💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Урок перевірки навчальних досягнень учнів за рік

УРОК № 121

Тема: Урок перевірки навчальних досягнень учнів за рік

 Мета: Перевірити знання, уміння, навички, набуті учнями за рік.

Хід Уроку

I. Організація класу до уроку

II. Проведення контрольної роботи

1. Диктант.

Пробудження весни Що це гуркотить у високості? Це прокотився над землею весняний грім. З великої чорної хмари линув дощ. По землі побігли дзвінкі струмочки. Всі поховалися від дощу. Лише качки та гуси плавають у калюжах. Прокинулись перші квіти. Скоро в садах заспівають солов'ї. (43 слова).

2. Завдання.

1. Доберіть споріднені слова до слів І в. II в.

хмара квіти Визначте в них корінь.

2. Зробіть звуко-буквений аналіз слів І в. II в.

солов'ї дзвінкі

III. Підсумок уроку

УРОК 122

Тема: Аналіз виконання контрольної роботи.

Тема: Повторення вивченого за рік. Повторення вивченого з розділу «Текст»

Мета: Закріпити і узагальнити вивчений матеріал з теми «Текст»; розвивати зв’язне мовлення; виховувати любов до природи.

Хід Уроку

I. Організація класу до уроку

II. Каліграфічна хвилинка

ґ ґе ґо ґр

На подвір'ї ґелґочуть гуси.

— Підкресліть головні слова в реченні.

— За допомогою питань встановіть зв’язок слів у реченні.

III. Узагальнення і систематизація знань з розділу «Текст»

1. Повторення про текст.

— Що таке текст?

— З яких частин він складається?

— Що можна дібрати до тексту?

— Які ви знаєте види текстів?

— Чим вони відрізняються один від одного?

— Послухайте текст і визначте його вид.

На подвір'ї бігало кошеня. Воно жалібно нявчало. Ми взяли котика додому, напоїли його молоком. Тепер він уже став великим пухнастим котом.

— Складіть текст-опис котика.

2. Робота з підручником. Вправа 279, с. 117.

— Прочитайте речення. Чи є вони текстом? Чому?

— Поставте речення в певному порядку, щоб вийшов текст. Запишіть.

— Доберіть заголовок до тексту.

— Підкресліть головні слова в кожному реченні.

— У виділеному реченні за допомогою питань встановіть зв’язок слів.

3. Робота з текстом-описом. Вправа 280, с. 117.

— Прочитайте текст. Доведіть, що це опис.

— Які слова вжив автор, щоб описати природу?

— Запишіть ці слова разом з тими, з якими вони зв’язані.

— До слова безліч доберіть близькі за значенням слова.

4. Фізкультхвилинка.

5. Творче завдання.

— Поставте слова в певній послідовності.

— З речень складіть текст.

Лісі, в, навесні, хороше.

Серед, міцні, них, ялини, темніють. Розпускають, липке, листя, берези, своє. Смолою, повітря, ялинковою, пахне.

6. Самостійна робота. Вправа 281, с. 118.

— Запишіть, хто як голос подає. (Перевірка виконаного).

— Поясніть, як утворилися слова — назви дій.

IV. Підсумок уроку

V. Домашнє завдання. Пояснення виконання вправи 282, с. 118

Категорія: Рідна мова | Додав: SYLER (02.01.2014)
Переглядів: 1433 | Рейтинг: 0.0/0
У світі чарівної казки. Урок позакласного читання
Спостереження та досліди
А. Качан «Загадки», «Білі мухи налетіли». С. Жупани «Підкажи словечко». Г. Ма...
Текстильні матеріали. Плетіння «косичка»
Д. Чередниченко «Рідні краєвиди». Л. Глібов «Зимня пісенька». «Сію, сію, посі...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]