УРОК № 125 Тема: Повторення вивченого про позначення м’якості приголосних на письмі та вживання апострофаМета: Закріпити і систематизувати знання учнів про правопис слів з апострофом, ь, ьо та подвоєнням приголосних; розвивати мовлення; виховувати естетичні почуття, інтерес до науки. Хід Уроку I. Організація класу до уроку II. Перевірка домашнього завдання — Прочитайте слова, які ви дописували. — Поясніть правопис слів з пропущеними буквами. III. Каліграфічна хвилинка Ко п'ю ій ом Комп'ютер — наш надійний помічник. — Спишіть каліграфічно — Побудуйте звукову модель слова комп’ютер. IV. Узагальнення і систематизація знань 1. Добір слів, протилежних за значенням. — До поданих слів доберіть протилежні за значенням. зима — ... веселий —... радість — ... пустий —... холод — ...важкий —... молодість — ...білий — ... 2. Самостійна робота. Вправа 293, с. 123. — Спишіть, замінюючи виділені слова протилежними за значенням. Перевірка виконаного. — Зробіть висновок, як змінився текст. 3. Робота з текстом. Вправа 294, с. 123. — Прочитайте текст. Чим він вас зацікавив? — Розкажіть, які дії ви можете виконувати на комп’ютері. — Спишіть останній абзац тексту. Поясніть правопис слів з пропущеними буквами. — Пригадайте правило написання апострофа в словах. — Побудуйте звукову модель слова малювання. 4. Фізкультхвилинка. 5. Творче завдання. — Утворіть нові слова за зразком. Запишіть. Знати — знаннячитати — ... оповідати — ... малювати — ... навчати — ...бажати — ... 6. Робота над скоромовкою. Вправа 295, с. 123124. — Повправляйтеся в швидкому читанні скоромовки. — Вивчіть її напам’ять. — Запишіть скоромовку з пам’яті. 7. Самостійна робота. Вправа 297, с. 124. — Спишіть текст, вставляючи пропущені букви та апостроф. Перевірка виконаного. — Які правила вам довелось пригадати? V. Підсумок уроку VI. Домашнє завдання. Пояснення виконання вправи 297, с. 124 | |
| |
Переглядів: 1062 | |
Сюжетна аплікація. Створення композицій до казок |
Загадка — цікава розумова задача. Л. Глібов «Котилася тарілочка», «Хто доня?» |
Щоб бути здоровим і все встигати робити |
Будівельні споруди. конструювання з деталей набору «казкового містечка» |
А. Качан «Загадки», «Білі мухи налетіли». С. Жупани «Підкажи словечко». Г. Ма... |
Всього коментарів: 0 | |