💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Робота з пластиліном. Посуд для Лисиці і Журавл

Тема: Робота з пластиліном. Посуд для Лисиці і Журавл

Мета: формувати вміння працювати з пластиліном; удосконалювати техніку роботи з пластиліном; розвивати дрібну моторику пальців рук, творчі здібності, уяву; вчити контролювати і коригувати свої дії, орієнтуючись на зразок, ефективно співпрацювати як з учителем, так і з однолітками, поважати у спілкуванні партнера і самого себе; виховувати посидючість, вміння дружити, любов до навколишнього світу.

Обладнання: пластилін, картон, клей, стеки, дощечки для пластиліну, ілюстрації із зображенням героїв казок, мультфільм «Лисиця і Журавель».

Хід Уроку

I. Організаційний момент

II. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу

1.Повідомлення теми та мети уроку

— Сьогодні на уроці ми продовжимо ознайомлення з прийомами роботи з пластиліном, будемо працювати у техніці «мозаїка», виготовимо аплікацію. Будемо навчатися працювати в парах — це означає вміти слухати і чути, точно виражати свої думки, поважати думку партнера. Відгадайте назву нашого виробу:

— Так, виріб називається «Посуд для Лисиці і Журавля».

2.Вступна бесіда

На дошці — ілюстрації із зображенням казкових героїв.

— Діти дуже люблять слухати казки, а дорослі з великим задоволенням розповідають, читають їх дітям. Казка жила, живе і вічно буде жити. Вона існуватиме стільки, скільки будуть жити люди.

Сьогодні ми спробуємо побувати у казцІ. Ще раз перегорнемо сторінки улюблених книжок, зустрінемося із улюбленими героями і побачимо, як добро перемагає зло.

— Які казки полюбляєте ви?

— Хто їх написав?

— Кого з головних героїв ви пам’ятаєте?

— Чого навчають казки?

— А цих героїв ви пам’ятаєте?

• В лісі молодиця гуляє На всі боки поглядає.

На ній шубка дорога Вся горить, мов золота.

Хвіст пухнастий і м’який.

Що за звір такий? (Лисиця)

* Довгоносий ґречний пан Сірий одягнув жупан:

До бабиних конопель Повадився. (Журавель).

— Так, це Лисиця та Журавель. Сьогодні ми виготовимо для них посуд.

Клас

Журавель і лелека їдять страву із глека,

М’ясом ласує лиска З полив’яної миски.

Ми помиримо знову Наших друзів казкових.

Фізкультхвилинка

3. Демонстрування та аналіз зразка

Інструктаж учителя

— Розгорніть підручник на с. 97 та розгляньте зразки посуду.

ГЛЕЧИК

 • Обліпіть товсту палку пластиліном (більшу частину палки обгорніть папером, щоб її легко було витягнути).

 • Витягніть палку.

 • Розрівняйте краї глечика.

 • Скатайте джгутик. Зробіть ручку для глечика. Прикріпіть ручку.

 • Просушіть.

МИСКА

 • Скачайте кульку. Виліпіть корж.

 • Поглибте середню частину, заокругліть її.

 • Краї відігніть у боки і стоншіть.

 • Виліпіть миску або тарілку.

 • Просушіть.

 • І глечик, і миску можна заґрунтувати і розфарбувати фарбами за власним задумом.

III. Практична робота учнів

Діти повторюють правила роботи у парі та правила безпеки при роботі з пластиліном.

Учитель за потреби надає допомогу.

IV. Виставка та оцінювання робіт

— Яка чудова у нас виставка!

— Ми опинилися у чарівній казцІ. Чи змогли ви помирити Лисицю та Журавля?

— Чи все у вас вийшло, що задумали?

— Хто зазнав труднощів?

— Хто зумів допомогти товаришеві?

Перегляд мультфільму «Лисиця та Журавель»

V. Підсумок уроку

— Чи сподобався вам урок?

— Що таке казка?

— Казка — це дитинство людства і його мудрість. Читайте і слухайте казки, легенди, піснІ. Вивчайте казки і переказуйте. Нехай вони ідуть по світу, нехай живуть серед нас і після нас, хай виховують нас і вчать, як треба жити по правдІ.

Категорія: Трудове навчання: технічна і художня праця | Додав: SYLER (06.01.2014)
Переглядів: 3470 | Рейтинг: 0.0/0
Техніка виконання розпису пензлем. Виконання візерунків
Хто ти. Які вони, який ти. Історія твого імені
Предметна аплікація із рослинних форм. Зайчик
«Україно, ясен мій цвіте...» Урок позакласного читання
Г. Демченко «Калинка». Загадки
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]