем. Галинка позаочі говорить різні плітки про однокласників. Антон і Аня дружать. Після уроків разом ідуть додому. Борис чваниться, зверхньо ставиться до своїх однокласників. Мишко уважно ставиться до всіх своїх товаришів. Тамара доносить на товаришів. Розбишаки Тарас й Данило на перервах б'ються. Висновок: перш ніж щось зробити чи сказати, подумай, чи не за- шкодить це тобі чи іншим людям. № 2. Розгляньте малюнки. Хто на них зображений? Пронумеруйте малюнки у потрібному порядку. Складіть за ними невеличку розповідь, вживаючи ввічливі слова під час розмови їжачка з козликом. ЯК КОЗЛИК ДОПОМІГ ЇЖАЧКУ ЯБЛУК НАРВАТИ Одного разу набрів їжачок у лісі на яблуню. На ній було бага- то красивих і смачних яблук. Але всі яблука висіли високо-високо. Як дістати їх їжачкові? Бачить він — на лузі пасеться козлик. Піді- йшов їжачок до нього і прохає: Будь ласка, козлику, допоможи мені яблук нарвати. Гаразд, — з радістю погодився козлик. Підійшов він до яблуні і почав бити ріжками по стовбуру. Яб- лунька захиталася, і яблучка дощем посипалися на землю. Зраділи козлик і їжачок. Разом почали збирати смачні яблучка. Дякую тобі, козлику! Я буду тебе згадувати всю довгу зиму. До побачення, їжачку, смачного тобі! Сонечко дивилося на козлика й їжачка й теж раділо разом з ними. Висновок: будь добрим до інших, буде добре і тобі. Що сьогодні збережеш, завтра знадобиться. Як ви розумієте зміст прислів'я? Які ще прислів'я, що відповідають темі нашого уроку, ви знаєте? Що впливає на ваш настрій? Що прикрашає людину? Як ви зберігаєте гарний настрій? Як ви створюєте гарний настрій мамі, таткові, бабусі, діду- севі, сестричці, братикові, вчителеві, друзям? Яке значення для здоров'я має гарний настрій? Наведіть приклади гарної поведінки. Наведіть приклади поганої поведінки. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1840 | |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 19 |
«Грамотний-видющий і на все тямущий» |
Карта України. Умовні позначення на карті (рівнини, гори, водойми) |
Узагальнюючий урок із теми «Пластика форм». Виготовлення подарунка до зимових... |
Згинання та складання паперу. Виготовлення іграшки складанням. Декоративна кв... |
Всього коментарів: 0 | |