💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Повторення вивченого про позначення м’якості приголосних на письмі та вживання апострофа

УРОК № 125

Тема: Повторення вивченого про позначення м’якості приголосних на письмі та вживання апострофа

Мета: Закріпити і систематизувати знання учнів про правопис слів з апострофом, ь, ьо та подвоєнням приголосних; розвивати мовлення; виховувати естетичні почуття, інтерес до науки.

Хід Уроку

I. Організація класу до уроку

II. Перевірка домашнього завдання

— Прочитайте слова, які ви дописували.

— Поясніть правопис слів з пропущеними буквами.

III. Каліграфічна хвилинка

Ко п'ю ій ом

Комп'ютер — наш надійний помічник.

— Спишіть каліграфічно

— Побудуйте звукову модель слова комп’ютер.

IV. Узагальнення і систематизація знань

1. Добір слів, протилежних за значенням.

— До поданих слів доберіть протилежні за значенням.

зима — ... веселий —...

радість — ... пустий —...

холод — ...важкий —...

молодість — ...білий — ...

2. Самостійна робота. Вправа 293, с. 123.

— Спишіть, замінюючи виділені слова протилежними за значенням.

Перевірка виконаного.

— Зробіть висновок, як змінився текст.

3. Робота з текстом. Вправа 294, с. 123.

— Прочитайте текст. Чим він вас зацікавив?

— Розкажіть, які дії ви можете виконувати на комп’ютері.

— Спишіть останній абзац тексту. Поясніть правопис слів з пропущеними буквами.

— Пригадайте правило написання апострофа в словах.

— Побудуйте звукову модель слова малювання.

4. Фізкультхвилинка.

5. Творче завдання.

— Утворіть нові слова за зразком. Запишіть. Знати — знаннячитати — ...

оповідати — ... малювати — ...

навчати — ...бажати — ...

6. Робота над скоромовкою. Вправа 295, с. 123124.

— Повправляйтеся в швидкому читанні скоромовки.

— Вивчіть її напам’ять.

— Запишіть скоромовку з пам’яті.

7. Самостійна робота. Вправа 297, с. 124.

— Спишіть текст, вставляючи пропущені букви та апостроф.

Перевірка виконаного.

— Які правила вам довелось пригадати?

V. Підсумок уроку

VI. Домашнє завдання. Пояснення виконання вправи 297, с. 124

Категорія: Рідна мова | Додав: SYLER (02.01.2014)
Переглядів: 1062 | Рейтинг: 0.0/0
Сюжетна аплікація. Створення композицій до казок
Загадка — цікава розумова задача. Л. Глібов «Котилася тарілочка», «Хто доня?»
Щоб бути здоровим і все встигати робити
Будівельні споруди. конструювання з деталей набору «казкового містечка»
А. Качан «Загадки», «Білі мухи налетіли». С. Жупани «Підкажи словечко». Г. Ма...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]