Урок 27 Тема. Застосування дужок для запису числових виразів. Порядок виконання дій у виразах з дужками. Вправи та задачі на засвоєння таблиць додавання й відніманняМета: ознайомити учнів з правилом виконання обчислень у виразах з дужками; вправляти в застосуванні таблиць додавання й віднімання для розв’язання прикладів і задач. Обладнання: предметні малюнки, картки для індивідуальної роботи, набірне полотно. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Робота з картками для опитування Картка 1 Розв’язати приклади. Картка 2 Розв’язати приклади. Картка 3 Знайти периметр трикутника. 3 см 3 см 2 см 2. Усні обчислення 1) Гра «Мовчанка». Діти дають відповіді за допомогою сигнальних карток. 2) Гра «Алгоритм». 8 + 4 + 3 – 10 – 4 + 6 – 7 ? + 5 Початок + 5 3. Перевірка роботи за картками II. Р обота над новим матеріалом 1. Робота в групах Діти виконують завдання № 192 усно. Читають правило. За бажанням хтось із учнів виходить до дошки і пояснює новий матеріал. 2. Колективна робота Учитель називає приклади, а учні по черзі виходять до дошки і записують їх, користуючись дужками. • Сім зменшити на суму чисел трьох і двох. • П’ять збільшити на різницю чисел семи і двох. • Від 13 відняти суму чисел 7 і 3. • Від 14 відняти різницю чисел 7 і 2. • 8 збільшити на суму чисел 2 і 5. 3. Первинне закріплення Виконання завдання № 193. Діти заучують правило на с. 40. 4. Фізкультхвилинка Ведмедик любить фізкультуру, Та штанги немає, А зміцнювати мускулатуру Він дуже бажає. І доводиться Топку Бочку притискати, Потім ривком піднімати Й тихо опускати. Так ведмедик-культурист Про здоров’я дбає, Ще й медок із чаєм Вдома попиває. III. Р озвиток математичних умінь 1. Робота над задачами 1) Задачі з логічним навантаженням. • Висота будинку 12 м, а тополі — 10 м. На скільки метрів потрібно підрости тополі, щоб вона була вищою за будинок на 3 метри? • Троє шкільних друзів купили разом 13 пиріжків. Двоє з них купили пиріжків порівну, а третій менше, ніж кожний з двох перших, але більш ніж один пиріжок. Скільки пиріжків купив кожний з них? 2) Розв’язання задачі № 195. Після аналізу задачі діти розв’язують задачу за діями. Сильніші діти отримують додаткове завдання: розв’язати задачу, склавши вираз. 3) Розв’язання задачі № 196 самостійно. 4) Перевірка роботи. 2. Усні обчислення (№ 191) 3. Гра «Допоможи мишці донести сир до нори» Мишка знайшла сир і вирішила віднести його до себе в нірку, але на путі виявилися перешкоди. Треба уважно подивитися на вирази, які записані, і правильно розставити дужки. 11 – 3 – 2 = 10 4 + 3 + 4 = 11 8 – 4 – 2 = 2 13 – 6 + 2 = 9 IV. Підсумок уроку V. Домашнє завдання С. 40, 41, № 197, № 198. | |
| |
Переглядів: 3329 | |
Правила поведінки у громадських місцях |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 26 |
Робота з природним матеріалом. Складання орнаменту у смужці |
Тварини весною. Зустрічаємо птахів |
Праця людей у місті (селі) |
Всього коментарів: 0 | |