💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Додавання виду 76 + 4. Задачі на дві дії

Урок 67

Тема. Додавання виду 76 + 4. Задачі на дві дії

Мета: пояснити учням особливий випадок додавання; опрацювати прийоми перевірки розв’язання прикладів на додавання.

Обладнання: таблиці для усних обчислень, предметні малюнки, таблиця для пояснення нового матеріалу, скорочений запис задачі.

Хід уроку

I. Актуалізація знань учнів

1. Перевірка домашнього завдання

1) Зачитати результати прикладів № 502 від найбільшого до найменшого.

2) Один учень пояснює розв’язання задачі № 503 (1).

3) Другий учень складає і розв’язує подібну задачу.

2. Завдання для опитування

1) Перше число 15, друге — 8, третє — на 29 більше, ніж сума перших двох чисел. Знайти третє число.

2) Усно пояснити, як обчислити приклад 45 + 7.

3. Усні обчислення

1) Числові ребуси.

Розшифрувати приклади, записані за допомогою букв (однаковими буквами позначаються однакові цифри).

Відповідь:

25 + 25 = 50

25 – 25 = 0

25 – 5 = 20

2) З’єднайте стрілочкою кожен приклад з його відповіддю в цьому ж стовпчику.

28 + 5 =

71 + 7 =

53 + 9 =

89 + 2 =

85 + 6 =

48 + 7 =

37 + 9 =

24 + 8 =

3) Скласти приклади з переходом через десяток за даними відповідями.

+ = 53 + = 54 + = 45

II. Робота над новим матеріалом

1. Пояснення

— Потрібно обчислити приклад 46 + 4.

У другому доданку немає десятків.

Додамо до 6 одиниць 4 одиниці, буде 10.

Потім до 40 додамо 10, буде 50.

46 + 4 =

6 + 4 = 10

40 + 10 = 50

2. Первинне закріплення

1) Виконання завдання № 504.

2) Виконання завдання № 505.

3) Виконання завдання № 506.

3. Самостійна робота (№ 508)

1 варіант розв’язує верхній рядок;

2 варіант розв’язує нижній рядок.

4. Перевірка роботи

III. Розвиток математичних умінь

1. Розв’язання задачі № 507 (самостійно)

2. Перевірка роботи

3. Фізкультхвилинка

4. Розв’язання задачі

За котом Леопольдом ганялося 27 сірих мишей, 6 білих, рудих стільки, скільки білих і сірих разом. Скільки мишей ганялося за котом Леопольдом?

На дошці — скорочений запис задачі.

Сірих — 27 м

Білих — 6 м

Гумка — ?

} } ? м

— Про що дізнаємося спочатку?

— Яку дію треба виконати?

— Якою дією відповісти на головне запитання задачі?

— Треба нам знову додавати всі числа?

— Чому?

— Що треба додати?

Після аналізу діти записують задачу самостійно.

4. Виконання завдання № 509

Один неслухняний котик постирав у прикладах дужки, і тепер вони обчислені неправильно. Подивіться на приклади і скажіть, які з них обчислені правильно, а які — ні. Поставте дужки так, щоб відповіді були правильними.

Діти виконують це завдання колективно.

IV. Підсумок уроку

V. Домашнє завдання

С. 89 № 510, № 511.

Категорія: Математика | Додав: SYLER (20.11.2013)
Переглядів: 2036 | Рейтинг: 0.0/0
Застосування загального правила віднімання двоцифрових чисел без переходу чер...
Письмо рядкової букви и. Розвиток зв'язного мовлення. Формування поняття ...
Шкільними стежками. Урок позакласного читання
Елементи графічної грамоти. Виготовлення геометричних фігур
Письмо рядкової букви л ("ел"). Складовий диктант
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]