Урок 16 Тема: 9 Травня – День Перемоги. Складання тексту для вітальної листівкиМета: навчити складати текст для вітальної листівки; ознайомити учнів з героїчними вчинками дорослих і дітей в боях в роки Великої Вітчизняної війни; розвивати зв’язне мовлення, уяву, збагачувати словниковий запас; виховувати у дітей гордість і вдячність воїнам-визволителям за перемогу над фашистами. Обладнання: репродукції картин художників на тему "Велика Вітчизняна війна”, запис пісень"День Перемоги”, "Журавлі”, зразки вітальнихлистівок.
Хід Уроку 1. Організація класу 2. Психологічний настрій учнів на урок 3. Актуалізація опорних знань 3.1. Звучить запис пісні "День Перемоги” 3.2. Літературна хвилинка Підготовлені учні читають вірші. За Батьківщину у боях вмирали Однаково – дорослі і малі... За довгі роки ще не розшукали Усіх могил солдатських на землі. (Звучить грамзапис пісні "Журавлі”). Розкидані вони у чистім полі, Десь при дорозі, у розмай-траві... Могил отих не обминай ніколи... Поховані у них – для нас живі! Там сплять навічно воїни-солдати, Чиїсь батьки, чиїсь брати й сини. Їм не судилось весен зустрічати, Тих, що стрічаєш ти після війни. Там сплять твої ровесники-орлята: Тепер уже були б із них орли! Схилися ж над могилами солдатів, Що у боях за тебе полягли. Чи ти рибалка, чи шахтар, Учений чи пастух, Запам’ятай: отут лежить Твій найвірніший друг. Для тебе він, для мене він Усе зробив, що міг. Себе в бою не пожалів, А рідний край – зберіг. Пройшли солдати немалі дороги Через бої та хуртовини злі І засвітили сонце Перемоги Усій землі, всім людям на землі. 4. Повідомлення теми і мети уроку 4.1. Вправа 260(ст. 109 , "Рідна мова”, ч. ІІ) - Розкажіть, що ви знаєте про війну нашого народу й народів інших країн з фашистськими загарбниками. - Звідки ви про це дізнались? 5. Розповідь вчителя 1418 днів і ночей йшли солдати вогненними дорогами війни. Виповнилося уже 66 років з часу розгрому німецько-фашистських загарбників. Але розкриваються все нові й нові сторінки Великої Вітчизняної війни. За цим страншим словом війна – руїни і згарища, зриті бомбами сади і лани, сльози дітей і матерів. Це 27 млн життів, відданих у кровопролитній битві з ворогом. Україна втратила кожного шостого свого жителя. Поряд з українцями ворога завзято громили воїни різних національностей. 5.1. Вправа 261 (ст. 109,"Рідна мова”, ч. ІІ) 5.2. Робота в групах - Розгляньте малюнок і складіть усну розповідь. – На жаль, не всі бійці дожили до сьогоднішнього дня. Але наш народ пам’ятає їх. В усіх куточках країни стоять пам’ятники та обеліски полеглим воїнам, їхні імена навіки викарбувані на меморіальних дошках. А всі ми радіємо за ветеранів, що дожили до щасливих, мирних днів. Без миру немає дитинства, немає майбутнього. За щастя дітей, за мирне небо боряться чесні люди планети. 5.3. Розгляд вітальних листівок та опис їх. – За свято Перемоги ми дякуємо нашим дорогим ветеранам. І сьогодні ми складемо текст вітальної листівки для них. 5.4. Робочий матеріал: 9 Травня, День Перемоги, шановний, здоров’я, довголіття, бадьорості, щастя... Хай небо над нами не хмариться Й ніхто на планеті не свариться /О. Пархоменко/ Нехай на світі всі народи В добрі і злагоді живуть. /Д. Павличко/ 5.5. Орфографічна підготовка 5.6. Самостійна робота учнів 5.7. Підсумок Ми хочем без воєн жити. Хай буде мир на всій землі. За мир, щоб сміятись! За мир, щоб трудитись! За мир, щоб троянди цвіли, Щоб жито буяло і діти росли! | |
| |
Переглядів: 4711 | |
Про що можна дізнатися спостерігаючи за Сонцем |
Ліплення з пластиліну овочів і фруктів |
Дикорослі рослини рідного краю |
Леся Українка «Вишеньки», «На зеленому горбочку». Олександр Олесь «Серед крас... |
Практична робота: обговорення поведінки відомих літературних героїв (або геро... |
Всього коментарів: 0 | |