Урок 17
Тема. Ліплення з пластиліну звірятМета: удосконалювати навички роботи з пластиліном, уміння визна-чати форму і пластику окремих частин тіла тварин і відтворювати їхні об-рази в ліпленні; розвивати образне мислення, уяву, фантазію, гнучкість та вправність руки. Обладнання: таблиці із зображенням та послідовністю ліплення тварин; ілюстрації, іграшкові тварини. ХІД УРОКУ І. Організаційна частина 1. Бесіда. — Діти, сьогодні ми проведемо уявну екскурсію до зоопарку та познай-омимося із його мешканцями. 2. Відгадування загадок. Колобка я з’їла, до вовчика в хату сіла, Вовкові — сестричка, а звуть мене... (лисичка). Хижий звір у хащах спить. Як зареве, як заричить! Листя осипається з дерев. Хто ж це? Відгадали?... (Лев) Я шукаю мед, малину, рибку сам собі ловлю, Влітку й миті не спочину, а зайде зима, то сплю. (Ведмідь) Така велика, довгонога і більша за найбільшу шафу, Така розумна і красива у зоопарку є... (жирафа). 3. Гра «Підбери малюнок до відгадки». II. Повідомлення теми і мети уроку III. робота над темою уроку 1. Бесіда. — Діти, ви бували у зоопарку, бачили звірів, які живуть у ньому. Де хто з вас бачив тварин у цирку, в кінофільмах, на кольорових фотографіях та ілюстраціях. Вдома ви граєтесь з іграшковими тваринами. Саме іграшки, які ви принесли сьогодні на урок, допоможуть вам виліпити з пластиліну улюблену тварину. Розглянемо наприклад, форму іграшкової лисиці. У неї маленька го-лова, загострена до носа, тулуб видовженої форми, довгий хвіст, короткі тонкі лапки. Гостроносенька, хвостата Ця тваринка рудувата. Хутро в неї гарне, пишне, Особливо хвіст розкішний! На зайців вона полює, Бідолашних нюхом чує! Мишу й птаха може з’їсти, Може і в курник залізти! Полюбляє і рослини: Ягоди, плоди, насіння. Взимку їй також не спиться, А зовуть її... (лисиця). (В. Бутрім) • А яка лисичка за характером? Які риси її характеру лягли в основу ба-гатьох народних та літературних казок? Назвіть відомі вам казки про лисичку-сестричку. • Перед роботою пропоную вам завдання на кмітливість про звірів-хижаків. ХТО НЕ ЗВІР? Все це хижаки: лисиця, Вовк, їжак, а ще й куниця, І сова, і також тхір. Серед них один — не звір. (Сова — це птах) • А тепер розгляньте інші іграшки. 2. Перегляд демонстраційного матеріалу. Обговорення особливостей будови тіла різних тварин. 3. Послідовність ліплення вчителем й учнями лисички (колективна робо-та). — Для ліплення лисички потрібно поділити пластилін на чотири ча-стини. З найбільшого шматочка зліпити тулуб. Із другого — голову, ви-тягнувши мордочку і зробивши вуха. Третю частину поділити на чоти-ри однакових шматочки — це будуть лапи. З останнього шматочка пластиліну зліпіть хвіст. Частини з’єднайте. Так само можна виліпити й іншу тваринку. IV. Самостійна робота учнів V. Підсумок уроку VI. Перегляд та виставка дитячих робіт | |
| |
Переглядів: 14804 | |
Поводження з незнайомими людьми у під'їзді, на вулиці |
Піклування про здоров'я в сім'ї. Доброзичливі й добрі стосунки між чл... |
Природні матеріали. Ескіз виробу. Природні матеріали. Виготовлення аплікації ... |
Живопис як вид образотворчого мистецтва. Малюнок на тему «Осінь-мальовничка» |
Д. Павличко «Школа». В. Фетисов «Хто чого вчиться» |
Всього коментарів: 0 | |