💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Додавання виду 76 + 4. Задачі на дві дії

Урок 67

Тема. Додавання виду 76 + 4. Задачі на дві дії

Мета: пояснити учням особливий випадок додавання; опрацювати прийоми перевірки розв’язання прикладів на додавання.

Обладнання: таблиці для усних обчислень, предметні малюнки, таблиця для пояснення нового матеріалу, скорочений запис задачі.

Хід уроку

I. Актуалізація знань учнів

1. Перевірка домашнього завдання

1) Зачитати результати прикладів № 502 від найбільшого до найменшого.

2) Один учень пояснює розв’язання задачі № 503 (1).

3) Другий учень складає і розв’язує подібну задачу.

2. Завдання для опитування

1) Перше число 15, друге — 8, третє — на 29 більше, ніж сума перших двох чисел. Знайти третє число.

2) Усно пояснити, як обчислити приклад 45 + 7.

3. Усні обчислення

1) Числові ребуси.

Розшифрувати приклади, записані за допомогою букв (однаковими буквами позначаються однакові цифри).

Відповідь:

25 + 25 = 50

25 – 25 = 0

25 – 5 = 20

2) З’єднайте стрілочкою кожен приклад з його відповіддю в цьому ж стовпчику.

28 + 5 =

71 + 7 =

53 + 9 =

89 + 2 =

85 + 6 =

48 + 7 =

37 + 9 =

24 + 8 =

3) Скласти приклади з переходом через десяток за даними відповідями.

+ = 53 + = 54 + = 45

II. Робота над новим матеріалом

1. Пояснення

— Потрібно обчислити приклад 46 + 4.

У другому доданку немає десятків.

Додамо до 6 одиниць 4 одиниці, буде 10.

Потім до 40 додамо 10, буде 50.

46 + 4 =

6 + 4 = 10

40 + 10 = 50

2. Первинне закріплення

1) Виконання завдання № 504.

2) Виконання завдання № 505.

3) Виконання завдання № 506.

3. Самостійна робота (№ 508)

1 варіант розв’язує верхній рядок;

2 варіант розв’язує нижній рядок.

4. Перевірка роботи

III. Розвиток математичних умінь

1. Розв’язання задачі № 507 (самостійно)

2. Перевірка роботи

3. Фізкультхвилинка

4. Розв’язання задачі

За котом Леопольдом ганялося 27 сірих мишей, 6 білих, рудих стільки, скільки білих і сірих разом. Скільки мишей ганялося за котом Леопольдом?

На дошці — скорочений запис задачі.

Сірих — 27 м

Білих — 6 м

Гумка — ?

} } ? м

— Про що дізнаємося спочатку?

— Яку дію треба виконати?

— Якою дією відповісти на головне запитання задачі?

— Треба нам знову додавати всі числа?

— Чому?

— Що треба додати?

Після аналізу діти записують задачу самостійно.

4. Виконання завдання № 509

Один неслухняний котик постирав у прикладах дужки, і тепер вони обчислені неправильно. Подивіться на приклади і скажіть, які з них обчислені правильно, а які — ні. Поставте дужки так, щоб відповіді були правильними.

Діти виконують це завдання колективно.

IV. Підсумок уроку

V. Домашнє завдання

С. 89 № 510, № 511.

Категорія: Математика | Додав: SYLER (20.11.2013)
Переглядів: 1987 | Рейтинг: 0.0/0
Узгодженість декоративної прикраси із силуетною формою. Практична робота «Каз...
Узагальнюючий урок із теми «Мова живопису й графіки». Колективна робота «Хто ...
«Наче вулик, наша школа...». Побудова тексту за питаннями і зразком
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 10
Предметна аплікація із рослинних форм. Зайчик
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]