💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Узагальнення знань учнів за темою «Слова, які називають дії предметів». Перевірна робота. Списування

Урок 56

Тема: Узагальнення знань учнів за темою «Слова, які називають дії предметів». Перевірна робота. Списування

Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів за темою «Слова, які називають дії предметів», закріпити вміння ставити питання до цих слів; перевірити вміння учнів списувати з друкованого тексту; розвивати зв'язне мовлення учнів; виховувати ша- нобливе ставлення до людей похилого віку.

Хід Уроку

I. Організаційний момент

 Ось і знову дзвінок лунає,

 Мелодійно і срібно звучить.

 Він до класу дітей скликає,

 Щоб успішно нового навчить.

II. Каліграфічна хвилинка

— Відгадайте загадку.

 • Шия довга й ніжна,

 Пір’я білосніжне.

 Їсть траву, комашок, рибу й черепашок. (Лебідь)

— Запишіть каліграфічно.

Ле бі дь лебідь

 — Поділіть слово на склади, зробіть його звуковий аналіз.

 — Складіть речення зі словом лебідь.

III. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку

 — Що означають слова — назви дій?

 — На які питання відповідають слова — назви дій?

 — Назвіть кілька слів — назв дій, близьких за значенням.

 — Назвіть кілька пар слів — назв дій, протилежних за значенням.

IV. Узагальнення й Систематизація знань

1 Робота в групах

 — Напишіть, хто що робить.

Учительлікує

продавецьвчить

лікар продає

малярмурує

мулярмалює

--- Запишіть і

запам’ятайте.

Маляр малює, а муляр мурує.

Мурувати — від слова мур, стіна.

— Утворіть подібні речення за схемою: і__________, а__________.

 2 Самостійна робота

— Випишіть слова — назви дій, протилежні за значенням.

 • ластівка день починає, а соловей кінчає.

 • Сміливий там знайде, де боягуз загубить.

 • Згода дім будує, а незгода руйнує.

Вправа «Мікрофон»

— Поясніть, як ви розумієте ці прислів’я.

 3 Гра «Навпаки»

Учитель називає дію, діти виконують протилежну.

Сісти — встати; бігти — зупинитись; мовчати — шуміти; пла- кати — сміятися.

 4 Фронтальна робота

— розгляньте малюнки і прочитайте загадки. Дайте відповіді на запитання загадки.

 На дошці — малюнки орла, кита, кота, крота.

 • Хто літає високо?

 • Хто пірнає глибоко?

 • Хто себе без мила миє?

 • Хто підземні ходи риє?

V. Контрольне списування

 лЮДА З ТАТКОМ люда з татком їхала в автобусі. На зупинці зайшла жінка з дитиною на руках. люда швидко встала і запросила її сісти. Жінка подякувала й сіла. Тато радісно дивився на доньку.

VI. Підсумок уроку

 — яку тему закінчили вивчати?

 — На які питання відповідають слова — назви дій?

Категорія: Рідна мова | Додав: SYLER (02.01.2014)
Переглядів: 2752 | Рейтинг: 0.0/0
Тварини весною. Зустрічаємо птахів
Природа Українських Карпат
Спостереження та досліди
Аплікація з паперу. Види аплікацій. Виготовлення аплікації
Значення гарного й веселого настрою для збереження здоров'я
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]