💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Число і цифра 5. Написання цифри 5. Порівняння чисел у межах 5. Попереднє і наступне число. Порядкова і кількісна лічба

УРОК 13

Тема: Число і цифра 5. Написання цифри 5. Порівняння чисел у межах 5. Попереднє і наступне число. Порядкова і кількісна лічба

Мета: ознайомити дітей з утворенням числа 5 і цифрою 5; учити писати цифру 5, порівнювати числа в межах 5; ознайомити з поняттями «попереднє» і «наступне» число; вправляти дітей в порядковій і кількісній лічбі; розвивати мислення; виховувати уважність.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

Відпочити ви всі встигли?

А зараз уперед — за справу.

Математика вас чекає.

Починаємо усну лічбу.

II. Повторення вивченого матеріалу

 1 Гра «Ланцюжок»

Лічба від 1 до 10; від 5 до 1; від 1 до 5; від 5 до 10; від 3 до 6.

 2 Гра «Навпаки»

Якщо Антон вищий, ніж Кирило, то Кирило...

Катя сидить праворуч від Ганни, то Ганна сидить...

Якщо Ігор живе далі від школи, ніж Оля, отже, Оля живе... Якщо сестра старша від брата, то брат...

Якщо буханець хліба дорожчий, ніж батон, то, батон...

Якщо восени холодніше, ніж улітку, тоді влітку...

 3 Весела лічба

• На лужку серед лози,

Заховалось дві кози,

А отут стоять ще дві У густій рясній траві.

Порахуємо гуртом,

Скільки всіх тих кіз разом?

• У клас зайшов Мишко,

А за ним — Петько,

А за ним — Галинка,

А за нею — Яринка,

А позаду — Гнат.

Скільки тут малят?

III. Ознайомлення з новим матеріалом

 1 Вступне слово вчителя

Скільки пальців на руці Можна стиснуть в кулаці?

Їх неважко полічити:

Раз, два, три, чотири, п’ять!

— Яке число будемо вивчать?

 2 Робота за малюнком

На малюнку: 5 квіточок на клумбі, 5 пташок на гілці, 5 мурашок тягнуть соломинку.

— Порахуйте, скільки всього квіточок? пташок? мурашок?

— Що загального для всіх предметів? (Кількість. Їх по 5.)

● Фізкультхвилинка

Швидко встали, посміхнулись.

Вище-вище підтягнулись.

Нумо, плечі розпряміть,

Підніміть та опустіть.

Вправо, вліво поверніться,

Рук колінами торкніться.

Сіли, встали, сіли, встали І на місці покружляли.

 3 Ознайомлення з друкованою цифрою 5

Ось і вийшла погулять На папері цифра 5.

Руку вправо простягнула,

Ніжку бубликом зігнула.

 4 Робота з набірним полотном

— Скільки метеликів ліворуч? Праворуч? Як отримали число 5?

 5 Порівняння чисел у межах 5

— Порівняйте числа кожної пари, використовуючи слова «більше», «менше», «дорівнює» (на основіматеріалу для лічби).

4 < 55 > 3 5 = 5

 6 Ознайомлення з рукописною цифрою 5

 •Пояснення і показ учителем на дошці.

 •Написання цифри в повітрі під рахунок«раз-і, два-і».

 • Написання в зошиті.

 7 Ознайомлення з поняттям «попереднє» і «наступне» число

На дошці виставлений числовий ряд.

— Назвіть числа від 1 до 5.

— Назвіть найменше число.

— Яке число є наступним?

— Як утворилося число 2?

— Яке число є наступним за 2?

— Як воно утворилося? І так далі.

— Отже, число, яке стоїть за будь-яким числом, називається наступним.

— Яке найбільше число?

— Яке число стоїть перед числом 5? 4? 3? 2?

— Отже, число, яке стоїть перед названим числом, називається попереднім.

— Назвіть, яке число є наступним до 2; 4?

— назвіть попереднє число до чисел 5; 2; 3?

● Фізкультхвилинка

 Стільки раз ногою тупни,

 Стільки раз в долоні плесни,

 Ми присядем стільки раз І нахилимось у той час.

 Підстрибнемо рівно стільки —

 Иу й рахунок, гра та й тільки!

IV. Закріплення вивченого матеріалу 1 Порядкова і кількісна лічба предметів. Робота з дидактичним матеріалом

— Пронумеруйте іграшки справа наліво. Напишіть порядковий номер кожної іграшки.

 2 Гра «Цифри правильно з'єднай, фігуру відгадай»

По одному учню від кожного ряду виходять до дошки.

3 Гра «Знайди цифру 5»

V. Підсумок уроку. Рефлексія

 ● Загадка

 • Стоїть хлівець на четверо овець, А на п’яту — окремо. (Рукавиця)

— Ми рахували?

— Ми писали?

— Яку цифру і число вивчали?

— Оцініть свою роботу в зошиті сонечком.



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (22.12.2013)
Переглядів: 6693 | Рейтинг: 0.0/0
Запитання до природи. Чому підстрибує м'яч?
Що потрібно знати про природу
Професії батьків. Усі професії потрібні. Вшанування праці
Культура спілкування. Словник мовленнєвого етикету
В. Артамонова «їжачок-реп'яшок»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]