💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Повторення вивченого з розділу «Речення»

УРОК № 124

Тема: Повторення вивченого з розділу «Речення»

Мета: Закріпити і систематизувати знання учнів про речення; розвивати зв’язне мовлення; виховувати любов до природи.

Хід Уроку

I. Організація класу до уроку

II. Перевірка домашнього завдання

— Назвіть слова з ненаголошеними голосними [е], [и]. Які перевірні слова ви до них добирали?

— Які службові слова зустрілися вам у вірші? Прочитайте їх разом із словами, з якими вони зв’язані.

— Прочитайте пари слів, які ви виписали з другого речення.

III. Каліграфічна хвилинка

ге ві ер ав ит

Легенький вітер колихав жита.

— Спишіть каліграфічно, вставляючи пропущені букви.

— Які перевірні слова ви добирали?

III. Узагальнення і систематизація знань

1. Повторення про речення.

— З чого складається речення?

— Які бувають речення за метою висловлювання?

— Які знаки ставляться в кінці таких речень?

2. Складання речень із слів.

— З поданих слів складіть і запишіть розповідне речення, перебудуйте його спочатку у питальне, а потім у спонукальне.

З, прилетіли, журавлі, вирію, вже.

3. Робота з підручником. Вправа 287, с. 120.

— Прочитайте виразно вірші. Виділяйте голосом звертання.

— Знайдіть у віршах розповідні, питальні та спонукальні речення.

— Спишіть три речення із звертанням.

— Як виділяються звертання на письмі? А в усному мовленні?

4. Самостійна робота. Вправа 288, с. 121.

— Кожен з поданих виразів замініть одним словом.

5. Фізкультхвилинка.

6. Робота з текстом. Вправа 289, с. 121—122.

— Підготуйтесь до виразного читання тексту. Подумайте, яким тоном треба його читати. Звертайте увагу на розділові знаки. Передайте голосом любов поета до природи.

— Які речення у тексті переважають?

— Спишіть розповідні речення.

7. Встановлення зв'язку слів у реченнях.

— Запишіть речення під диктовку. Усно встановіть зв'язок слів у кожному реченні.

Сонячні промінці стрибають у траві.

Прийшли кізоньки до швидкої річки.

Лисичка риє глибокі нори.

8. Поширення речень за питаннями. Вправа 291, с. 122.

— Запишіть речення, поширюючи їх за питаннями. Підкресліть головні слова в кожному реченні.

V. Підсумок уроку

VI. Домашнє завдання. Пояснення виконання вправи 290, с. 122

Категорія: Рідна мова | Додав: SYLER (02.01.2014)
Переглядів: 1156 | Рейтинг: 0.0/0
Об’ємні вироби із природних матеріалів. Виготовлення виробів із каштанів та ж...
Шкільними стежками. Урок позакласного читання
В. Осєєва «Сини». В. Сухомлинський «Сьома дочка»
Письмо рядкової букви и. Розвиток зв'язного мовлення. Формування поняття ...
Що можна робити з інформацією
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]