💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Перевірна робота. Аудіювання

Урок 99

Тема: Перевірна робота. Аудіювання

Мета: перевірити вміння учнів сприймати на слух незнайомий текст і розуміти його з одного прослуховування; розвивати пам'ять, увагу, мовлення; виховувати інтерес до читання.

Хід Уроку

I. Організаційний момент

примітка. Учитель читає незнайомий учням текст, а потім пропонує тест, що складається із запитань з варіантами відповідей. Учні прослуховують кожне запитання та варіанти відповідей до нього, обирають один із варіантів і записують номер запитання і поряд — номер відповіді. Учням пропонується 4 запитання із двома варіантами відповідей. За кожну правильну відповідь на запитання учень одержує 3 бали.

II. Підготовка до слухання

— Послухайте оповідання.

— чи трапляється таке? Доведіть.

III. Словникова робота

 Щодуху — з усіх сил. репетувати — кричати дуже голосно.

 Мерщій — швидко.

 Куштувати — пробувати.

 ніяковіти — засоромитись, розгубитись.

 Муравлик — мураха.

IV. Слухання тексту

 СОлОДКиЙ ДОЩ

 Скінчилася зима. Прокинувся муравлик від довгого сну. Поворушив рудими вусиками, випростав лапки — час за роботу братися. Побіг на розвідку.

 Коли це згори щось йому ляп! Краплина. Та яка ж велика! Мало не прибила бідолаху.

 Обтрусився муравлик і щодуху додому. Прибіг у мурашник, репетує:

 — Зачиняйте мерщій входи: дощ починається!

 І такий галас учинив — уся мурашва позбігалася. Заметушились. Давай входи-виходи зачиняти, щоб вода у мурашник не потекла.

 Коли це хтось каже:

 — Братці! А наш муравлик від дощу солодкий. Ось покуштуйте його.

 Кинулися мурашки до нього, обнюхують, смакують — справді солодкий.

 — Де ж ти солодкий дощ бачив? — питають. — На небі ні хмаринки не було.

 — Не знаю, — ніяковіє муравлик. — я під березою біг. А на мене щось мокре зверху — лясь!

 — Так то ж не дощ, а берізчині сльози. Сік капає. Ану веди нас туди.

 І побігли за муравликом по березовий сік.

 Стоїть береза в лісі. Кап-кап-кап, — на сухе листя скидає великі краплини соку. Кажуть: то береза плаче. чого?

 Від тепла, від сонця, від радості, що знову весна прийшла.

 Тому і сльози солодкі.

 За о. Буценем

V. Перевірка прослуханого

 1.Хто прокинувся від довгого сну?

 1) Муравлик;

 2) ліс.

 2. чого злякався муравлик?

1) Шуму дерев;

2) краплини дощу.

 3. Від чого муравлик став солодким?

1) Від березового соку;

2) від пилку квітів.

 4. чого береза плаче солодким соком?

1) Від тепла, від сонця, від радості, що знову весна прийшла;

2) хоче поділитися соком з лісовими мешканцями.

 V. Підсумок уроку. Рефлексія

— Про що дізналися на уроці?

— Навіщо мурашки зачиняли всі входи до мурашника?

— чому муравлик від дощу став солодким?

— чому з берези навесні сік крапає?

Категорія: Рідна мова | Додав: SYLER (02.01.2014)
Переглядів: 1863 | Рейтинг: 0.0/0
Виготовлення ялинкових і різдвяних іграшок та прикрас
Робочий стіл. Піктограми
Як людина пізнає світ
Звірі
Висівання насіння квітів у відкритий ґрунт
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]