Ліплення з пластиліну звірят
Урок 17

Тема. Ліплення з пластиліну звірят

Мета: удосконалювати навички роботи з пластиліном, уміння визна-чати форму і пластику окремих частин тіла тварин і відтворювати їхні об-рази в ліпленні; розвивати образне мислення, уяву, фантазію, гнучкість та вправність руки.

Обладнання: таблиці із зображенням та послідовністю ліплення тварин; ілюстрації, іграшкові тварини.

ХІД УРОКУ

І. Організаційна частина

1. Бесіда.

— Діти, сьогодні ми проведемо уявну екскурсію до зоопарку та познай-омимося із його мешканцями.

2. Відгадування загадок.

Колобка я з’їла, до вовчика в хату сіла,

Вовкові — сестричка, а звуть мене... (лисичка).

Хижий звір у хащах спить. Як зареве, як заричить!

Листя осипається з дерев. Хто ж це? Відгадали?... (Лев)

Я шукаю мед, малину, рибку сам собі ловлю,

Влітку й миті не спочину, а зайде зима, то сплю. (Ведмідь)

Така велика, довгонога і більша за найбільшу шафу,

Така розумна і красива у зоопарку є... (жирафа).

3. Гра «Підбери малюнок до відгадки».

II. Повідомлення теми і мети уроку

III. робота над темою уроку

1. Бесіда.

— Діти, ви бували у зоопарку, бачили звірів, які живуть у ньому. Де хто з вас бачив тварин у цирку, в кінофільмах, на кольорових фотографіях та ілюстраціях. Вдома ви граєтесь з іграшковими тваринами. Саме іграшки, які ви принесли сьогодні на урок, допоможуть вам виліпити з пластиліну улюблену тварину.

Розглянемо наприклад, форму іграшкової лисиці. У неї маленька го-лова, загострена до носа, тулуб видовженої форми, довгий хвіст, короткі тонкі лапки.

Гостроносенька, хвостата

Ця тваринка рудувата.

Хутро в неї гарне, пишне,

Особливо хвіст розкішний!

На зайців вона полює,

Бідолашних нюхом чує!

Мишу й птаха може з’їсти,

Може і в курник залізти!

Полюбляє і рослини:

Ягоди, плоди, насіння.

Взимку їй також не спиться,

А зовуть її... (лисиця).

(В. Бутрім)

• А яка лисичка за характером? Які риси її характеру лягли в основу ба-гатьох народних та літературних казок? Назвіть відомі вам казки про лисичку-сестричку.

• Перед роботою пропоную вам завдання на кмітливість про звірів-хижаків.

ХТО НЕ ЗВІР?

Все це хижаки: лисиця,

Вовк, їжак, а ще й куниця,

І сова, і також тхір.

Серед них один — не звір. (Сова — це птах)

• А тепер розгляньте інші іграшки.

2. Перегляд демонстраційного матеріалу.

Обговорення особливостей будови тіла різних тварин.

3. Послідовність ліплення вчителем й учнями лисички (колективна робо-та).

— Для ліплення лисички потрібно поділити пластилін на чотири ча-стини. З найбільшого шматочка зліпити тулуб. Із другого — голову, ви-тягнувши мордочку і зробивши вуха. Третю частину поділити на чоти-ри однакових шматочки — це будуть лапи. З останнього шматочка пластиліну зліпіть хвіст. Частини з’єднайте. Так само можна виліпити й іншу тваринку.

IV. Самостійна робота учнів

V. Підсумок уроку

VI. Перегляд та виставка дитячих робіт
Категорія: Трудове навчання: технічна і художня праця | Додав: SYLER (03.08.2013)
Переглядів: 14745 | Рейтинг: 2.0/1
Передача просторових явищ. Практична робота «Чарівний ліс уночі»
Жива і нежива природа. Що належить до природи
Різноманітність тварин. Що дають тварини людям
Колір як засіб створення образу. Практична робота «В гостях у казкового персо...
Тварини
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]