Урок 56 Тема: Узагальнення знань учнів за темою «Слова, які називають дії предметів». Перевірна робота. СписуванняМета: узагальнити і систематизувати знання учнів за темою «Слова, які називають дії предметів», закріпити вміння ставити питання до цих слів; перевірити вміння учнів списувати з друкованого тексту; розвивати зв'язне мовлення учнів; виховувати ша- нобливе ставлення до людей похилого віку. Хід Уроку I. Організаційний момент Ось і знову дзвінок лунає, Мелодійно і срібно звучить. Він до класу дітей скликає, Щоб успішно нового навчить. II. Каліграфічна хвилинка — Відгадайте загадку. • Шия довга й ніжна, Пір’я білосніжне. Їсть траву, комашок, рибу й черепашок. (Лебідь) — Запишіть каліграфічно. Ле бі дь лебідь — Поділіть слово на склади, зробіть його звуковий аналіз. — Складіть речення зі словом лебідь. III. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку — Що означають слова — назви дій? — На які питання відповідають слова — назви дій? — Назвіть кілька слів — назв дій, близьких за значенням. — Назвіть кілька пар слів — назв дій, протилежних за значенням. IV. Узагальнення й Систематизація знань 1 Робота в групах — Напишіть, хто що робить. Учительлікує продавецьвчить лікар продає малярмурує мулярмалює --- Запишіть і запам’ятайте. Маляр малює, а муляр мурує. Мурувати — від слова мур, стіна. — Утворіть подібні речення за схемою: і__________, а__________. 2 Самостійна робота — Випишіть слова — назви дій, протилежні за значенням. • ластівка день починає, а соловей кінчає. • Сміливий там знайде, де боягуз загубить. • Згода дім будує, а незгода руйнує. Вправа «Мікрофон» — Поясніть, як ви розумієте ці прислів’я. 3 Гра «Навпаки» Учитель називає дію, діти виконують протилежну. Сісти — встати; бігти — зупинитись; мовчати — шуміти; пла- кати — сміятися. 4 Фронтальна робота — розгляньте малюнки і прочитайте загадки. Дайте відповіді на запитання загадки. На дошці — малюнки орла, кита, кота, крота. • Хто літає високо? • Хто пірнає глибоко? • Хто себе без мила миє? • Хто підземні ходи риє? V. Контрольне списування лЮДА З ТАТКОМ люда з татком їхала в автобусі. На зупинці зайшла жінка з дитиною на руках. люда швидко встала і запросила її сісти. Жінка подякувала й сіла. Тато радісно дивився на доньку. VI. Підсумок уроку — яку тему закінчили вивчати? — На які питання відповідають слова — назви дій? | |
| |
Переглядів: 2752 | |
Тварини весною. Зустрічаємо птахів |
Природа Українських Карпат |
Спостереження та досліди |
Аплікація з паперу. Види аплікацій. Виготовлення аплікації |
Значення гарного й веселого настрою для збереження здоров'я |
Всього коментарів: 0 | |