Урок 49 Тема: Утворення сполучень слів, які відповідають на питання хто? що? та який? яка?... Добирання слів, які відповідають реальним ознакам того чи іншого предметаМета: учити учнів добирати слова, що відповідають реальним ознакам того чи іншого предмета; формувати вміння вживати прикметники в усному і писемному мовленні; розвивати зв'язне мовлення; виховувати пізнавальний інтерес. Хід Уроку I. Організаційний момент Встали, дітки, всі рівненько, Посміхнулися гарненько, Настрій на урок взяли Й працювати почали. II. Хвилинка каліграфії — Відгадайте загадку. • Біла пташка понад морем Плаче, ніби в неї горе, І далеко від землі Проводжає кораблі. — Запишіть каліграфічно. Ча ай ка чайка Чайка над морем синім літала. — Поділіть слово чайка на склади для переносу. III. Формування знань, умінь та навичок 1 Робота над загадкою • ... вуха, ... хвіст, ... сам на зріст. На городі побував. Там капусту попсував. — Ой, що це? Мабуть вітер-пустунець повіяв, і деякі слова зникли. А ось і вони: довгі, куций, невеличкий. — Прочитайте загадку ще раз. які слова допомогли вам здогадатися, хто це? — На які питання вони відповідають? — Запишіть загадку, підкресліть хвилястою лінією слова — назви ознак. 2 Самостійна робота з наступною взаємоперевіркою в парах — Випишіть слова — назви ознак разом зі словами — назвами предметів, до яких вони відносяться. Білі тумани пливуть по землі. Мило воркують лагідні горлиці. ясне сонце почало підійматись за лісом. На небі почали з’являтись білі хмаринки. 3 Попрацюймо разом! — Прочитайте текст за особами. — Може, в тебе є мілкі гроші? Дай мені, будь ласка, на метро, — сказав Костя старшому братові. — Мілких немає, є дрібні, — відповів той, дістаючи гроші. — А що, хіба не все одно? — Дрібний означає «малий, невеликий», а мілкий — «неглибокий» Є. Чак — Про що ви дізналися з прочитаного? — З другого речення випишіть слово, правопис якого треба запам’ятати. 4 Робота в парах — До поданих назв предметів допишіть слова — назви ознак: дрібний або мілкий. Струмок..., пісок..., ягоди..., тарілки..., насіння... . 5 Гра «Допоможи звірятам "зайняти” свої місця» Хитрий, як. осел. Неповороткий, як...заєць. Полохливий, як.лисиця. Упертий, як.ведмідь. — Побудуйте речення про лисицю і зайця за схемою. і_________,а_________. 6 Гра «Аукціон» — До поданих слів доберіть слова — назви ознак. Виграє той, хто назве останню ознаку. Сонце — Вітер — ліс — Дівчинка — Мова — IV. Підсумок уроку — чого навчалися на сьогоднішньому уроці? — які нові знання здобули? | |
| |
Переглядів: 2085 | |
З чистого джерела народної мудрості. Урок позакласного читання |
Запитання до природи. Чи розуміються тварини між собою? |
Доброта - це частина нас |
Природа Українських Карпат |
Казка «Сильніше за силу». Прислів'я. Підсумок з теми |
Всього коментарів: 0 | |