УРОК 122 Тема: Повторення й закріплення вивченого матеріалуМета: провести роботу над помилками, допущеними у самостійній роботі; формувати вміння і навички розв'язання задач на дві дії, обчислювальні навички; розвивати математичне мовлення, увагу, пам'ять; прищеплювати любов до предмета. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні ми попрацюємо над помилками, допущеними у самостійній роботі, підготуємося до контрольної роботи. III. Корекція та закріплення знань 1 Аналіз помилок, допущених у самостійній роботі 2 Робота за таблицею — Заповніть порожні клітинки. Доданок7 340 20 9 Доданок 620 3090 Сума6633 10 47 50 — Запишіть числа, які ви поставили у порожні клітинки, в порядку зростання. 3 Розв'язування прикладів зручним способом 25 - (5 + 3) =50 + (6 + 20) = 86 - (6 + 1) =7 + (3 + 40) = 4 Розв'язування задач 1) Татові 34 роки, а мамі — 30 років. На скільки років тато старший за маму? 2) В автобусі було 25 пасажирів. На зупинці 6 пасажирів вийшли, а 9 зайшли. Скільки пасажирів стало в автобусі? 3) У класі 20 учнів. Із них 12 хлопчиків. Скільки в класі дівчаток? 4) У гаражі стояло 20 автомобілів. Виїхало 5 легкових і 8 вантажних машин. Скільки автомобілів залишилося у гаражі? 5 Хвилинка каліграфії — Напишіть усі числа восьмого десятку. ● Фізкультхвилинка Трави ростуть низько-низько, Дерева ростуть високо! А ми ідемо тихо-тихо, Щоб не зробить нікому лиха. Вітер дує сильно-сильно, Дерева хита невпинно, А нам у класі так затишно — Ми до занять готові сісти. V. Розвиток математичних знань 1 Робота з геометричним матеріалом — Намалюйте три трикутники. У першому — всі кути гострі, у другому є прямий кут, а в третьому є тупий кут. 2 Не обчислюючи, поставте знаки: <, >, = 60 + 8 □ 60 + 20 28 - 6 □ 28 - 8 10 + 40 □ 40 + 1064- 4 □ 65 - 4 3 Розв'язування логічних задач 1) Іванко живе у 12-поверховому будинку, на 9 поверсі, якщо рахувати згори. На якому поверсі живе Іванко? Розв’язання. Можна намалювати будинок, а можна розв’язати завдання і без малюнка, дізнавшись, скільки поверхів будинку знаходиться нижче за поверх Іванка (12 - 9 = 3). Відповідь: на 4 поверсі. 2) У коробці лежить 15 кульок: чорних, білих і червоних. Червоних кульок у 7 разів більше, ніж білих. Скільки в коробці чорних кульок? Розв’язання. Білих кульок не може бути більше одного, оскільки якби їх було хоч би 2, то червоних кульок було б не менше 14, а кульок всього 15. Значить, біла кулька всього одна, а червоних у сім разів більше, тобто 7. Чорних кульок 15 - (1 + 7) = 7. 3) У Василька і Миколки разом 15 марок. Василько подарував 2 з них Миколі. Скільки стало у них разом марок після цього? (Це — задача-жарт. Марок залишилося, скільки було, — 15.) 4) У Даринки дві спідниці: червона і синя, — і дві блузи: у смужку і в горошок. Скільки різних нарядів є у Даринки? Розв’язання — за таблицею: Спідниці Блузки г (в горошок) п (в смужку) ч (червона)г чп ч с (синя) г сс с Відповідь: 4 наряди. 5) На скільки частин розірветься круглий ланцюг, якщо розпиляти три несусідні ланки? Розв’язання — за малюнком: 0(^9 Ланцюг розпадеться на три розпиляні ланки і три шматки між цими ланками. Відповідь: на 6 частин. 6)У коробці лежить 4 кульки: чорних, білих і червоних. Червоних кульок стільки ж, скільки білих і чорних разом. Скільки чорних кульок у коробці? Розв’язання. Червоні кульки складають половину всіх кульок, тобто їх 2. Чорних і білих кульок разом 2. Отже, їх по одній кожного кольору. Відповідь: чорних — 1, білих — 1, червоних — 2. VI. Підбиття підсумків. Рефлексія — Що вам необхідно повторити вдома, щоб упоратися із завданнями контрольної роботи? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2098 | |
Фантастичні образи |
Тема. Казки народів світу. Урок позакласного читання |
Як людина сприймає інформацію |
Методика загартування; засвоєння елементарних правил приймання повітряних і с... |
Узагальнюючий урок із теми «Рукотворна краса». Колективна робота «Сонячні кві... |
Всього коментарів: 0 | |