💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Урок перевірки навчальних досягнень учнів за рік

УРОК № 121

Тема: Урок перевірки навчальних досягнень учнів за рік

 Мета: Перевірити знання, уміння, навички, набуті учнями за рік.

Хід Уроку

I. Організація класу до уроку

II. Проведення контрольної роботи

1. Диктант.

Пробудження весни Що це гуркотить у високості? Це прокотився над землею весняний грім. З великої чорної хмари линув дощ. По землі побігли дзвінкі струмочки. Всі поховалися від дощу. Лише качки та гуси плавають у калюжах. Прокинулись перші квіти. Скоро в садах заспівають солов'ї. (43 слова).

2. Завдання.

1. Доберіть споріднені слова до слів І в. II в.

хмара квіти Визначте в них корінь.

2. Зробіть звуко-буквений аналіз слів І в. II в.

солов'ї дзвінкі

III. Підсумок уроку

УРОК 122

Тема: Аналіз виконання контрольної роботи.

Тема: Повторення вивченого за рік. Повторення вивченого з розділу «Текст»

Мета: Закріпити і узагальнити вивчений матеріал з теми «Текст»; розвивати зв’язне мовлення; виховувати любов до природи.

Хід Уроку

I. Організація класу до уроку

II. Каліграфічна хвилинка

ґ ґе ґо ґр

На подвір'ї ґелґочуть гуси.

— Підкресліть головні слова в реченні.

— За допомогою питань встановіть зв’язок слів у реченні.

III. Узагальнення і систематизація знань з розділу «Текст»

1. Повторення про текст.

— Що таке текст?

— З яких частин він складається?

— Що можна дібрати до тексту?

— Які ви знаєте види текстів?

— Чим вони відрізняються один від одного?

— Послухайте текст і визначте його вид.

На подвір'ї бігало кошеня. Воно жалібно нявчало. Ми взяли котика додому, напоїли його молоком. Тепер він уже став великим пухнастим котом.

— Складіть текст-опис котика.

2. Робота з підручником. Вправа 279, с. 117.

— Прочитайте речення. Чи є вони текстом? Чому?

— Поставте речення в певному порядку, щоб вийшов текст. Запишіть.

— Доберіть заголовок до тексту.

— Підкресліть головні слова в кожному реченні.

— У виділеному реченні за допомогою питань встановіть зв’язок слів.

3. Робота з текстом-описом. Вправа 280, с. 117.

— Прочитайте текст. Доведіть, що це опис.

— Які слова вжив автор, щоб описати природу?

— Запишіть ці слова разом з тими, з якими вони зв’язані.

— До слова безліч доберіть близькі за значенням слова.

4. Фізкультхвилинка.

5. Творче завдання.

— Поставте слова в певній послідовності.

— З речень складіть текст.

Лісі, в, навесні, хороше.

Серед, міцні, них, ялини, темніють. Розпускають, липке, листя, берези, своє. Смолою, повітря, ялинковою, пахне.

6. Самостійна робота. Вправа 281, с. 118.

— Запишіть, хто як голос подає. (Перевірка виконаного).

— Поясніть, як утворилися слова — назви дій.

IV. Підсумок уроку

V. Домашнє завдання. Пояснення виконання вправи 282, с. 118

Категорія: Рідна мова | Додав: SYLER (02.01.2014)
Переглядів: 1413 | Рейтинг: 0.0/0
Сюжетна композиція. Послідовність дій під час виготовлення сюжетної композиці...
Т. Коломієць «Диваки», «Лічилка-небувалиця» Г. Бойко «Скоромовка-небувалиця»....
Створення макета предмета для казкового персонажа
Гірські породи, їх значення для людини. Практична робота. Ознайомлення з коле...
Казка «Сильніше за силу». Прислів'я. Підсумок з теми
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]