Узагальнення знань учнів за темою «Слова, які називають дії предметів». Перевірна робота. Списування
Урок 56 Тема: Узагальнення знань учнів за темою «Слова, які називають дії предметів». Перевірна робота. СписуванняМета: узагальнити і систематизувати знання учнів за темою «Слова, які називають дії предметів», закріпити вміння ставити питання до цих слів; перевірити вміння учнів списувати з друкованого тексту; розвивати зв'язне мовлення учнів; виховувати ша- нобливе ставлення до людей похилого віку. |
Урок 55 Тема: Знаходження серед дієслів тих, які подібні чи протилежні за значеннямМета: формувати вміння учнів розпізнавати дієслова за питаннями; учити добирати слова, близькі і протилежні за значенням; розвивати зв'язне мовлення учнів; ви- ховувати почуття взаємодопомоги, бажання дружити. |
Урок 54 Тема: Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання зв'язного висловлювання на задану темуМета: формувати в учнів практичні уявлення про зв'язне висловлювання як єдине ціле на основі вмінь упізнавати істотні ознаки тексту в процесі його сприйняття; роз- вивати мовлення, уміння порівнювати; виховувати культуру мовлення. |
Урок 53 Тема: Аналіз перевірної роботи. Складання груп дієслів з певним лексичним значенням дії: слова, що позначають говоріння, навчальні дії, виявлення почуттів та ін.Мета: учити учнів знаходити в текстах дієслова, доречно їх використовувати; з'ясовувати роль дієслів у мовленні; розвивати діалогічне мовлення; збагачувати активний словниковий запас учнів; виховувати любов до рідної мови. |
Урок 52 Тема: Перевірна робота. ДиктантМета: перевірити вміння учнів писати диктанти; виховувати культуру оформлення письмових робіт. |
Урок 51 Тема: Слова, які відповідають на питання що робити? що зробити? що робив? що буде робити? (дієслова)Мета: дати учням уявлення про слова, що означають дії предметів, учити виділяти їх в усному і писемному мовленні; формувати вміння ставити питання до слів, що означають дію предметів; розвивати зв'язне мовлення учнів; виховувати уважність, працелюбність. |
Урок 50 Тема: Узагальнення знань учнів за темою «Слова, які означають ознаки предметів»Мета: повторити й узагальнити знання учнів про слова, які означають ознаки пред- метів, вчити використовувати їх в усному і писемному мовленні; розвивати зв'язне мовлення учнів; виховувати любов до рідної мови. |
Урок 49 Тема: Утворення сполучень слів, які відповідають на питання хто? що? та який? яка?... Добирання слів, які відповідають реальним ознакам того чи іншого предметаМета: учити учнів добирати слова, що відповідають реальним ознакам того чи іншого предмета; формувати вміння вживати прикметники в усному і писемному мовленні; розвивати зв'язне мовлення; виховувати пізнавальний інтерес. |
Урок 48 Тема: Виявлення серед прикметників слів, подібних чи протилежних за зна- ченням. Перевірна робота. АудіюванняМета: вчити учнів уживати прикметники у мовленні, добирати до слів — назв пред- метів слова — назви ознак; формувати вміння добирати близькі і протилежні за значенням слова; перевірити вміння учнів сприймати текст на слух та давати відповіді на поставлені запитання (аудіювання); виховувати культуру мовлення. |
Урок 47 Тема: Практичне змінювання прикметників за числамиМета: закріплювати знання учнів про слова — назви ознак; формувати вміння змінювати прикметники разом з іменниками за зразком «один — багато»; впізнавати прикметники в тексті; розвивати зв'язне мовлення учнів; виховувати естетичні по- чуття. |