Урок 38 Тема: Урок розвитку зв’язного мовлення. Побудова і записування речень, що передають дії, які виконуються на уроці мови чи з інших предметівМета: учити учнів складати речення, що передають дії, які виконуються на уроці мови чи з інших предметів; розвивати мовлення, збагачувати лексичний словник; формувати прагнення пізнавати шкільне життя. Хід Уроку I. Організаційний момент На гостину в нашу школу Вас запрошую, малята! Мовлення своє ми знову Будемо тут розвивати. II. Актуалізація чуттєвого досвіду учнів 1 Робота над віршем Дає здоров’я спорт. Вагу — солодкий торт. Мед — працьовиті бджоли. Знання глибокі — школа. — Назвіть дії, які виконують у школі діти. — чи можна всі ці дії виконати на одному уроці? 2 Гра «Розв’яжи приклад» — Виконайте арифметичні дії і відгадайте назви шкільних предметів. Мавпа - впа + тема + тир - р + ка = математика. Мак - к + лю + вата - та + ння = малювання. Мода - да + вода - од = мова. — які ще назви шкільних предметів ви знаєте? 3 Гра «Коректор» — Виправте помилки, запишіть правильно. рідна шкода — У рок чихання — розклад кроків — Домашня оправа — 4 Слухання віршів рОБОТяЩА лЮБА Клаптик ситцю я покраю, Хусточок з нього нашию, Помережу їх по краю, Пов’яжу лялькам на шию. В. плахотников чОГО СОНЦе черВОНе І чого таке сонце червоне, І не втомлюється, й не холоне? А того, що вмивається в морі Ще тоді, коли світяться зорі. Витирається білим туманом, Щоб завжди бути чистим, рум’яним. я вмиватимусь також у морі Ще тоді, коли світяться зорі. рушником натиратиму тіло, Щоб, як сонце, воно червоніло. В. Швець ДУБОчКи Проти сонця на горбочку Випинаються дубочки: Свіжий вітер повіва: «раз-два! раз-два!» Так щоранку всі дубочки роблять вправи на горбочку — І тому вони гінкі, І тому вони стрункі. Г. демченко розведу я фарби, Намалюю свято. Сонячно і гарно. Прапорів багато! і. Жиленко Мова наша, мова — Мова кольорова, В ній гроза травнева Й тиша вечорова. д. Білоус — До яких навчальних предметів підходять ці вірші? III. Визначення теми і задач уроку — Сьогодні ми будемо складати речення, що передають дії, виконувані на уроці. IV. Застосування отриманих знань 1 Робота в групах Учитель об’єднує клас у групи. Кожна група отримує пронумеровану картку. Далі вчитель пропонує вибрати фотографію класу, що збігається з номером картки. Кожна група повинна пригадати, на якому уроці зроблено фотографію, і розповісти, чим займалися учні на цьому уроці. 2 Поширення речень словами — Прослухайте речення, поширте їх назвами дій. • На уроці української мови ми... вправу 8, а потім... • Наталка швидко... правило і ... його. • На уроці фізкультури ми..., ..., ... . • Задачу треба..., ..., ... . 3 Бесіда про урок образотворчого мистецтва — Послухайте вірш і розкажіть, про який урок йтиметься далі. — Намалюю пісню. — А покажеш, як? — Бачиш радіо навкруг, а у центрі — пісня. Так. — Намалюю тата. — А покажеш, як? — Ось газета величезна, А під нею тато. Так. — Намалюю маму. — А покажеш, як? Дуже холодно навкруг, А у центрі — сонце. Так. — Намалюю щастя. — як? — Всі здорові. Хліба вдосталь — кожному. Ось так. Я. петерс — Назвіть якнайбільше дій, які ви виконуєте на цьому уроці. — розкажіть повними реченнями, що роблять учні на цьому уроці. (Троє—четверо учнів розповідають. Учитель стежить, щоб кожен учень сказав два—три пов ’язані за змістом речення.) Фізкультхвилинка 4 Самостійна робота — Пригадайте наш останній урок образотворчого мистецтва. Що ми робили на уроці? Назвіть тільки дії. (Учні називають дії, а вчитель записує на дошці .) — Що ми робимо на уроках мови? математики? (Учні називають дії, а вчитель записує на дошці.) — Складіть і запишіть три речення про те, що ви робили на уроці образотворчого мистецтва (мови, математики, інших предметах). — Придумайте назву до своєї розповіді. 5 Перевірка роботи Ураховується зміст і граматична правильність побудови речень. Двоє—троє учнів читають речення, інші аналізують їх. 6 Робота в парах. Гра «Коректор» Учні обмінюються зошитами, читають роботи, дають поради одне одному. V. Підсумок уроку — чого ви навчалися на уроці? — яке речення вам сподобалося найбільше? чим саме? VI. Домашнє завдання — Складіть і запишіть три речення, що передають дії, які виконуються на уроці з будь-якого предмета. | |
| |
Переглядів: 1321 | |
«Крашанки і писанки» (за О. Менем). «Гей, Великдень!». К. Пере лісна «Писанка... |
Право дитини на здоров'я. Як звертатися за порадою та по допомогу у разі ... |
Після уроків. Висловлення істинні і хибні |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 16 (РУХЛИВІ ІГРИ) |
Аплікація із рослинних форм |
Всього коментарів: 0 | |