Урок 106 Тема: Удосконалення вимови слів з апострофом перед я, ю, є, їМета: учити учнів уживати апостроф після твердих приголосних б, п, в, м, ф, р перед я, ю, є, ї, які позначають по два звуки; розвивати мовлення, мислення; виховувати сумлінне ставлення до навчання. Хід Уроку I. Організаційний момент Дзвоник всім нам дав наказ: — До роботи, другий клас! II. Актуалізація опорних знань 1 Хвилинка каліграфії. Во со еа рл ем ця ля ое ее ел ВираОзно влітку вороПта Ворона проворонила вороненя. — Скільки складів у кожному із записаних слів? — чим цікаві слова у реченні? (Вони споріднені. ) — який корінь у цих словах? Позначте його. 2 Зоровий диктант Перепілка вночі підпадьомкує. У Пилипка очі, як волошки в житі. Увечері Андрій полив деревце. Ми посадили липи, ясени і клени. розбитого глечика не склеїти. 3 Вправи на повторення — З’єднайте слово та його ознаку. ящірка щасливий щіткапрудка друг нова день щирий — яка буква, що позначає два звуки, зустрічається у кожному словосполученні? — які ще букви можуть позначати два звуки? Наведіть приклади. — Поставте наголос у словах — ознаках. III. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні на уроці ми будемо вдосконалювати вимову слів з апострофом перед я, ю, є, ї. IV. Узагальнення й Систематизація отриманих знань Завдання 1 Прочитати слова. чи подобається їх звучання? Записати слова без помилок. Буряк, ряд, бурян, подвіря, рябко, піря. — чому в одних словах поставили апостроф, а в інших — ні? — Підкресли букви, між якими стоїть апостроф. Завдання 2 Прочитати, правильно вимовляючи слова з апострофом. Відгадати, із якої казки цей уривок. На ранок баба набрала мичок і погнала солом’яного бичка пасти. Списати. Поставити наголос. Фізкультхвилинка Завдання 3 Прочитати і відгадати загадки. Виписати слова з апострофом. • Хвіст гачком, ніс п’ятачком. (свиня) • Скручений, зв’язаний, та не плаче, а по хаті скаче. (Віник) Пояснити вживання апострофа в словах. Завдання 4 Прочитати. Коли так кажуть? Слова з апострофом прочитати так, щоб після твердих приголосних перед я, ю, є, ї звучав [й]. Не вчи солов’я співати, а орла літати. Списати, поділяючи слова для переносу. Поставити наголос. — як треба переносити слова? Завдання 5 Прочитати слова. Списати, вставляючи, де потрібно, апостроф. П □ ять, дев □ ять, дес □ ять, б] ють, рер] ях, р| юкзак, р ядно, бур □ як, бур □ я, весілл я, черв □ ячок. Пояснити вживання апострофа в словах. Скласти звукову модель слова дев ’ять. V. Підсумок уроку. Рефлексія — Після яких приголосних ставиться апостроф? — Скільки звуків позначають букви я, ю, є, ї після апострофа? | |
| |
Переглядів: 2621 | |
Природа в місті (селі) та його околицях |
Вибір друзів. Уміння товаришувати й спілкуватися в класі та сім'ї. Практи... |
Леся Українка «Вишеньки», «На зеленому горбочку». Олександр Олесь «Серед крас... |
Техніка виконання розпису пензлем. Виконання візерунків |
Риби |
Всього коментарів: 0 | |