Урок 48 Тема. Застосування загального правила додавання двоцифрових чисел до прикладів виду 40 + 47, 2 + 47. Розв’язання задач складанням виразуМета: опрацювати випадки додавання круглого та одноцифрового числа; вправляти учнів у розв’язанні задач складанням виразу Обладнання: предметні малюнки, схеми задач, картки для індивідуальної роботи, опорні схеми. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 1) Прочитати відповідь на запитання задачі № 365. 2) Прочитати приклади з відповіддю, яка менша за 50 (№ 366) 2. Робота з індивідуальними карткам Картка 1 Розв’язати задачу. У трьох ящиках 90 огірків. У першому ящику 30 кг, а у другому — 40 кг. Скільки кілограмів огірків у третьому ящику? Картка 2 Розв’язати задачу. Юрко прочитав 22 сторінки книжки, Наталя — на 13 сторінок більше, а Тетянка — на 14 сторінок більше, ніж Наталя. Скільки сторінок прочитала Наталя? Картка 3 Розв’язати задачу. В одному бідоні 32 л води, в другому — на 13 л води більше, а в третьому — на 24 л більше, ніж в другому. Скільки літрів води в третьому бідоні? Картка 4 Обчислити. Картка 5 Обчислити. 3. Усні обчислення 1) Гра «Допоможи Страусяткові розв’язати приклади». 2) Гра «Цифрові чоловічки». Знайти закономірність і дописати потрібні числа, заповнюючи пропуски. 3. Виконання завдання № 367 ланцюжком II. Робота над новим матеріалом 1. Підготовча робота Розв’язати приклади, використовуючи переставну властивість додавання. 2. Пояснення нового матеріалу — Розгляньте приклади. Хто здогадався, як будемо розв’язувати їх? — Треба додати 40 і 40, а потім додати 7. Отримаємо 87. Треба додати 2 і 7, а потім додати 40. Отримаємо 49. 3. Первинне закріплення Виконання завдання № 369 самостійно. 1 варіант — верхній рядок; 2 варіант — нижній рядок. 4. Перевірка роботи 5. Фізкультхвилинка Ви втомились? Саме час дружно відпочити І знайому фізхвилинку В гості запросити. Ми писали, ми трудились, Наші пальчики втомились, А щоб далі працювати, Треба пальці розім’яти. Руки вгору потягніть І до сонця підстрибніть. Всі присядемо, встанемо враз, Знов чекає праця нас. III. Розвиток математичних умінь 1. Самостійна робота 1 варіант Задача № 370. № 372 — верхній рядок. 2 варіант Задача № 371. № 372 — ніжній рядок. 2. Самоперевірка Учитель відкриває записи на дошці. 1 варіант 1) 12 + 26 = 38 (ос.) — прийшли; 2) 20 + 38 = 58 (ос.) — стало. Більше, більше. 2 варіант 50 – 20 + 46 = 76 (в.) — стало. менше, більше. IV. Підсумок уроку V. Домашнє завдання С. 69 № 373, № 374. | |
| |
Переглядів: 1657 | |
Розвиток просторової уяви. Комп’ютерна підтримка уроків математики |
Народні промисли України |
В. Чухліб «Повінь». Прислів'я. |
Два уроки поспіль. У царстві рослин |
Робота з природним матеріалом. Аплікація із рослинних форм. Сюжетна аплікація... |
Всього коментарів: 0 | |