Урок 59 (читання) Тема: Звук [к]. Позначення його буквами К, к ("ка")Мета: ознайомити учнів з буквою к ("ка"), її звуковим значенням; формувати вміння виконувати синтетичні та аналітичні дії зі звуками; вчити читати склади, слова з новою буквою; розширювати уявлення про слова, що звучать однаково, але мають різне значення; збагачувати словниковий запас дітей; розвивати мовлення, мислення; виховувати бережливе ставлення до братів наших менших. Обладнання: предметні малюнки; звукоскладові моделі та фішки до них; макет сонечка; малюнок Колобка. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент Учитель перевіряє наявність на партах у дітей необхідного приладдя, готовність учнів до уроку. II. Мотивація навчальної діяльності 1 Гра "Впізнай казку" - До нас на урок завітав казковий персонаж. Він дуже полюбляв співати: Я по засіку метений, Я на сонці печений, Я від діда утік, я від баби утік І від тебе втечу! - Здогадалися, хто це? - Назвіть героїв цієї казки. - Як же називається казка? 2 Складання звуко-складової моделі слова колобок - Що ви можете сказати про перший і останній звук у цьому слові? - Назвіть його. - Як ви гадаєте, який звук будемо вивчати на уроці? III. Повідомлення теми і завдань уроку Звук [к] ми будемо вивчати, Його згадаємо не раз. І букву, що його позначає, Враз запам'ятає увесь клас. Також читати будем, друзі, Склади, слова, цікавий текст. І скоромовку вивчим дружно, Й моделі слів складемо теж. IV. Вивчення нового матеріалу 1 Ознайомлення з новим звуком 1) Виділення звука [к]. Клює курка крупку. Крупка дрібненька, курка рябенька. 2) Вивчення скоромовки (з елементами ейдетики). 3) Артикуляція звука [к], віднесення його до приголосних. 2 Аналітико-синтетичні вправи 1) Гра "Утвори склад". - Утворіть всі можливі склади зі звуком [к]. 2) Гра "Назви звуки". - Учитель називає склад, учні називають звуки, які його утворили. 3) Гра "Мікрофон по колу". Учні добирають свої слова з новим звуком. Фізкультхвилинка Руки вгору підіймаєм, А тоді їх опускаєм, А тоді скоріш, скоріш Тупай, тупай веселіш. V. Ознайомлення з новою буквою 1. Розглядання букви. Аналіз її графічної будови. Добирання предметів з навколишнього середовища, схожих на букву к ("ка"). 2. Місце букви в касі. 3. Повторення правил сидіння за партою, вимог щодо того, як тримати і розміщувати зошит під час письма. 4. Друкування літер К, к у зошитах. 5. Читання складів з вивченою буквою. На дошці - малюнок сонечка, в середині буква к ("ка"), на промінцях - а, о, і, и, у. Під керівництвом учителя діти читають прямі та обернені склади. VI. Робота за Букварем 1 Складання звукоскладових моделей слів 2 Робота зі складовою таблицею Читання складів по горизонталі, по вертикалі з нарощуванням темпу. 3 Добирання слів зі спільними частинками за звуковим складом Учні разом з учителем пояснюють значення утворених слів. Звертається увага на слова: колос - колосок, колосок - колоски. 4 Робота з омонімами (без уживання терміна) 5 Читання слова волошки, складання з ним речення Фізкультхвилинка (вправа для очей) А тепер нове завдання - Оченятам тренування: Раз - дивлюсь удалечінь. (ЗО секунд дивитись на об'єкт удалині.) Два - в долоньці відпочинь. (Перевести погляд на долоньку.) Вправа повторюється 20 разів. VII. Робота за Букварем 1 Читання слів у стовпчиках 2 Робота над текстом VIII. Підсумок уроку - З яким новим звуком ви ознайомилися на уроці? - Дайте характеристику цьому звукові. - Назвіть букву, якою він позначається на письмі. - Пригадайте скоромовку, яку вивчили на уроці. - Яке слово має кілька значень? - Що ви запам'ятали про сокола? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3887 | |
Твоя квартира. Будь обережним |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 16 |
Значення повітря для живої природи |
Роль харчування для здоров'я. Адекватне якісне харчування |
Що таке культурна спадщина. Правила поводження у громадських місцях. Правила ... |
Всього коментарів: 0 | |