Урок 53 Тема: Аналіз перевірної роботи. Складання груп дієслів з певним лексичним значенням дії: слова, що позначають говоріння, навчальні дії, виявлення почуттів та ін.Мета: учити учнів знаходити в текстах дієслова, доречно їх використовувати; з'ясовувати роль дієслів у мовленні; розвивати діалогічне мовлення; збагачувати активний словниковий запас учнів; виховувати любов до рідної мови. Хід Уроку I. Організаційний момент Починаємо урок, Бо почули ми дзвінок. Він за парти кличе нас. До роботи, другий клас! II. Аналіз контрольної роботи Аналіз типових помилок, яких припустилися учні під час написання диктанту. III. Каліграфічна хвилинка — Відгадайте загадку. • Банки не має, чашки не просить, Але додому мед приносить. (Бджола) — Запишіть каліграфічно. дж: ол бджола — Зробіть звуковий аналіз слова бджола. Маленька бджілка, але й та трудиться. IV. Оголошення теми та мети уроку — Сьогодні ми продовжимо роботу над словами — назвами дій, їх доречним використанням у мовленні, складанням діалогу. V. Сприймання й усвідомлення нових знань 1 Робота над текстом — Попрацюємо колективно! Прочитайте текст. любий друже! Ти вже другокласник. Навчився добре читати, писати. Однак не зупиняйся на досягнутому. Багато читай, читай вдумливо. Художні твори розкриють перед тобою красу і силу рідної мови, виразність і музику слова. читаючи вірші, оповідання, казки, легенди, ти засвоїш мовні скарби свого народу, поповниш свій словниковий запас, навчишся правильно висловлювати свої думки. — Передайте зміст прочитаного своїми словами. Учні висловлюють свої думки, найбільш вдале речення записують у зошити. — Знайдіть у тексті слова — назви дій. 2 Гра «Продовж речення» • У школі я навчився. • На уроці читання я. • На уроці математики я. 3 Комбінований диктант Учитель спочатку читає текст для диктанту повністю. Потім диктує його, замінюючи окремі слова малюнками або предметами. Наприклад, диктуючи загадку: «Без рук, без олівця — малює без кінця», учитель за- мість слова рук показує малюнок рук, а замість слова олівець показує олі- вець; усі решту слів промовляє. • Що з ложки протягнуло ніжки? (Локшина) • Улітку в шубі, а взимку голе. (дерево) • Не дерево, а з листочками, не сорочка, а зшита, не чоловік, а розмовляє. (Книжка) — У записаних загадках знайдіть слова — назви дії. Прочитайте їх, поставте питання. (Що зробило?) протягнуло. (Що робить?) розмовляє. 4 Творчий диктант — Напишіть, хто що робить. Учитель лікар столяр тракторист лікує оре вчить стругає Фізкультхвилинк Всі піднесли руки. раз! На носках стоїть весь клас. Два! Присіли, руки — вниз. На сусіда подивись. раз — і вгору, два — і вниз. На сусіда подивись. Будем дружно ми вставати, Щоб ногам роботу дати. VI. Осмислення й Узагальнення отриманих знань 1 Гра-естафета «Допиши слово — назву дії» Гравці кожної команди по черзі дописують по одному слову — назві дій до свого слова — назви предмета. Виграє команда, яка запише більше слів — назв дій. Сніг мороз вітер 2 Творчий вибірковий диктант — Доповніть прислів’я та приказки словами — назвами дій. Учні дописують останнє слово. • Книга вчить, як на світі... • Треба нахилитись, щоб води... • Був би сад, а солов’ї... • Хто співає, той журбу... — Прочитайте записані слова, поставте до них питання. (Що робить? — вчить; що зробити? — напитись; що зроблять? — при-летять; що робить? — проганяє) 3 Складання діалогів з використанням слів — назв дій (усно) VII. Підсумок уроку — На які питання відповідають слова — назви дії? — Що найбільше сподобалося на уроці? | |
| |
Переглядів: 2735 | |
Об’ємні вироби із природних матеріалів. Виготовлення виробів із каштанів та ж... |
Що таке культурна спадщина. Правила поводження у громадських місцях. Правила ... |
Вступне заняття. Значення праці в житті людини. Організація робочого місця |
Що можна робити з інформацією |
Незвичайний стадіон |
Всього коментарів: 0 | |