УРОК 73 Тема: Лічба в межах 20. Додавання і віднімання чисел частинамиМета: закріпити вміння учнів розв'язувати приклади на додавання і віднімання з переходом через десяток; вдосконалювати обчислювальні навички, уміння розв'язувати задачі на різницеве порівняння; розвивати увагу, логічне мислення; виховувати акуратність, працьовитість. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент Пролунав дзвінок, Починається урок. Ви прокинутися встигли? А тепер вперед, за діло. Математика чекає, Починаємо лічбу. II. Повторення вивченого матеріалу 1 Усна лічба. Кругові приклади 3 + 5 = □ ^ □ - 6 = □ ^ □ + 8 = □ ^ □ - 3 = □ ^ ^ □ + 10 = □ ^ □ - 7 - 7 = □ 2 Математичний диктант • Запишіть числа цифрами: дванадцять, вісімнадцять, тринадцять. • Запишіть сусідів чисел: 17; 14. • Запишіть число, у якому 1 десяток 6 одиниць; 2 десятки. • Зменшуване 15, від’ємник 10. Чому дорівнює різниця? • Запишіть, скільки дециметрів і сантиметрів у 19 см, 20 см, 10 см. 3 Гра «Допоможи Незнайкові» — Вставте пропущені знаки й числа. 6 = 10 □ □12 = 10 □ □ 12 = 10 □ □ 19 = 10 □ □ 7 = 10 □ □3 = 10 □ □ 4 Розв'язування задач (усно) • Хлопчики грали у футбол. Перша команда забила 12 м’ячів, а друга — на 2 м’ячі менше. Скільки м’ячів забила друга команда? • У Мишка було 6 машинок. Йому подарували ще кілька машинок. У нього стало 9 машинок. Скільки машинок подарували Мишкові? • Мама купила 5 кг винограду, а яблук — на 4 кг більше, ніж винограду. Скільки всього фруктів купила мама? ● Фізкультхвилинка Ми поставили платівку І виходим на розминку. Починаєм біг на місці, Фініш — метрів через двісті! Раз-два, раз-два, Вистачить, прибігли, Потягнулися, подихали. (Біг на місці, на передостанньому рядку зупинитися, на останньому рядку потягнути руки вгору й опустити їх униз.) III. Закріплення вивченого матеріалу 1 Додавання й віднімання чисел частинами з опорою на схеми 7 + 5 = 14 - 8 = 3 2 44 2 Коментоване розв'язування прикладів 9 + 4 = 8 + 7 =16- 8 =12 - 7 = 3 Задача на різницеве порівняння Андрійко — 10 казок Василько — 4 казки — Скільки казок прочитав Андрійко? З на ? > — Скільки казок прочитав Василько? — На скільки казок більше прочитав Андрійко, ніж Василько? 10 - 4 = 6 (к.) — Як дізнатися, на скільки одне число більше, менше за інше? ● Пальчикова гімнастика Ми писали, ми писали, Наші пальчики втомились, А тепер ми відпочинем І писати знову станем. 4 Гра «Встаньте, числа, по порядку!» — Запишіть числа від найменшого до найбільшого. 5 Гра «Хто швидше?» 6 Задача на кмітливість Над річкою летіли птахи: голуб, щука, 2 синиці, 2 стрижі та 5 вугрів? Скільки птахів? Відповідай скоріше! 7 Робота з геометричним матеріалом Катя накреслила відрізок завдовжки 11 см. Накресліть відрізок: 1 варіант2 варіант На 1 см коротший На 1 см довший IV. Підсумок уроку. Рефлексія — На уроці ми повторили додавання і віднімання з переходом через десяток. — Як розв’язати приклад 6 + 7? 13 - 8? — Продовжте речення. • Я зрозумів, що... • Було цікаво... • Було складно... • У мене вийшло... Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 4078 | |
Різноманітність рослин |
Дитина вдома. Поведінка в небезпечних ситуаціях |
Світ за вікном. Побудова і записування речень, що передають, описують вид із ... |
Жива і нежива природа. Що належить до природи |
Взаємозв’язок частин із цілою формою. Практична робота «Ліплення тварини» |
Всього коментарів: 0 | |