УРОК № 124 Тема: Повторення вивченого з розділу «Речення»Мета: Закріпити і систематизувати знання учнів про речення; розвивати зв’язне мовлення; виховувати любов до природи. Хід Уроку I. Організація класу до уроку II. Перевірка домашнього завдання — Назвіть слова з ненаголошеними голосними [е], [и]. Які перевірні слова ви до них добирали? — Які службові слова зустрілися вам у вірші? Прочитайте їх разом із словами, з якими вони зв’язані. — Прочитайте пари слів, які ви виписали з другого речення. III. Каліграфічна хвилинка ге ві ер ав ит Легенький вітер колихав жита. — Спишіть каліграфічно, вставляючи пропущені букви. — Які перевірні слова ви добирали? III. Узагальнення і систематизація знань 1. Повторення про речення. — З чого складається речення? — Які бувають речення за метою висловлювання? — Які знаки ставляться в кінці таких речень? 2. Складання речень із слів. — З поданих слів складіть і запишіть розповідне речення, перебудуйте його спочатку у питальне, а потім у спонукальне. З, прилетіли, журавлі, вирію, вже. 3. Робота з підручником. Вправа 287, с. 120. — Прочитайте виразно вірші. Виділяйте голосом звертання. — Знайдіть у віршах розповідні, питальні та спонукальні речення. — Спишіть три речення із звертанням. — Як виділяються звертання на письмі? А в усному мовленні? 4. Самостійна робота. Вправа 288, с. 121. — Кожен з поданих виразів замініть одним словом. 5. Фізкультхвилинка. 6. Робота з текстом. Вправа 289, с. 121—122. — Підготуйтесь до виразного читання тексту. Подумайте, яким тоном треба його читати. Звертайте увагу на розділові знаки. Передайте голосом любов поета до природи. — Які речення у тексті переважають? — Спишіть розповідні речення. 7. Встановлення зв'язку слів у реченнях. — Запишіть речення під диктовку. Усно встановіть зв'язок слів у кожному реченні. Сонячні промінці стрибають у траві. Прийшли кізоньки до швидкої річки. Лисичка риє глибокі нори. 8. Поширення речень за питаннями. Вправа 291, с. 122. — Запишіть речення, поширюючи їх за питаннями. Підкресліть головні слова в кожному реченні. V. Підсумок уроку VI. Домашнє завдання. Пояснення виконання вправи 290, с. 122 | |
| |
Переглядів: 1112 | |
Чим розпізнаємо запах і смак |
Г. Чубач «Я беру своє відерце». М. Стельмах «Сонце стукає в віконце». Прислів... |
Вступне заняття. Значення праці в житті людини. Організація робочого місця |
Розкрій тканини. Виготовлення спіднички прямолінійної форми для ляльки |
Передача просторових явищ. Практична робота «Чарівний ліс уночі» |
Всього коментарів: 0 | |