Урок 67 Тема. Додавання виду 76 + 4. Задачі на дві діїМета: пояснити учням особливий випадок додавання; опрацювати прийоми перевірки розв’язання прикладів на додавання. Обладнання: таблиці для усних обчислень, предметні малюнки, таблиця для пояснення нового матеріалу, скорочений запис задачі. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 1) Зачитати результати прикладів № 502 від найбільшого до найменшого. 2) Один учень пояснює розв’язання задачі № 503 (1). 3) Другий учень складає і розв’язує подібну задачу. 2. Завдання для опитування 1) Перше число 15, друге — 8, третє — на 29 більше, ніж сума перших двох чисел. Знайти третє число. 2) Усно пояснити, як обчислити приклад 45 + 7. 3. Усні обчислення 1) Числові ребуси. Розшифрувати приклади, записані за допомогою букв (однаковими буквами позначаються однакові цифри). Відповідь: 25 + 25 = 50 25 – 25 = 0 25 – 5 = 20 2) З’єднайте стрілочкою кожен приклад з його відповіддю в цьому ж стовпчику. 28 + 5 = 71 + 7 = 53 + 9 = 89 + 2 = 85 + 6 = 48 + 7 = 37 + 9 = 24 + 8 = 3) Скласти приклади з переходом через десяток за даними відповідями. + = 53 + = 54 + = 45 II. Робота над новим матеріалом 1. Пояснення — Потрібно обчислити приклад 46 + 4. У другому доданку немає десятків. Додамо до 6 одиниць 4 одиниці, буде 10. Потім до 40 додамо 10, буде 50. 46 + 4 = 6 + 4 = 10 40 + 10 = 50 2. Первинне закріплення 1) Виконання завдання № 504. 2) Виконання завдання № 505. 3) Виконання завдання № 506. 3. Самостійна робота (№ 508) 1 варіант розв’язує верхній рядок; 2 варіант розв’язує нижній рядок. 4. Перевірка роботи III. Розвиток математичних умінь 1. Розв’язання задачі № 507 (самостійно) 2. Перевірка роботи 3. Фізкультхвилинка 4. Розв’язання задачі За котом Леопольдом ганялося 27 сірих мишей, 6 білих, рудих стільки, скільки білих і сірих разом. Скільки мишей ганялося за котом Леопольдом? На дошці — скорочений запис задачі. Сірих — 27 м Білих — 6 м Гумка — ? } } ? м — Про що дізнаємося спочатку? — Яку дію треба виконати? — Якою дією відповісти на головне запитання задачі? — Треба нам знову додавати всі числа? — Чому? — Що треба додати? Після аналізу діти записують задачу самостійно. 4. Виконання завдання № 509 Один неслухняний котик постирав у прикладах дужки, і тепер вони обчислені неправильно. Подивіться на приклади і скажіть, які з них обчислені правильно, а які — ні. Поставте дужки так, щоб відповіді були правильними. Діти виконують це завдання колективно. IV. Підсумок уроку V. Домашнє завдання С. 89 № 510, № 511. | |
| |
Переглядів: 1987 | |
Узгодженість декоративної прикраси із силуетною формою. Практична робота «Каз... |
Узагальнюючий урок із теми «Мова живопису й графіки». Колективна робота «Хто ... |
«Наче вулик, наша школа...». Побудова тексту за питаннями і зразком |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 10 |
Предметна аплікація із рослинних форм. Зайчик |
Всього коментарів: 0 | |