Урок 51 Тема: Слова, які відповідають на питання що робити? що зробити? що робив? що буде робити? (дієслова)Мета: дати учням уявлення про слова, що означають дії предметів, учити виділяти їх в усному і писемному мовленні; формувати вміння ставити питання до слів, що означають дію предметів; розвивати зв'язне мовлення учнів; виховувати уважність, працелюбність. Хід Уроку I. Організаційний момент Встали, дітки, всі рівненько, Посміхнулися гарненько, Настрій на урок взяли Й працювати почали. II. Хвилинка каліграфії — Замініть одним словом. Закріплений на палиці, обтягнутий тканиною, складаний каркас у формі півкулі для захисту від дощу і сонця. (парасолька) — Запишіть каліграфічно. па ра соль ка парасолька під кущами гриби розкрили свої парасольки. — Поділіть слово парасольки на склади для переносу. III. Сприймання й усвідомлення нових знань 1 Робота за малюнками — розгляньте малюнки. я ставитиму вам запитання, а ви відповідайте одним словом. — Що робить дівчинка? (пише) — Що робить хлопчик? (співає) — Що роблять діти? (Читають) — Діти, зображені на малюнках, щось роблять, виконують певну дію. Слова пише, співає, читають означають дію предметів. На які питання відповідають ці слова? 2 Робота над віршем — Прочитайте вірш. Знайдіть у ньому слова — назви дій. Поставте до них питання. Ходять довгі журавлі, Щось вишукують в землі, Щось воркують, щось віщують, Вже весну здається чують. о. олесь 3 Фронтальна робота — Вставте пропущені назви дій. СОНечКО В КрАПлиНЦІ Вранці Марійка до школи. Біля дороги вона квітку. Марійка вже руку, щоб __квітку. Та______краплинку роси на її пелюстках. А в краплинці___сонечко. слова для довідки: йшла, побачила, простягнула, зірвати, побачила, блищало. Фізкультхвилинка раз! Два! Три! чотири! П’ять! час настав нам спочивать. Тож піднімем руки вгору, Ніби глянемо на зорі. А тепер всі руки в боки, як зайчата, скоки-скоки! Десять! Дев’ять! Вісім! Сім! час за парти нам усім. IV. Осмислення й Узагальнення нових знань 1 Робота в парах — Запишіть у дужках запитання до назв дій. Учитель (______) вчить. Берізка (______) схиляється. Півень (_____) заспівав. Мороз (______) розмальовує. 2 Гра «Впіймай слово — назву дії» Учать мами: рибку — плавать, Звіра — бігать, птиць — літать. А дітей навчає вчитель Все уміть, багато знать. Коли риби виростають, Добре плавають у воді. Птахи високо літають, Звірі бродять по землі. А людина виростає — Їздить! Плаває! літає! Навіть в синіх небесах Проклада людина шлях. V. Підсумок уроку — Що нового дізналися на сьогоднішньому уроці? — які завдання сподобалися найбільше? — які питання ставимо до слів — назв дій? | |
| |
Переглядів: 2897 | |
Г. Чубач «Я беру своє відерце». М. Стельмах «Сонце стукає в віконце». Прислів... |
«А вже весна, а вже красна». Урок позакласного читання |
Доброта - це частина нас |
Культурні рослини рідного краю |
Прикраси для ялинки. Підбір матеріалів для виготовлення прикрас з паперу. Пос... |
Всього коментарів: 0 | |