💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Застосування загального правила додавання двоцифрових чисел до прикладів виду 40 + 47, 2 + 47. Розв’язання задач складанням виразу

Урок 48

Тема. Застосування загального правила додавання двоцифрових чисел до прикладів виду 40 + 47, 2 + 47. Розв’язання задач складанням виразу

Мета: опрацювати випадки додавання круглого та одноцифрового числа; вправляти учнів у розв’язанні задач складанням виразу

Обладнання: предметні малюнки, схеми задач, картки для індивідуальної роботи, опорні схеми.

Хід уроку

I. Актуалізація знань учнів

1. Перевірка домашнього завдання

1) Прочитати відповідь на запитання задачі № 365.

2) Прочитати приклади з відповіддю, яка менша за 50 (№ 366)

2. Робота з індивідуальними карткам

Картка 1

Розв’язати задачу.

У трьох ящиках 90 огірків. У першому ящику 30 кг, а у другому — 40 кг.

Скільки кілограмів огірків у третьому ящику?

Картка 2

Розв’язати задачу.

Юрко прочитав 22 сторінки книжки, Наталя — на 13 сторінок більше, а Тетянка — на 14 сторінок більше, ніж Наталя. Скільки сторінок прочитала Наталя?

Картка 3

Розв’язати задачу.

В одному бідоні 32 л води, в другому — на 13 л води більше, а в третьому — на 24 л більше, ніж в другому. Скільки літрів води в третьому бідоні?

Картка 4

Обчислити.

Картка 5

Обчислити.

3. Усні обчислення

1) Гра «Допоможи Страусяткові розв’язати приклади».

2) Гра «Цифрові чоловічки».

Знайти закономірність і дописати потрібні числа, заповнюючи пропуски.

3. Виконання завдання № 367 ланцюжком

II. Робота над новим матеріалом

1. Підготовча робота

Розв’язати приклади, використовуючи переставну властивість додавання.

2. Пояснення нового матеріалу

— Розгляньте приклади.

Хто здогадався, як будемо розв’язувати їх?

— Треба додати 40 і 40, а потім додати 7. Отримаємо 87.

Треба додати 2 і 7, а потім додати 40. Отримаємо 49.

3. Первинне закріплення

Виконання завдання № 369 самостійно.

1 варіант — верхній рядок;

2 варіант — нижній рядок.

4. Перевірка роботи

5. Фізкультхвилинка

Ви втомились?

Саме час дружно відпочити

І знайому фізхвилинку

В гості запросити.

Ми писали, ми трудились,

Наші пальчики втомились,

А щоб далі працювати,

Треба пальці розім’яти.

Руки вгору потягніть

І до сонця підстрибніть.

Всі присядемо, встанемо враз,

Знов чекає праця нас.

III. Розвиток математичних умінь

1. Самостійна робота

1 варіант

Задача № 370.

№ 372 — верхній рядок.

2 варіант

Задача № 371.

№ 372 — ніжній рядок.

2. Самоперевірка

Учитель відкриває записи на дошці.

1 варіант

1) 12 + 26 = 38 (ос.) — прийшли;

2) 20 + 38 = 58 (ос.) — стало.

Більше, більше.

2 варіант

50 – 20 + 46 = 76 (в.) — стало.

менше, більше.

IV. Підсумок уроку

V. Домашнє завдання

С. 69 № 373, № 374.

Категорія: Математика | Додав: SYLER (19.11.2013)
Переглядів: 1657 | Рейтинг: 0.0/0
Розвиток просторової уяви. Комп’ютерна підтримка уроків математики
Народні промисли України
В. Чухліб «Повінь». Прислів'я.
Два уроки поспіль. У царстві рослин
Робота з природним матеріалом. Аплікація із рослинних форм. Сюжетна аплікація...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]