Урок 55 Тема: Знаходження серед дієслів тих, які подібні чи протилежні за значеннямМета: формувати вміння учнів розпізнавати дієслова за питаннями; учити добирати слова, близькі і протилежні за значенням; розвивати зв'язне мовлення учнів; ви- ховувати почуття взаємодопомоги, бажання дружити. Хід Уроку I. Організаційний момент Учитель Добрий день, другий клас! Дуже рада бачить вас! Учні На урок прийшли ми знову І навчатися готові! II. Хвилинка каліграфії — Відгадайте загадку. • Підморгне зеленим оком — ми йдемо, Підморгне червоним оком — стоїмо, Жовте моргає — уваги вимагає. (світлофор) — Запишіть каліграфічно. світ ло фор світлофор Група учнів зупинилася перед світлофором. III. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку — які слова ми вивчаємо? — На які питання вони відповідають? Робота в групах. Гра «Хто більше впіймає слів — назв дій» Учні слухають уважно текст і записують усі дієслова, які почули. Перемагає група, яка «впіймає» найбільше дієслів. ЗАПАС НА ЗиМУ Кожний робить собі запаси на зиму по-своєму. Ховрах зерно з полів краде й ховає в нору. Навіть особливі комори риє для краденого зерна. Водяний щур забиває нірки картоплею. Сич на зиму заморожує в дуплі, як у холодильнику, мишей і птахів. (М. слад-ков) — Сьогодні ми будемо вчитися добирати слова — назви дій, близькі і протилежні за значенням. IV. Сприймання й усвідомлення нових знань 1 Робота в парах — До слів лівого стовпчика доберіть протилежні за значенням з правого. Запишіть їх парами. Купувати мовчати руйнуватипродавати говорити підігрівати підійматиопускати охолоджувати кричати шепотіти будувати Учні «ланцюжком» зачитують утворені пари. З однією парою слів (на вибір) складають і записують речення. 2 Колективна робота — Доберіть з дужок потрібне за змістом слово. Давно не було дощу. раптом (налетіла, насунула) хмара. Великі краплини (затарабанили, закапали, полилися) по дахах. Біля сосни (дзюркоче, витікає, починається) струмок. Він (тече, пливе, біжіть) по ярах до річечки. За нашим селом (росте, тягнеться, височіє) ліс. Діти часто (шукають, збирають, заготовляють) там малину. Фізкультхвилинка Столярики-молодці, Тешуть столики й стільці. Пилочками чики-чики. Молотками туки-туки. чик-тук — туки, чик-тук туки, В нас до праці здібні руки. V. Осмислення й Узагальнення отриманих знань Творчий вибірковий диктант — Запишіть слова, якими закінчуються речення. На дошці — слова для довідки: кладуть, ллють, колють, ліплять, рубають, сіють, варять, співають, їдять. • Траву косять, а дрова. • Хліб ріжуть, а цукор. • Картоплю садять, а пшеницю. • чашку на стіл ставлять, а ложку. • Сіль сиплють, а воду. • Пиріжки печуть, а борщ. • Вірш читають, а пісню. • Молоко п’ють, а хліб. • Тісто місять, а вареники. VI. Підсумок уроку Гра «Закінчи речення» • На уроці я вчився. • Найбільше мені сподобалося. • я запам’ятав. | |
| |
Переглядів: 3639 | |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 11 |
Загальні уявлення про папір та його виробництво. Види паперу. Економне викори... |
Пошиття фартушка для ляльки, оздоблення його швом «уперед голку» та аплікаціє... |
Техніка безпеки при роботі з комп’ютером і правила поведінки в комп’ютерному ... |
Право дитини на здоров'я. Як звертатися за порадою та по допомогу у разі ... |
Всього коментарів: 0 | |