Урок 50 Тема: Узагальнення знань учнів за темою «Слова, які означають ознаки предметів»Мета: повторити й узагальнити знання учнів про слова, які означають ознаки пред- метів, вчити використовувати їх в усному і писемному мовленні; розвивати зв'язне мовлення учнів; виховувати любов до рідної мови. Хід Уроку I. Організаційний момент Учитель Добрий день, другий клас! Дуже рада бачить вас! Учні На урок прийшли ми знову І навчатися готові! II. Хвилинка каліграфії Урок почнемо без зупинки З каліграфічної хвилинки. — Відгадайте, що це? Неправильність у написанні, у підрахунках, неправильний учинок, дія. (помилка) — Напишіть каліграфічно. по мил ка помилка У мого сусіда Гриця Є помилка-мандрівниця. — Поділіть слово помилка на склади для переносу. III. Пповторення вивченого матеріалу 1 Попрацюймо разом! — Прочитайте вірш. Назвіть слова — назви ознак. Здрастуй, снігова зима! Ти весела й чарівна. Дітям нашого села Подарунки принесла. 2 Робота в парах — Доберіть ознаку до назви предмета. Клас (який? ) . річка (яка?) ... Цукерка (яка?) ... Море (яке?) . Учні зачитують слова, які вони дібрали, обирають найбільш удалі. 3 Попрацюйте самостійно! — Доберіть відповідні назви істот або неістот. Сірий, косий, вухатий — . Кругле, кислувате, смачне — . Великий, зубастий, сірий — . Білокора, струнка, кучерява — . На дошці — малюнки-відповіді. Учні знаходять малюнок, зачитують слова-ознаки, які дібрали до нього. 4 Вибірковий диктант — Запишіть слова — назви ознак. чудовий ліс, коли весна квітує, Та інший він, коли прийшла зима: Ведмідь в барлозі десь зимує, Птахів співочих вже нема. Дерева голі задубіли, Дрімають мовчки у снігу, Від інею пухнасті, білі... Мов одежину дорогу Накинув лісові на плечі Зимовий добрий чародій. Тут казка теж живе, до речі, Ти тільки придивитись вмій. — Зачитайте слова — назви ознак, які ви виписали. Хто не помилився, молодець! Фізкультхвилинк Хмарка сонечко закрила, Слізки срібнії зронила. Ми ті слізки позбираєм, У травиці пошукаєм. Пострибаєм, як звірята. Політаєм, як пташки. Потанцюємо ще трішки, розімнемо ручки, ніжки. Всі веселі? От чудово! За роботу сіли знову. 5 Гра-естафета «Який? яка? яке?» На дошці — предметні малюнки. Диня, яблуко, огірок. Діти з кожного ряду по черзі виходять до дошки і під малюнком записують слова — назви ознаки. Виграє команда, яка швидше впорається із завданням. 6 Гра «Протилежності» Крейда біла, а вугілля. (чорне). редька гірка, а диня. (солодка). Орел великий, а синичка. (маленька). Дерево високе, а кущ. (низький). Дорога широка, а стежка. (вузька). річка глибока, а потічок. (мілкий). IV. Підсумок уроку — які слова закінчили вивчати? — На які питання відповідають слова — назви ознак? — Уживайте ці слова у своєму мовленні — і тоді мовлення ваше буде багатим, емоційним і цікавим. | |
| |
Переглядів: 2397 | |
Твій друг — книга. Урок позакласного читання |
Мікрорайон школи. Практична робота: «Безпечні та небезпечні місця на шкільно... |
З Елзіком по планеті |
В гостях у Ганнусі |
Незабаром літо. Спостереження за природою влітку |
Всього коментарів: 0 | |