💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Узагальнення знань учнів за темою «Слова, які означають ознаки предметів»

Урок 50

Тема: Узагальнення знань учнів за темою «Слова, які означають ознаки предметів»

Мета: повторити й узагальнити знання учнів про слова, які означають ознаки пред- метів, вчити використовувати їх в усному і писемному мовленні; розвивати зв'язне мовлення учнів; виховувати любов до рідної мови.

Хід Уроку

I. Організаційний момент

Учитель

Добрий день, другий клас!

Дуже рада бачить вас!

Учні

На урок прийшли ми знову І навчатися готові!

II. Хвилинка каліграфії

Урок почнемо без зупинки З каліграфічної хвилинки.

— Відгадайте, що це?

Неправильність у написанні, у підрахунках, неправильний учинок, дія. (помилка)

— Напишіть каліграфічно. по мил ка помилка

У мого сусіда Гриця Є помилка-мандрівниця.

— Поділіть слово помилка на склади для переносу.

III. Пповторення вивченого матеріалу

 1 Попрацюймо разом!

— Прочитайте вірш. Назвіть слова — назви ознак.

 Здрастуй, снігова зима!

 Ти весела й чарівна.

 Дітям нашого села Подарунки принесла.

 2 Робота в парах

— Доберіть ознаку до назви предмета.

Клас (який? ) .

річка (яка?) ...

Цукерка (яка?) ...

Море (яке?) .

Учні зачитують слова, які вони дібрали, обирають найбільш удалі.

 3 Попрацюйте самостійно!

— Доберіть відповідні назви істот або неістот.

Сірий, косий, вухатий — .

Кругле, кислувате, смачне — .

Великий, зубастий, сірий — .

Білокора, струнка, кучерява — .

На дошці — малюнки-відповіді. Учні знаходять малюнок, зачитують слова-ознаки, які дібрали до нього.

 4 Вибірковий диктант

— Запишіть слова — назви ознак.

 чудовий ліс, коли весна квітує,

 Та інший він, коли прийшла зима:

 Ведмідь в барлозі десь зимує,

 Птахів співочих вже нема.

 Дерева голі задубіли,

 Дрімають мовчки у снігу,

 Від інею пухнасті, білі...

 Мов одежину дорогу Накинув лісові на плечі Зимовий добрий чародій.

 Тут казка теж живе, до речі,

 Ти тільки придивитись вмій.

— Зачитайте слова — назви ознак, які ви виписали. Хто не помилився, молодець!

Фізкультхвилинк

 Хмарка сонечко закрила,

 Слізки срібнії зронила.

 Ми ті слізки позбираєм,

 У травиці пошукаєм.

 Пострибаєм, як звірята.

 Політаєм, як пташки.

 Потанцюємо ще трішки, розімнемо ручки, ніжки.

 Всі веселі? От чудово!

 За роботу сіли знову.

 5 Гра-естафета «Який? яка? яке?»

На дошці — предметні малюнки.

Диня, яблуко, огірок.

Діти з кожного ряду по черзі виходять до дошки і під малюнком записують слова — назви ознаки. Виграє команда, яка швидше впорається із завданням.

 6 Гра «Протилежності»

Крейда біла, а вугілля. (чорне). редька гірка, а диня. (солодка).

Орел великий, а синичка. (маленька).

Дерево високе, а кущ. (низький).

Дорога широка, а стежка. (вузька). річка глибока, а потічок. (мілкий).

IV. Підсумок уроку

— які слова закінчили вивчати?

— На які питання відповідають слова — назви ознак?

— Уживайте ці слова у своєму мовленні — і тоді мовлення ваше буде багатим, емоційним і цікавим.

Категорія: Рідна мова | Додав: SYLER (02.01.2014)
Переглядів: 2408 | Рейтинг: 0.0/0
Ми і природа. Поняття про навколишнє природне середовище. Взаємодія людини і ...
Вода в природі та в житті людини. Дослідницький практикум. Куди зникає вода з...
Комбінована аплікація. Послідовність дій під час виготовлення комбінованої ап...
В. Каменчук «Як Лиска голосок собі кувала». Л.Костенко «Бузиновий цар»
Твоя родина, рідня, рід. Свята моєї родини
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]