💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Узагальнення знань учнів за темою «Слова, які означають ознаки предметів»

Урок 50

Тема: Узагальнення знань учнів за темою «Слова, які означають ознаки предметів»

Мета: повторити й узагальнити знання учнів про слова, які означають ознаки пред- метів, вчити використовувати їх в усному і писемному мовленні; розвивати зв'язне мовлення учнів; виховувати любов до рідної мови.

Хід Уроку

I. Організаційний момент

Учитель

Добрий день, другий клас!

Дуже рада бачить вас!

Учні

На урок прийшли ми знову І навчатися готові!

II. Хвилинка каліграфії

Урок почнемо без зупинки З каліграфічної хвилинки.

— Відгадайте, що це?

Неправильність у написанні, у підрахунках, неправильний учинок, дія. (помилка)

— Напишіть каліграфічно. по мил ка помилка

У мого сусіда Гриця Є помилка-мандрівниця.

— Поділіть слово помилка на склади для переносу.

III. Пповторення вивченого матеріалу

 1 Попрацюймо разом!

— Прочитайте вірш. Назвіть слова — назви ознак.

 Здрастуй, снігова зима!

 Ти весела й чарівна.

 Дітям нашого села Подарунки принесла.

 2 Робота в парах

— Доберіть ознаку до назви предмета.

Клас (який? ) .

річка (яка?) ...

Цукерка (яка?) ...

Море (яке?) .

Учні зачитують слова, які вони дібрали, обирають найбільш удалі.

 3 Попрацюйте самостійно!

— Доберіть відповідні назви істот або неістот.

Сірий, косий, вухатий — .

Кругле, кислувате, смачне — .

Великий, зубастий, сірий — .

Білокора, струнка, кучерява — .

На дошці — малюнки-відповіді. Учні знаходять малюнок, зачитують слова-ознаки, які дібрали до нього.

 4 Вибірковий диктант

— Запишіть слова — назви ознак.

 чудовий ліс, коли весна квітує,

 Та інший він, коли прийшла зима:

 Ведмідь в барлозі десь зимує,

 Птахів співочих вже нема.

 Дерева голі задубіли,

 Дрімають мовчки у снігу,

 Від інею пухнасті, білі...

 Мов одежину дорогу Накинув лісові на плечі Зимовий добрий чародій.

 Тут казка теж живе, до речі,

 Ти тільки придивитись вмій.

— Зачитайте слова — назви ознак, які ви виписали. Хто не помилився, молодець!

Фізкультхвилинк

 Хмарка сонечко закрила,

 Слізки срібнії зронила.

 Ми ті слізки позбираєм,

 У травиці пошукаєм.

 Пострибаєм, як звірята.

 Політаєм, як пташки.

 Потанцюємо ще трішки, розімнемо ручки, ніжки.

 Всі веселі? От чудово!

 За роботу сіли знову.

 5 Гра-естафета «Який? яка? яке?»

На дошці — предметні малюнки.

Диня, яблуко, огірок.

Діти з кожного ряду по черзі виходять до дошки і під малюнком записують слова — назви ознаки. Виграє команда, яка швидше впорається із завданням.

 6 Гра «Протилежності»

Крейда біла, а вугілля. (чорне). редька гірка, а диня. (солодка).

Орел великий, а синичка. (маленька).

Дерево високе, а кущ. (низький).

Дорога широка, а стежка. (вузька). річка глибока, а потічок. (мілкий).

IV. Підсумок уроку

— які слова закінчили вивчати?

— На які питання відповідають слова — назви ознак?

— Уживайте ці слова у своєму мовленні — і тоді мовлення ваше буде багатим, емоційним і цікавим.

Категорія: Рідна мова | Додав: SYLER (02.01.2014)
Переглядів: 2397 | Рейтинг: 0.0/0
Твій друг — книга. Урок позакласного читання
Мікрорайон школи. Практична робота: «Безпечні та не­безпечні місця на шкільно...
З Елзіком по планеті
В гостях у Ганнусі
Незабаром літо. Спостереження за природою влітку
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]