Тема. Цінність життя і здоров'я людини. Повага до себе та інших людей. Особливості поведінки хлопчика і дівчинкиМета: сформувати в учнів уявлення про цінність життя і здоров'я; вчити дітей наводити приклади проявів поваги до інших, обґрунто- вувати значення бережливого ставлення до себе і до інших; вихову- вати поважне ставлення до людей. На уроці можна використати демонстраційні матеріали видав- ництва «Ранок», зокрема плакат «Про дівчаток та хлопчиків». ХіД УРОКУ Учитель. Кожен з нас живе у місті чи селі. Нас оточують предмети, будинки, машини, рослини, тварини... Це — наше довкілля. Як ви гадаєте, як слід ставитися до довкілля? Чому? Відгадайте загадку. Влітку в шубі, а взимку голе. (Дерево) Робота за підручником (С. 38-39) Розгляньте верхній малюнок. Де гуляють діти? Що вони роблять у лісі? Дайте дітям імена. Складіть речення за змістом малюнків. Орієнтовні відповіді Світланка годує білочку. Іринка поливає квіти. Сашко з Миколкою розпалюють багаття. Івасик залазив на дерево і зламав гілку. Розгляньте нижній малюнок. Бачите, діти пішли у похід. Що вони робили на галявині? Куди викидає сміття хлопчик? Що робить другий хлопчик? Чому хвилюється пташка? Хто з дітей чинить добре, а хто — ні? Висновок: здоров'ю сприяє чисте довкілля. Учитель. Подивіться одне на одного. Чим ви подібні, а чим відрізняєтесь? (Подібні за віком, зростом, маємо однакові части- ни тіла, навчаємось в одному класі, розмовляємо однією мовою; по- різному вдягнені, різні за статтю, маємо різні захоплення, різні характери тощо.) Вправа «Мікрофон» Чітко назвіть своє прізвище та ім'я, свою адресу. Гра «Хвости» Продовжте речення. Я — дівчинка. Мене звуть... Я живу... Вчусь у школі... у... класі Розгляньте малюнок на с. 39. Що тримає в руках дівчинка? Що тримає в руках хлопчик? Які іграшки намальовані? Які із них, на вашу думку, вибере хлопчик, а які — дівчинка? Вправа «Мікрофон» Розкажіть про свої улюблені іграшки. Висновок: ти живеш серед людей. Ти — дівчинка чи хлопчик. Усі ви маєте особливості, в тому числі й у поведінці. Я — хлопчик. Мене звуть... Я живу... Вчусь у школі ... у. класі Руки в боки, руки так (в сторони), Руки вгору, як вітряк. Сіли-встали, сіли-встали І за парти посідали. Продовження роботи за підручником Розгляньте малюнки на с. 40. Що роблять діти на кожному малюнку? Дайте дітям імена. Складіть речення. Орієнтовні відповіді Тарасик та Івасик розчищають доріжку від снігу біля під'їзду. Даринка допомагає мамі прикрашати торт. Миколка та Андрійко ображають Світланку, смикають її за косички. Розлючена Наталка б'є Артемка по голові підручником. Поясніть, хто з дітей чинить добре, а хто — погано. Послухайте вірш Т. Лисенко «жахливі слова» (С. 41). Якою була дівчинка на вигляд? Яким був хлопчик? Чому вони посварилися? Чому здійнявся вітер, заховалося сонечко і пожовкла вся трава? Які бувають слова? Чи можна говорити такі слова? Чому? Висновок: дівчатка і хлопчики мають жити дружно, поважати одне одного, шанувати дорослих. № 2. Розгляньте малюнки. Що роблять мишенята на кожному малюнку? Складіть речення. Орієнтовні відповіді Дівчинка несе важкі сумки, це побачив хлопчик. Дівчинка і хлопчик стоять біля дверей класу. Дівчинка впала на ковзанці, це побачив хлопчик. — Як правильно вдіяти героєві мультфільму? Розфарбуйте ма- люнки із зображенням ситуацій, у які потрапляли ви. № 3. Тест «Так чи ні» Уважно слухаючи читання вчителя, оберіть правильну від- повідь. О Хлопчики й дівчатка можуть бути справжніми друзями. Q Діти з фізичними вадами не потребують особливої уваги. Q Дівчатка можуть бути міцними, відважними, сміливими. Веселий сміх — це здоров'я. Чи це справді так? Давайте перевіримо. (Читання гуморесок.) Чому життя і здоров'я — неоціненний скарб? Як довкілля сприяє здоров'ю? Як зберегти довкілля чистим? Які правила поведінки серед людей ви запам'ятали? Ти дівчинка чи хлопчик? Розкажи про себе. Які особливості поведінки притаманні дівчаткам і хлопчикам? Які правила спілкування дівчаток і хлопчиків ви запам'я- тали? Які слова не можна вживати у мовленні? Наведіть приклади проявів поваги до інших людей. Чому потрібно бережливо ставитися до себе і до інших? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3948 | |
Створення художнього декоративного образу. Практична робота «Чарівний птах» |
Зима щедра святами. Старий рік минає, новий наступає |
«Золотаосінь» |
Розкрій тканини. Виготовлення спіднички прямолінійної форми для ляльки |
Міні-проект. Як облаштувати джерело? |
Всього коментарів: 0 | |