💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Повторення вивченого з розділу «Речення»

УРОК № 124

Тема: Повторення вивченого з розділу «Речення»

Мета: Закріпити і систематизувати знання учнів про речення; розвивати зв’язне мовлення; виховувати любов до природи.

Хід Уроку

I. Організація класу до уроку

II. Перевірка домашнього завдання

— Назвіть слова з ненаголошеними голосними [е], [и]. Які перевірні слова ви до них добирали?

— Які службові слова зустрілися вам у вірші? Прочитайте їх разом із словами, з якими вони зв’язані.

— Прочитайте пари слів, які ви виписали з другого речення.

III. Каліграфічна хвилинка

ге ві ер ав ит

Легенький вітер колихав жита.

— Спишіть каліграфічно, вставляючи пропущені букви.

— Які перевірні слова ви добирали?

III. Узагальнення і систематизація знань

1. Повторення про речення.

— З чого складається речення?

— Які бувають речення за метою висловлювання?

— Які знаки ставляться в кінці таких речень?

2. Складання речень із слів.

— З поданих слів складіть і запишіть розповідне речення, перебудуйте його спочатку у питальне, а потім у спонукальне.

З, прилетіли, журавлі, вирію, вже.

3. Робота з підручником. Вправа 287, с. 120.

— Прочитайте виразно вірші. Виділяйте голосом звертання.

— Знайдіть у віршах розповідні, питальні та спонукальні речення.

— Спишіть три речення із звертанням.

— Як виділяються звертання на письмі? А в усному мовленні?

4. Самостійна робота. Вправа 288, с. 121.

— Кожен з поданих виразів замініть одним словом.

5. Фізкультхвилинка.

6. Робота з текстом. Вправа 289, с. 121—122.

— Підготуйтесь до виразного читання тексту. Подумайте, яким тоном треба його читати. Звертайте увагу на розділові знаки. Передайте голосом любов поета до природи.

— Які речення у тексті переважають?

— Спишіть розповідні речення.

7. Встановлення зв'язку слів у реченнях.

— Запишіть речення під диктовку. Усно встановіть зв'язок слів у кожному реченні.

Сонячні промінці стрибають у траві.

Прийшли кізоньки до швидкої річки.

Лисичка риє глибокі нори.

8. Поширення речень за питаннями. Вправа 291, с. 122.

— Запишіть речення, поширюючи їх за питаннями. Підкресліть головні слова в кожному реченні.

V. Підсумок уроку

VI. Домашнє завдання. Пояснення виконання вправи 290, с. 122

Категорія: Рідна мова | Додав: SYLER (02.01.2014)
Переглядів: 1112 | Рейтинг: 0.0/0
Чим розпізнаємо запах і смак
Г. Чубач «Я беру своє відерце». М. Стельмах «Сонце стукає в віконце». Прислів...
Вступне заняття. Значення праці в житті людини. Організація робочого місця
Розкрій тканини. Виготовлення спіднички прямолінійної форми для ляльки
Передача просторових явищ. Практична робота «Чарівний ліс уночі»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]