Урок 86 Тема: Відпрацювання правильної вимови слів з ненаголошеними звуками [е], [и]Мета: відпрацьовувати правильну вимову слів з ненаголошеними голосними е, и; закріплювати вміння учнів визначати наголошений склад у слові, знання про корінь слова; розвивати навички зв'язного мовлення; виховувати уважність, спостережливість. Хід Уроку I. Організаційний момент Дзвоник всім нам дав наказ: — До роботи, другий клас! II. Актуалізація опорних знань 1 Хвилинка каліграфії сс ес ст си ус сум сус сло сі ос ссЕМраШПЇксередаП сидять на соснах снігурі. — Назвіть голосні у словах сонце, синок, середа. — якими бувають голосні звуки? — Назвіть наголошені склади у словах сонце, синок, середа. — Доберіть споріднені слова до слова сонце. Визначте корінь. — Поставте питання до кожного слова в реченні. Що вони означають? 2 Вправи на повторення 1) Прочитайте вірш. єнот навчав синка єнота: — є в лісі річка і болото, є мисливець — він полює, є лісник — він ліс пильнує. — який звук у ньому найчастіше вживається? — якою буквою він позначається? — Запишіть звукову модель слова єнот. — Скільки звуків позначає буква є? Доведіть свою думку. 2) Спишіть слова, поділяючи їх для переносу. євген, євгенія, європа, єнот, заєць, єва, єреван. — Підкресліть букву є. Скільки звуків вона позначає? III. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні на уроці ми будемо відпрацьовувати правильну вимову слів з ненаголошеними [е] та [и] у корені слова. IV. Узагальнення й Систематизація отриманих знань Завдання 1 Доповнити речення. • Наголошені звуки [е] та [и] вимовляються... (чітко). • Ненаголошений звук [е] у вимові наближається до. ([и]). наприклад: озеиро, стеипи. • Ненаголошений звук [и] у вимові наближається до. ([е]). наприклад: лиесток, жиеття. — Отже, потренуємось правильно вимовляти ці звуки. Завдання 2 Знайти «зайві» слова. Вода, село, пень, гора, кора. Син, синок, синій, синівський. Зерно, кити, стебло, весна, липа, листок. Скласти речення з цими словами. Завдання 3 Прочитати і списати речення. Підкреслити слова з ненаголо-шеними е чи и. лЮБІЙ МАМІ Мамо, настала весна, Квітне верба запашна, річка в долині синіє. Мамо, настала весна. Завдання 4 розставити правильно наголоси у словах потішки. Бором брів бобер до брата Борошна собі набрати, Бо бобриха й бобренята Будуть бублі виробляти. V. Підсумок уроку. Рефлексія — як вимовляти звуки [е], [и] в наголошеному складі? Наведіть приклади. — як вимовляти звук [е] у ненаголошеному складі? Наведіть приклади. — як вимовляти звук [и] у ненаголошеному складі? Наведіть приклади. | |
| |
Переглядів: 1242 | |
Зима щедра святами. Старий рік минає, новий наступає |
Виготовлення персонажів із казок з природних матеріалів |
З Елзіком по планеті |
Хто ти. Які вони, який ти. Історія твого імені |
Аплікація з кольорового паперу «святкова листівка» |
Всього коментарів: 0 | |