Урок 86 Тема: Відпрацювання правильної вимови слів з ненаголошеними звуками [е], [и]Мета: відпрацьовувати правильну вимову слів з ненаголошеними голосними е, и; закріплювати вміння учнів визначати наголошений склад у слові, знання про корінь слова; розвивати навички зв'язного мовлення; виховувати уважність, спостережливість. |
Урок 85 Тема: Вимова слів з ненаголошеними звуками [е], [и]Мета: учити учнів правильно вимовляти слова з ненаголошеними голосними [е], [и]; розвивати спостережливість, фонематичний слух; виховувати любов до природи. |
Урок 84 Тема: Спостереження за словами з ненаголошеними голосними, в яких вимова не повністю відповідає написанню (листи — лист, земля — землі)Мета: ознайомити учнів з літературною вимовою ненаголошених голосних звуків; формувати вміння щодо вимови голосних е, и, о в коренях слів; виховувати інтерес до усної народної творчості. |
Урок 83 Тема: Вправляння у правильному вимовлянні слів, у яких припускаються помилок у наголосі (список слів складається вчителем з урахуванням реальної мовленнєвої ситуації)Мета:учити учнів правильно наголошувати слова, передбачені програмою; розвивати навички вимовляти слова таким чином, щоб чітко було чути наголошений звук; виховувати культуру читання і письма. |
Урок 82 Тема: Урок розвитку зв'язного мовлення. Редагування текстівМета: учити учнів бачити в тексті недоліки (повтори) і виправляти їх; розвивати увагу, мислення, мовлення, пам'ять; виховувати любов і бережливе ставлення до природи. |
Урок 81 Тема: НаголосМета: учити учнів вимовляти слова таким чином, щоб чітко було чути наголошений звук (не розтягуючи слово по складах); розвивати пам'ять та увагу; виховувати любов до природи. |
Урок 80 Тема: Букви, що позначають голосні звукиМета: учити учнів перелічувати голосні звуки і називати букви на їх позначення; розвивати логічне мислення; збагачувати мовлення; формувати вміння висловлювати свої думки; виховувати уважність. |
Урок 79 Тема: Голосні звуки [а], [о], [у], [и], [і], [е]. Спостереження за роботою мовленнєвих органів під час промовляння голосних звуківМета: учити учнів спостерігати за роботою мовленнєвих органів під час промовляння голосних звуків, впізнавати голосні звуки на слух та за вимовною ознакою (відсутність перешкоди на шляху видихуваного повітря), перелічувати їх; розвивати зв'язне мовлення; виховувати любов до природи. |
Урок 78 Тема: Правила переносу частин слів з літерами й та ь у середині слівМета: учити учнів не відривати при переносі літери ь, й від попередньої літери; закріплювати вміння визначати кількість складів і переносити слова з рядка на рядок; збагачувати лексичний запас учнів; виховувати любов до тварин. |
Урок 77 Тема: Правила переносу слів зі збігом двох і кількох приголосних звуківМета: учити учнів застосовувати правило переносу слів зі збігом приголосних (шап-ка, ша-пка); закріплювати вміння визначати кількість складів і переносити слова з ряд- ка на рядок; збагачувати лексичний запас учнів; виховувати любов до українського слова. |