Урок 74 Тема. Загальний випадок віднімання двоцифрових чисел (продовження). Творча робота над задачеюМета: формувати в учнів уміння застосовувати загальний прийом віднімання двоцифрових чисел до різних випадків віднімання. Обладнання: предметні малюнки, скорочений запис задачі, таблиці усних обчислень. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання Перевірка виконання завдання № 559. Зачитати числа, які вставили в порожні клітинки. 2. Усні обчислення 1) Вставити числа, які на 7 більше, ніж... 45 24 56 78 37 19 64 88 На 9 менше, ніж... 26 35 41 83 76 54 92 63 2) Допоможи їжачку дістатися грибів. 3) Розставити знаки «+» і «–» так, щоб рівняння були правильними. 31 __ 5 = 26 96 __ 8 = 88 47 __ 6 = 53 15 __ 9 = 24 4) Розв’яжи приклади, і ти дізнаєшся ім’я одного із героїв мультфільму «Троє із Простоквашино». Є К Н П Ч І 96 77 55 87 59 64 II. Робота над новим матеріалом 1. Підготовча робота Виконання завдання № 560. 2. Пояснення — Треба обчислити приклад 80 – 56. Число 56 розкладемо на десятки та одиниці, 56 = 5 дес. і 6 од. Спочатку віднімемо від 80 5 дес., тобто 50, буде 30. Потім від 30 віднімемо 6, буде 24. 80 – 56 = 80 – 50 = 30 30 – 6 = 24 3. Первинне закріплення 1) Виконання завдання № 561. 2) Виконання завдання № 562. 4. Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних умінь 1. Розв’язання кругових прикладів Виконання завдання № 564 (ланцюжком). 2. Розв’язання задачі № 563 (самостійно) 3. Розв’язання задачі № 565 (з логічним навантаженням) Після колективного складання плану розв’язання задачі учні записують самостійно. 4. Завдання для допитливих Встановити логічну послідовність виконання дій і вписати відповідні числа. IV. Підсумок уроку V. Домашнє завдання С. 97 № 566, № 567. | |
| |
Переглядів: 1262 | |
Робота з папером. Предметна аплікація. Прапор та герб України |
Гірські породи, їх значення для людини. Практична робота. Ознайомлення з коле... |
Купання у водоймах. Правила поведінки на воді |
Птахи |
Формування художньо-конструктивних навичок роботи в техніці паперопластики. П... |
Всього коментарів: 0 | |