Тема: Робота з пластиліном. Посуд для Лисиці і ЖуравлМета: формувати вміння працювати з пластиліном; удосконалювати техніку роботи з пластиліном; розвивати дрібну моторику пальців рук, творчі здібності, уяву; вчити контролювати і коригувати свої дії, орієнтуючись на зразок, ефективно співпрацювати як з учителем, так і з однолітками, поважати у спілкуванні партнера і самого себе; виховувати посидючість, вміння дружити, любов до навколишнього світу. Обладнання: пластилін, картон, клей, стеки, дощечки для пластиліну, ілюстрації із зображенням героїв казок, мультфільм «Лисиця і Журавель». Хід Уроку I. Організаційний момент II. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу 1.Повідомлення теми та мети уроку — Сьогодні на уроці ми продовжимо ознайомлення з прийомами роботи з пластиліном, будемо працювати у техніці «мозаїка», виготовимо аплікацію. Будемо навчатися працювати в парах — це означає вміти слухати і чути, точно виражати свої думки, поважати думку партнера. Відгадайте назву нашого виробу: — Так, виріб називається «Посуд для Лисиці і Журавля». 2.Вступна бесіда На дошці — ілюстрації із зображенням казкових героїв. — Діти дуже люблять слухати казки, а дорослі з великим задоволенням розповідають, читають їх дітям. Казка жила, живе і вічно буде жити. Вона існуватиме стільки, скільки будуть жити люди. Сьогодні ми спробуємо побувати у казцІ. Ще раз перегорнемо сторінки улюблених книжок, зустрінемося із улюбленими героями і побачимо, як добро перемагає зло. — Які казки полюбляєте ви? — Хто їх написав? — Кого з головних героїв ви пам’ятаєте? — Чого навчають казки? — А цих героїв ви пам’ятаєте? • В лісі молодиця гуляє На всі боки поглядає. На ній шубка дорога Вся горить, мов золота. Хвіст пухнастий і м’який. Що за звір такий? (Лисиця) * Довгоносий ґречний пан Сірий одягнув жупан: До бабиних конопель Повадився. (Журавель). — Так, це Лисиця та Журавель. Сьогодні ми виготовимо для них посуд. Клас Журавель і лелека їдять страву із глека, М’ясом ласує лиска З полив’яної миски. Ми помиримо знову Наших друзів казкових. Фізкультхвилинка 3. Демонстрування та аналіз зразка Інструктаж учителя — Розгорніть підручник на с. 97 та розгляньте зразки посуду. ГЛЕЧИК • Обліпіть товсту палку пластиліном (більшу частину палки обгорніть папером, щоб її легко було витягнути). • Витягніть палку. • Розрівняйте краї глечика. • Скатайте джгутик. Зробіть ручку для глечика. Прикріпіть ручку. • Просушіть. МИСКА • Скачайте кульку. Виліпіть корж. • Поглибте середню частину, заокругліть її. • Краї відігніть у боки і стоншіть. • Виліпіть миску або тарілку. • Просушіть. • І глечик, і миску можна заґрунтувати і розфарбувати фарбами за власним задумом. III. Практична робота учнів Діти повторюють правила роботи у парі та правила безпеки при роботі з пластиліном. Учитель за потреби надає допомогу. IV. Виставка та оцінювання робіт — Яка чудова у нас виставка! — Ми опинилися у чарівній казцІ. Чи змогли ви помирити Лисицю та Журавля? — Чи все у вас вийшло, що задумали? — Хто зазнав труднощів? — Хто зумів допомогти товаришеві? Перегляд мультфільму «Лисиця та Журавель» V. Підсумок уроку — Чи сподобався вам урок? — Що таке казка? — Казка — це дитинство людства і його мудрість. Читайте і слухайте казки, легенди, піснІ. Вивчайте казки і переказуйте. Нехай вони ідуть по світу, нехай живуть серед нас і після нас, хай виховують нас і вчать, як треба жити по правдІ. | |
| |
Переглядів: 3470 | |
Техніка виконання розпису пензлем. Виконання візерунків |
Хто ти. Які вони, який ти. Історія твого імені |
Предметна аплікація із рослинних форм. Зайчик |
«Україно, ясен мій цвіте...» Урок позакласного читання |
Г. Демченко «Калинка». Загадки |
Всього коментарів: 0 | |