УРОК № 121 Тема: Урок перевірки навчальних досягнень учнів за рікМета: Перевірити знання, уміння, навички, набуті учнями за рік. Хід Уроку I. Організація класу до уроку II. Проведення контрольної роботи 1. Диктант. Пробудження весни Що це гуркотить у високості? Це прокотився над землею весняний грім. З великої чорної хмари линув дощ. По землі побігли дзвінкі струмочки. Всі поховалися від дощу. Лише качки та гуси плавають у калюжах. Прокинулись перші квіти. Скоро в садах заспівають солов'ї. (43 слова). 2. Завдання. 1. Доберіть споріднені слова до слів І в. II в. хмара квіти Визначте в них корінь. 2. Зробіть звуко-буквений аналіз слів І в. II в. солов'ї дзвінкі III. Підсумок уроку УРОК 122 Тема: Аналіз виконання контрольної роботи. Тема: Повторення вивченого за рік. Повторення вивченого з розділу «Текст» Мета: Закріпити і узагальнити вивчений матеріал з теми «Текст»; розвивати зв’язне мовлення; виховувати любов до природи. Хід Уроку I. Організація класу до уроку II. Каліграфічна хвилинка ґ ґе ґо ґр На подвір'ї ґелґочуть гуси. — Підкресліть головні слова в реченні. — За допомогою питань встановіть зв’язок слів у реченні. III. Узагальнення і систематизація знань з розділу «Текст» 1. Повторення про текст. — Що таке текст? — З яких частин він складається? — Що можна дібрати до тексту? — Які ви знаєте види текстів? — Чим вони відрізняються один від одного? — Послухайте текст і визначте його вид. На подвір'ї бігало кошеня. Воно жалібно нявчало. Ми взяли котика додому, напоїли його молоком. Тепер він уже став великим пухнастим котом. — Складіть текст-опис котика. 2. Робота з підручником. Вправа 279, с. 117. — Прочитайте речення. Чи є вони текстом? Чому? — Поставте речення в певному порядку, щоб вийшов текст. Запишіть. — Доберіть заголовок до тексту. — Підкресліть головні слова в кожному реченні. — У виділеному реченні за допомогою питань встановіть зв’язок слів. 3. Робота з текстом-описом. Вправа 280, с. 117. — Прочитайте текст. Доведіть, що це опис. — Які слова вжив автор, щоб описати природу? — Запишіть ці слова разом з тими, з якими вони зв’язані. — До слова безліч доберіть близькі за значенням слова. 4. Фізкультхвилинка. 5. Творче завдання. — Поставте слова в певній послідовності. — З речень складіть текст. Лісі, в, навесні, хороше. Серед, міцні, них, ялини, темніють. Розпускають, липке, листя, берези, своє. Смолою, повітря, ялинковою, пахне. 6. Самостійна робота. Вправа 281, с. 118. — Запишіть, хто як голос подає. (Перевірка виконаного). — Поясніть, як утворилися слова — назви дій. IV. Підсумок уроку V. Домашнє завдання. Пояснення виконання вправи 282, с. 118 | |
| |
Переглядів: 1413 | |
Сюжетна композиція. Послідовність дій під час виготовлення сюжетної композиці... |
Т. Коломієць «Диваки», «Лічилка-небувалиця» Г. Бойко «Скоромовка-небувалиця».... |
Створення макета предмета для казкового персонажа |
Гірські породи, їх значення для людини. Практична робота. Ознайомлення з коле... |
Казка «Сильніше за силу». Прислів'я. Підсумок з теми |
Всього коментарів: 0 | |