Аплікація з паперу «курчатко»
Урок 33

Тема. Аплікація з паперу «курчатко»

Мета: закріпити знання й уміння учнів виготовляти аплікації; закрі-пити навички роботи з ножицями та клеєм; повторити прийоми різання по криволінійному контуру; виховувати естетичний смак, відчуття пре-красного.

Матеріали й інструменти: зразки аплікацій, клей, папір, ножиці, серветки (волога — для витирання рук і суха — для зняття залишків клею), олівці.

ХІД УРОКУ

І. Організація класу

1. Повторення правил роботи з ножицями.

2. Віршовані діалоги.

Учитель

Щоб папери обробляти,

Інструменти треба мати.

Звуться як вони? Скажіть!

У ч н і. Шила, ножиці, ножі.

Учитель

Що повинен кожен знати,

Щоб безпечно працювати?

Учні

До ножа, де ножиць, шила

Треба вміння, а не сила.

ІІ. Хвилинка практичного вправляння

1. Показ вчителем графічного зображення ліній (суцільна, контурна, пунк-тирна).

2. Слухання казки «Креслярські лінії».

В одному простому Олівці жили-були креслярські лінії. Всі вони були різні і, ясна річ, призначення мали неоднакове. Однак лінії цього не знали, а тому з’являлися з Олівця, коли їм заманеться. Виходила велика плутани-на. Олівець зовсім було втратив голову, та, на щастя, зустрів Гумку. Розповів про свою біду, а Гумка й каже: «Я тобі допоможу. Тільки-но з’явиться не та лінія, я її одразу ж витру».Почав Олівець обводити контур, та раптом з’явилась Пунктирна Лінія. Гумка одразу її витерла. Злякалися лінії, перестали вискакувати з Олівця, коли їм зама-неться, почали дотримуватись черги. Лінія контура, по якій деталь вирізують,— товста. Лінія Згину — пунктирна. Місця нанесення клею теж мають особливе призначення — короткі штрихи. Хвиляста лінія вказує на місце розриву. Так Гумка допомогла Олівцю привчити креслярські лінії до порядку.

3. У кожного учня на столі є аркуші, на яких зображено різні фігури. Діти вирізають їх.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

— Ми виконали підготовчу роботу для того, щоб зробити гарну апліка-цію «Курчатко».

IV. Планування роботи

1. Аналіз зразка аплікації «Курчатко».

1) Розміщення курчатка;

2) розміщення сонечка, хмаринок, озерця;

3) відгадування загадок про елементи аплікації.

Пухнаста вата

Пливе крилата.

Чим вата нижче,

Тим дощик ближче. (Хмарка)

Ой залісом, за пралісом

Червона діжа сходить. (Сонце)

Гарне, добре, на всіх дивиться,

А людям на себе дивитись на дозволяє. (Сонце)

Що таке: живе і ллється,

Часом на камінь дереться,

Як немає — все всихає,

Звір і птах помирає? (Вода)

Що за жовтенькі кульбабки по траві бігають?

(Курчатка)

2. Інструктаж.

Заготовити деталі (курчатко, сонечко, хмаринка, озерце) за шаблонами та власним задумом.

3. Практична робота.

1) Учні самостійно та за власним задумом підбирають відповідні папір та

картон для аплікації;

2) розміщення деталей аплікації;

3) нанесення клею та приклеювання деталей.

4. Аналіз виробів, визначення найкращих з них. Виставка робіт.

V. Підсумок уроку

— Чого навчалися на уроці?

— Як ви гадаєте, завдяки чому у вас вийшли такі гарні роботи?

Категорія: Трудове навчання: технічна і художня праця | Додав: SYLER (03.08.2013)
Переглядів: 5832 | Рейтинг: 0.0/0
Істинні та хибні висловлення. Закріплення навичок роботи з мишею. Розвиток пр...
З чого складається комп’ютер
Українська народна казка «Рукавичка»
З Елзіком по планеті
Істинні та хибні висловлення. Закріплення навичок роботи з мишею. Розвиток пр...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]