Урок 6 Тема: Звірі готуються до зими. Робота над деформованими реченнямиМета: вчити дітей будувати речення,правильновисловлювати свої думки, поглибити знання дітей про тварин, розвивати пізнавальний інтерес, допитливість, спостережливість; виховувати любов до живої природи. Обладнання: лист, звірята «Лісової школи», конверти з текстами. Хід Уроку 1. Організація класу до уроку 2. Мотивація навчальної діяльності - По дорозі на роботу я зустріла листоношу. Вона передала для вас листа. «Дорогі діти, до нас дійшла звістка, що сьогодні на уроці ви будете обговорювати надзвичайно важливе питання: «Як звірі готуються до зими» Оскільки це стосується безпосередньо нас, ми би дуже хотіли бути присутніми у вас на уроці. Зараз ми знаходимось на екскурсії в Чернівцях. Якщо ви не проти, сповістіть нам по телефону і ми з радістю до вас прибудемо. Звірята «Лісовоїшколи» - Тозапросимо звірят до нас на урок? (Телефоную - і з’являються звірята). 3. Робота над новим матеріалом 3.1. Бесіда - Яка зараз пора року? - Назвіть осінні місяці. - Яка пора року настає після осені? - Чи готуються люди до зими? Як саме? - А звірі? (Восени звірі готуються до зими. Ховрахи, хом’яки, їжаки, ведмеді, борсуки багато їдять, щоб запастись жиром. Білки і миші запасають на зиму корм. Восени звірі линяють - змінюють хутро на більш густе і світліше.) Звірята пропонують це питання більш детально розглянути в групах. 3.2. Підготовчі вправи - Оскільки нам доведеться деякі речення записувати, давайте повторимоправила. - Що виражає речення? - Як пишуться слова в реченні? - Як пишеться перше слово в реченні? - Що потрібно ставити в кінці речення? 1 група вивчає, як білки готуються до зими. 2 група - як їжаки. 3 група - якзайці. 4 група - як ведмеді. 3.3. Робота над деформованими реченнями (Тексти записують у зошити) 1 група Білки, на, старанно, зиму, корм, дуже, запасають. Жолуді, гриби, горіхи, вони ховають у дуплах. У, білки, зимову, сплячку, залягають, не. 2група Зайці, не, запасів, на зиму, їжі, заготовляють. Живляться (молоді) пагонами дерев, озиминою, чагарниковою рослинністю. Сплять в (неглибокі) ямках 3 група Їжаки , під, влітку, шкірою, жир, нагромаджують. Їжу на зиму вони не (запасає). За зиму їжак втрачає майже половину (маса). 4 група. Восени ведмеді відгодовуються, (будує) собі барлоги. залягають, Взимку, спати. У барлозі (ведмідь) не витрачають багато енергії. Фізкультхвилинка Повз по лісу їжачок, В нього шубка з голочок. Ніс багато грушечок, Аж болів йому бочок. Раз! Два! Три! Чотири! П’ять! Зупинився спочивать. Піклувався їжачок Про маленьких діточок. Чарівних, непосидючих, Дуже милих, та колючих. Десять! Дев’ять! Вісім! Сім! Грушечки ці ніс він їм. 3.4. Перевірка робіт (Один з групи читає, весь клас слухає. Хто помітив помилку, сигналізує червоною карткою. Після прослуховування виправляє помилки. Вчитель за дорученням звірят доповнює тексти цікавими відомостями із життя тварин). 3.5. Робота з мовним матеріалом а) Складання речень. - За поданими парами слів складіть речення і запишіть: Їжаки (що роблять?) поїдають; Поїдають (що?) комах; Комах (яких?) шкідливих. (Їжаки поїдають шкідливих комах.) - Зробіть висновок.(Їжаки-корисні тварини). б) Робота із фразеологізмами, порівняннями. - Ведмедик цікавиться, що означають вислови: «Ведмежа послуга» (невміла послуга, що завдає тільки прикрощі), «ведмідь на вухо наступив» (про людину, яка позбавлена музикального слуху) - Продовжіть вислів:полохливий, як ... 4. Підсумок уроку 4.1. Хвилинка-цікавинка Зайців несправедливо називають боягузами. Вони сміливо захищають малят від небезпеки. Мисливці спостерігали, як біжать зайці на допомогу зайченяті, почувши його крик. Пасажири на станції були свідками незвичайної битви: над галявиною літав шуліка, намагаючись схопити зайчатко, що причаїлося в траві. А дорослий заєць підстрибував і бив розбишаку передніми лапами. Один раз так ударив, що шуліка здійнявся і полетів геть. 4.2. Бесіда - Яку тему ми сьогодні обговорювали? - Хто може уявити себе звірятком і коротко розказати, як він готується до зими. - Звірятка дякують, що вина уроці підняли таку важливу проблему і запросили їх на урок. Їм було дуже цікаво. А вам? | |
| |
Переглядів: 7732 | |
Панно для класної кімнати. Підбір технік для виготовлення |
Конструювання. Курочка Ряба |
М. Трублаїні «Про дівчинку Наталочку і сріблясту рибку» |
Об’ємні вироби з паперу. Виготовлення ялинкових прикрас. Новорічна гірлянда |
Ліплення з пластиліну звірят |
Всього коментарів: 0 | |