Урок № 8 Тема: «Мистецтво оригамі. Способи згинання паперу ».Мета: ознайомити учнів з операціями згинання і складання паперу; на вчити послідовності виготовлення виробів; познайомити зі схемами графічних зображень ліній мовними позначками під час роботи з папером; розвивати увагу; окомір; виховувати культуру праці, творчість. Обладнання: демонстраційний матеріал — зразок виробу з паперу; малюнки метеликів; музика; для індивідуального користування – кольоровий папір, нитки, клей. Тип уроку: комбінований. Методи і прийоми роботи: розповідь, бесіда, пояснення, гра, практична робота, інструктаж. Хід уроку І. Організація класу. ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Створення емоційного фону: Діти стають у коло. – Заплющте очі, послухайте музику та уявіть яскравий літній день. – Ми вийшли на квітучі луки. Скільки навколо кольорів: жовтий, білий, червоний, синій, рожевий, зелений! Ми торкаємося м’якого барвистого килима трави і відкриваємо очі. Кого ви побачили? – А тепер сідайте. Щоб дізнатися, про кого йде мова, відгадайте ребус. – А тепер відгадайте загадки. – У лісі біля пня — Біготня, метушня. Народ робочий Весь день клопоче. (Мурашки) – Я труд поважаю, все літо літаю, З різних квітів медок збираю. (Бджола) – Що то є за гість? Ніжок має шість. Аж чотири крильця має — По квіточках собі літає. Не бджола, не джмелик — А зветься він… (метелик). ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку: – Сьогодні на уроці ми навчимося виготовляти метелика з паперу шляхом складання і згинання. (Учитель демонструє зразок виробу — метелика.) ІV. Робота над новим матеріалом: 1. Вступне слово вчителя. – Сьогодні ми виготовляємо іграшку-сувенір — метелик. Цей декоративний метелик, виготовлений із паперу, буде прикрасою і завжди буде нагадувати про літо. 2. Ознайомлення з деякими видами метеликів. – Чи весело метеликам влітку? Ви зможете відповісти після читання вірша. (Хтось із учнів читає вірш.) – Діти бігають, стрибають, Далі — весело гукають: — Ах, метелик, подивіться! Ось, він, ось він метушиться! Та який же гарний, гожий! І на квіточку він схожий! (Олена Пчілка) – Які ж метелики? (Діти відповідають.) – Розгляньте ілюстрації, назвіть метеликів. У нашій місцевості можна побачити таких представників цього виду. – Махаон – один із найбільших метеликів. У нього жовті крила з чорними смугами, з блакитними і червоними цяточками. Махаона прозвали вітрильником, тому що він пливе у повітрі, як прекрасний корабель. – Адмірал – на темних крилах — червоні лампаси-смуги. Навесні метелик, як і птахи, повертається з теплих країв. – Павичеве око – на крилах цього метелика — блакитні очі. Павич має схожі цяточки на своєму пір’ї. V. Планування трудових дій: 1. Бесіда за схемою «Мовні позначення» під час роботи з папером. (Рис. 3) – Для виготовлення іграшки «Метелик» необхідно дібрати папір. Щоб виготовити паперового метелика, необхідно дотримуватися послідовності. – Роздивіться С. 47 підручника. З’ясуємо лінії та їх призначення. Під час роботи необхідно працювати з лініями, що позначають, де потрібно перегнути папір (позначення штрих пунктирною лінією з двома точками), а також в який бік виконувати згин (напрямок лінії зі стрілочками). 2. Алгоритм роботи. 1) Візьміть квадратний аркуш паперу, складіть його по діагоналі. 2) Згинайте гармошку на відстані 1 см від середини кута до краю з одного боку, а потім — з другого боку. 3) Отриманий зі складками ромб стискайте посередині і зв’яжіть ниткою. 4) Складіть так само другу частину метелика. 5) З’єднайте обидві половинки нитками. 6) Виріжте дві смужечки та приклейте до метелика. VІ. Практична робота: 1. Поточний інструктаж: Учні виготовляють метелика. Учитель стежить за правильністю виконання, надає консультації. 2. Фізкультхвилинка: – Мов метелики злітаєш, Крильця зводом — розправляєш. На квіточку полетіли І на неї тихо сіли. Знову крильця розправляєш І додому відлітаєш. VІІ. Підсумок уроку: 1. Виставка дитячих робіт. 2. Підсумкова бесіда: – Як виконували згинання? – Які лінії використовували? – Чи сподобалось вам працювати? Учитель аналізує помилки, що були допущені учнями, відмічає найкращі роботи для виставки. 3. 3. Прибирання робочих місць. | |
| |
Переглядів: 4220 | |
Про що можна дізнатися спостерігаючи за Сонцем |
З чого все почалося |
Силуетне зображення будинків. Практична робота «Чарівні куполи соборів» |
Щоб бути здоровим і все встигати робити |
Л. Вахніна «Кордон», Г. Бойко «Ділові розмови» |
Всього коментарів: 0 | |