💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Способи згинання паперу

Урок № 8

Тема: «Мистецтво оригамі. Способи згинання паперу ».

Мета: ознайомити учнів з операціями згинання і складання паперу; на вчити послідовності виготовлення виробів; познайомити зі схемами графічних зображень ліній мовними позначками під час роботи з папером; розвивати увагу; окомір; виховувати культуру праці, творчість.

Обладнання: демонстраційний матеріал — зразок виробу з паперу; малюнки метеликів; музика; для індивідуального користування – кольоровий папір, нитки, клей.

Тип уроку: комбінований.

Методи і прийоми роботи: розповідь, бесіда, пояснення, гра, практична робота, інструктаж.

Хід уроку

І. Організація класу.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Створення емоційного фону:

Діти стають у коло.

        Заплющте очі, послухайте музику та уявіть яскравий літній день.

       Ми вийшли на квітучі луки. Скільки навколо кольорів: жовтий, білий, червоний, синій, рожевий, зелений! Ми торкаємося м’якого барвистого килима трави і відкриваємо очі. Кого ви побачили?

       А тепер сідайте. Щоб дізнатися, про кого йде мова, відгадайте ребус.

        А тепер відгадайте загадки.

       У лісі біля пня —

Біготня, метушня.

Народ робочий

Весь день клопоче. (Мурашки)

       Я труд поважаю, все літо літаю,

З різних квітів медок збираю. (Бджола)

       Що то є за гість?

Ніжок має шість.

Аж чотири крильця має —

По квіточках собі літає.

Не бджола, не джмелик —

А зветься він… (метелик).

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку:

       Сьогодні на уроці ми навчимося виготовляти метелика з паперу шляхом складання і згинання. (Учитель демонструє зразок виробу — метелика.)

ІV. Робота над новим матеріалом:

1. Вступне слово вчителя.

       Сьогодні ми виготовляємо іграшку-сувенір — метелик. Цей декоративний метелик, виготовлений із паперу, буде прикрасою і завжди буде нагадувати про літо.

2. Ознайомлення з деякими видами метеликів.

       Чи весело метеликам влітку? Ви зможете відповісти після читання вірша. (Хтось із учнів читає вірш.)

       Діти бігають, стрибають,

Далі — весело гукають:

— Ах, метелик, подивіться!

Ось, він, ось він метушиться!

Та який же гарний, гожий!

І на квіточку він схожий!

(Олена Пчілка)

       Які ж метелики? (Діти відповідають.)

       Розгляньте ілюстрації, назвіть метеликів. У нашій місцевості можна побачити таких представників цього виду.

       Махаон – один із найбільших метеликів. У нього жовті крила з чорними смугами, з блакитними і червоними цяточками. Махаона прозвали вітрильником, тому що він пливе у повітрі, як прекрасний корабель.

       Адмірал – на темних крилах — червоні лампаси-смуги. Навесні метелик, як і птахи, повертається з теплих країв.

       Павичеве око – на крилах цього метелика — блакитні очі. Павич має схожі цяточки на своєму пір’ї.

V. Планування трудових дій:

1. Бесіда за схемою «Мовні позначення» під час роботи з папером. (Рис. 3)

     Для виготовлення іграшки «Метелик» необхідно дібрати папір. Щоб виготовити паперового метелика, необхідно дотримуватися послідовності.

     Роздивіться С. 47 підручника. З’ясуємо лінії та їх призначення. Під час роботи необхідно працювати з лініями, що позначають, де потрібно перегнути папір (позначення штрих пунктирною лінією з двома точками), а також в який бік виконувати згин (напрямок лінії зі стрілочками).

2. Алгоритм роботи.

1) Візьміть квадратний аркуш паперу, складіть його по діагоналі.

2) Згинайте гармошку на відстані 1 см від середини кута до краю з одного

боку, а потім — з другого боку.

3) Отриманий зі складками ромб стискайте посередині і зв’яжіть ниткою.

4) Складіть так само другу частину метелика.

5) З’єднайте обидві половинки нитками.

6) Виріжте дві смужечки та приклейте до метелика.

VІ. Практична робота:

1.    Поточний інструктаж:

Учні виготовляють метелика. Учитель стежить за правильністю виконання, надає консультації.

2.    Фізкультхвилинка:

       Мов метелики злітаєш,

Крильця зводом — розправляєш.

На квіточку полетіли

І на неї тихо сіли.

Знову крильця розправляєш

І додому відлітаєш.

VІІ. Підсумок уроку:

1.    Виставка дитячих робіт.

2.    Підсумкова бесіда:

       Як виконували згинання?

       Які лінії використовували?

       Чи сподобалось вам працювати?

Учитель аналізує помилки, що були допущені учнями, відмічає найкращі роботи для виставки.

3.         3.    Прибирання робочих місць.

Категорія: Трудове навчання: технічна і художня праця | Додав: SYLER (03.08.2013)
Переглядів: 4220 | Рейтинг: 0.0/0
Про що можна дізнатися спостерігаючи за Сонцем
З чого все почалося
Силуетне зображення будинків. Практична робота «Чарівні куполи соборів»
Щоб бути здоровим і все встигати робити
Л. Вахніна «Кордон», Г. Бойко «Ділові розмови»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]