💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Формування вміння виділяти орфограми слабких позицій звуків безпосередньо в процесі письма (письмо з пропуском орфограм)
Тема. Формування вміння виділяти орфограми слабких позицій звуків безпосередньо в процесі письма (письмо з пропуском орфограм на позначення орфограми проміжного звука).
Мета: закріпити навички знаходження орфограми еи; учитися моделювати буквами запис слова з пропуском орфограми слабкої позиції голосних звуків, спираючись на транскрипцію слова під час запису речення; формувати в учнів найважливіші дії контролю та оцінки; виховувати уміння навчального співробітництва.
Обладнання: «Експериментальний зошит №1 з української мови»; записи до уроку на дошці; завдання для роботи в парах, групах; силует Плямса.
Хід уроку
1. Організація класу.
Задзвенів для всіх дзвінок
Час почати наш урок.
- Що ви чекаєте від сьогоднішнього уроку української мови?
- Покажіть за допомогою кольорів свій настрій на початку уроку.
2. Каліграфічна хвилинка.
- На уроці української мови нам доводиться багато писати. Чіткий і розбірливий почерк просто необхідний. «Красиво писати-красу творити», - говорить народна мудрість. Я пропоную вам повторити з’єднання букв6
Інь ос жай у ро
- З поданих буквосполучень утворіть слова. Запишемо їх.
Осінь урожай
- З одним із слів складіть речення.
Люди називають осінь щедрою.
3. Перевірка домашнього завдання.
Вправа 51.
- Поясніть, чому на письмі було вжито пропуски букв.
( Н_знайко, н_в_зіння, н_вміння. Було зроблено пропуски на місці орфограми слабкої позиції звука еи.)
- Кому було легко , кому важко виконувати домашнє завдання?
- Що ми вивчали на попередньому уроці?
(записували слова з орфограмами слабких позицій голосних).
- Що нам в цьому допомагало? (Транскрипція).
4. Формування контрольно-оцінювальних дій.
- Отже, чи зможемо ми записати буквами слова пеинал , тигр ?
(Один учень працює біля дошки, інші у зошитах. Після закінчення роботи учні сигналізують, чи погоджуються вони з роботою на дошці.)
- Чому перше слово записано з пропуском, а друге без?
(У слові пеинал є орфограма слабкої позиції , а у слові тигр немає)
Вправа 350.
- Отже, окремі слова з орфограмою еи ми вже навчились записувати без помилок. Чи зможете ви впоратися із записом цілих речень?
1) Запишіть прислів’я буквами.
Так біжить, аж зеимла дрижит
- Як ви розумієте це прислів,я?
- Знайдіть орфограми слабких позицій, обведіть їх кружечком, а потім запишіть речення буквами з рисочками на місці орфограм слабких позицій звуків.
- Чи впоралися ви з роботою, працюючи разом? Легко було вам чи важко?
Фізкультхвилинка
2) Робота в парі.
- Прочитайте прислів’я. Як ви його розумієте?
Вбери перинка,то вісмут за панка.
- Запишіть прислів’я буквами. Працювати будемо в парі. Розподіліть обов’язки. Перший учень «відповідає» за виділення орфограм, а другий за правильний запис речення.
(Одна пара працює за дошкою. )
Фронтальна перевірка.
3) Запишіть прислів’я буквами. Самостійно.
- Зробіть взаємоперевірку та оцініть роботу товариша на « чарівних» лінієчках.
4) Робота в групі. Вправа 52.
- Плямсик вже другий рік на нашій планеті. Він в захваті від її неповторної краси. Повернувшись радісним із осінньої прогулянки, наш герой вирішив записати свої спостереження у щоденник.
- Прочитайте і перевірте роботу Плямса. Пропоную попрацювати в групах.

Росте під горою йавір.з паростка став він могутньою ролиною. Пишна крона радіє
Блакитному небу. Щедро дарує своє гіля птахам.І вони відповідають явору любовю.

- Розподіліть обов’язки. Перший учень знаходить пропуски літер у словах, другий - неправильне позначення звука й, третій – неправильне позначення подовженого при голосного звука, а четвертий - орфограма «велика літера».
Учні спільно заповнюють таблицю.
Роботи всіх груп вивішуються на дошці.
Презентація, оцінка робіт.
5. Підсумкова рефлексія.
- Що нового з,явилося в порівнянні з попереднім уроком?
- Чи задоволені своєю роботою на уроці?
- Покажіть за допомогою кольорів свій настрій в кінці уроку.
6.Домашнє завдання.
Вправа 50 (четверте речення).
Категорія: Рідна мова | Додав: bojelena67 (04.03.2016)
Переглядів: 1159 | Рейтинг: 0.0/0
Запитання до природи. Звідки береться олія?
В. Сухомлинський «Як же все це було без мене?», «По волосинці»
Екскурсія до шкільної майстерні
Д. Павличко «Школа». В. Фетисов «Хто чого вчиться»
Ліплення з пластиліну овочів і фруктів
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]