Урок 16. СВІТ ПОЧУТТІВ У МУЗИЦІ (ПІДСУМКОВИЙ УРОК)Вступ Про які почуття, настрої, про яких героїв розповіла нам музика? Потрібно визначити, чи відповідає малюнок пісні. Гра „Правильно-неправильно”. Завдання 1 М.Дремлюга. "Ми йдемо сьогодні в клас” Гра „Правильно-неправильно”. Завдання 2 З. Левіна. "Що нам осінь принесе?” Гра „Правильно-неправильно”. Завдання 3 Українська народна пісня "Ходить гарбуз по городу” Гра „Правильно-неправильно”. Завдання 4 В.Верховинець. "Печу, печу хлібчик” Гра „Правильно-неправильно”. Завдання 5 Українська народна пісня-гра "Два півники” Гра „Правильно-неправильно”. Завдання 6 Пісня-гра „Зробим коло” Гра „Правильно-неправильно”. Завдання 7 В.Верменич. "Веселі чобітки” Гра „Правильно-неправильно”. Завдання 8 А.Філіпенко. "То сніжинки, мов пушинки” Гра „Правильно-неправильно”. Завдання 9 А.Філіпенко. "Новорічна” Гра „Правильно-неправильно”. Завдання 10 Українська щедрівка "Щедрівочка щедрувала” Гра „Музична вікторина” Оголошення про гру „Музична вікторина” Пограймося в гру „Музична вікторина”. Ви почуєте фрагмент музичного твору. Необхідно визначити його автора та назву. "Музична вікторина”. Завдання 1 Визначте автора та назву твору „Музична вікторина”. Завдання 2 Визначте автора та назву твору „Музична вікторина”. Завдання 3 Визначте автора та назву твору „Музична вікторина”. Завдання 4 Визначте автора та назву твору „Музична вікторина”. Завдання 5 Визначте автора та назву твору Підсумки уроку Сьогодні ми узагальнили отримані знання про музику, пригадали героїв пісень, знову відчули настрої та почуття, які намагалися передати композитори з допомогою своїх творів. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1638 | |
Істинні та хибні висловлення. Закріплення навичок роботи з мишею. Розвиток пр... |
Що можна навчитись самому |
Олександр Олесь «Два хлопчики». М. Рильський «Річка». Підсумок із теми |
Запитання до природи. За що нам удячні хатні улюбленці (рослини, тварини)? |
Пластичні матеріали, їх властивості і призначення |
Всього коментарів: 0 | |