Урок 114 Тема. Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 5. Задачі на збільшення або зменшення числа в кілька разівМета: формувати уявлення про збільшення або зменшення числа в кілька разів; розвивати вміння використовувати таблицю множення числа 5 під час розв’язання прикладів і задач. Обладнання: таблиця усних обчислень, малюнки та схеми задач, геометричний матеріал, демонстраційні таблиці, картки для індивідуальної роботи. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 1) Діти називають перевірку прикладів із № 862. 2) Відрізки якої довжини накреслили? (№ 863) 2. Завдання для опитування 1) Знайти п’яту частину 1 дм; четверту частину 2 дм; третю частину 3 дм. 2) Розказати таблицю множення на 5. 3) Вибірково назвати табличні результати: 5 · 2, 5 · 9, 5 · 6, 5 · 3. 3. Робота з індивідуальними картками Картка 1 Обчислити. 2 · 5 + 5 5 · 5 – 15 5 · 8 – 30 (34 – 29) · 8 4 · 5 – 12 36 : 4 + 10 Картка 2 Обчислити. 5 · 7 – 20 5 · 6 + 30 20 : 4 · 6 12 : 4 · 8 15 : 3 · 4 2 · 8 : 4 Картка 3 Обчислити. 2 · 5 + 45 5 · 7 – 32 4 · 8 – 12 (76 – 71) · 9 32 : 4 : 2 27 : 3 : 3 Картка 4 Знайти значення виразів, якщо а = 27. а + 45; а : 3; а + 34 – 28 4. Усні обчислення 1) Гра «Який автомобіль з якого гаража?» 3 · 3 + 9 4 · 5 + 4 3 · 5 + 3 5 · 7 – 5 3 · 9 + 3 5 · 7 – 11 5 · 5 – 7 2 · 7 + 10 18 30 24 2) Задачі. • Довжина стрічки 24 см. Яка довжина чверті стрічки? • У класі 16 дівчаток. Половина всіх дівчаток займається танцями. Скільки дівчаток займається танцями? II. Робота над новим матеріалом 1. Підготовча робота — Накресліть відрізок довжиною 15 см. — Поділіть його на 3 рівні частини. — Яка довжина третини відрізка? — Як дізналися? 2. Опрацювання нового матеріалу Робота в групах. Кожна група самостійно опрацьовує матеріал, користуючись матеріалом № 864, № 865. 3. Первинне закріплення 1) Практична робота. — Покладіть зліва 4 квадрати, а справа — у 3 рази більше. Як знайти, скільки квадратів справа? Покладіть зліва 8 квадратів, а справа — у 2 рази менше. — Як знайти, скільки квадратів справа? 2) Виконання завдання № 866. 4. Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних умінь 1. Робота над задачами 1) Розв’язання задачі № 867. На дошці — скорочений запис задачі. Синові — 3 р. Батько — ? р., у 9 разів старше — Про що треба дізнатися в задачі? — Яку дію треба виконати? — Чому? 2) Розв’язання задачі № 868 (з коментуванням). 3) Розв’язання задачі № 871 (з логічним навантаженням). На дошці — скорочений запис задачі. } I — 30 II — ?, на 10 менше III — ? 100 — Про що дізнаємося спочатку? — Яку дію треба виконати? — Про що дізнаємося потім? — Яку дію треба виконати? — Як відповісти на головне запитання задачі? Діти записують задачу в зошитах, а один учень працює біля дошки. 2. Самостійна робота Виконання завдання № 869. 3. Перевірка роботи 4. Виконання завдання № 870 (з коментуванням) IV. Підсумок уроку V. Домашнє завдання С. 144 № 872, № 873. | |
| |
Переглядів: 3028 | |
Аплікація з паперу. Види аплікацій. Виготовлення аплікації |
Народні традиції і здоров'я |
Україна — моя Батьківщина. Дослідницький практикум. Мандрівка Україною, про я... |
Комбінована аплікація |
Зустріч із дитячими журналами. Урок позакласного читання |
Всього коментарів: 0 | |