Урок 99 Тема: Перевірна робота. АудіюванняМета: перевірити вміння учнів сприймати на слух незнайомий текст і розуміти його з одного прослуховування; розвивати пам'ять, увагу, мовлення; виховувати інтерес до читання. Хід Уроку I. Організаційний момент примітка. Учитель читає незнайомий учням текст, а потім пропонує тест, що складається із запитань з варіантами відповідей. Учні прослуховують кожне запитання та варіанти відповідей до нього, обирають один із варіантів і записують номер запитання і поряд — номер відповіді. Учням пропонується 4 запитання із двома варіантами відповідей. За кожну правильну відповідь на запитання учень одержує 3 бали. II. Підготовка до слухання — Послухайте оповідання. — чи трапляється таке? Доведіть. III. Словникова робота Щодуху — з усіх сил. репетувати — кричати дуже голосно. Мерщій — швидко. Куштувати — пробувати. ніяковіти — засоромитись, розгубитись. Муравлик — мураха. IV. Слухання тексту СОлОДКиЙ ДОЩ Скінчилася зима. Прокинувся муравлик від довгого сну. Поворушив рудими вусиками, випростав лапки — час за роботу братися. Побіг на розвідку. Коли це згори щось йому ляп! Краплина. Та яка ж велика! Мало не прибила бідолаху. Обтрусився муравлик і щодуху додому. Прибіг у мурашник, репетує: — Зачиняйте мерщій входи: дощ починається! І такий галас учинив — уся мурашва позбігалася. Заметушились. Давай входи-виходи зачиняти, щоб вода у мурашник не потекла. Коли це хтось каже: — Братці! А наш муравлик від дощу солодкий. Ось покуштуйте його. Кинулися мурашки до нього, обнюхують, смакують — справді солодкий. — Де ж ти солодкий дощ бачив? — питають. — На небі ні хмаринки не було. — Не знаю, — ніяковіє муравлик. — я під березою біг. А на мене щось мокре зверху — лясь! — Так то ж не дощ, а берізчині сльози. Сік капає. Ану веди нас туди. І побігли за муравликом по березовий сік. Стоїть береза в лісі. Кап-кап-кап, — на сухе листя скидає великі краплини соку. Кажуть: то береза плаче. чого? Від тепла, від сонця, від радості, що знову весна прийшла. Тому і сльози солодкі. За о. Буценем V. Перевірка прослуханого 1.Хто прокинувся від довгого сну? 1) Муравлик; 2) ліс. 2. чого злякався муравлик? 1) Шуму дерев; 2) краплини дощу. 3. Від чого муравлик став солодким? 1) Від березового соку; 2) від пилку квітів. 4. чого береза плаче солодким соком? 1) Від тепла, від сонця, від радості, що знову весна прийшла; 2) хоче поділитися соком з лісовими мешканцями. V. Підсумок уроку. Рефлексія — Про що дізналися на уроці? — Навіщо мурашки зачиняли всі входи до мурашника? — чому муравлик від дощу став солодким? — чому з берези навесні сік крапає? | |
| |
Переглядів: 1867 | |
Корисні звички у спілкуванні з однолітками, дорослими людьми, членами своєї р... |
Природні матеріали. Ескіз виробу. Природні матеріали. Виготовлення аплікації ... |
Сонце та його значення для життя на Землі |
Що можна навчитись самому |
О. Буцень «Чи е зима?». Загадки |
Всього коментарів: 0 | |