По роботі й нагорода. Казка «Колосок»
Тема: По роботі й нагорода. Казка «Колосок»
Мета: Вчити дітей читати в особах , аналізувати вчинки дійових осіб, давати їм характеристики , виховувати бажання допомагати дорослим і один одному, викликати негативне ставлення до ледарів, формування любові до рідного краю; - формування духовно – моральних взаємин; - формування любові до культурної спадщини свого народу; - виховання любові та поваги до своїх національних особливостей; - виховання почуття власної гідності, як представників свого народу; - толерантне ставлення до представників інших національностей. Хід уроку Сл№2. Організація класу. У ч и т е л ь Продзвенів уже дзвінок, Починається урок. Він казковий і цікавий. Тож гостей зібрав чимало. Повернімося обличчям до гостей І лагідно промовим: «Добрий день!» Учні (разом) «Добрий день!» б) Психологічний настрій на урок - Нас нема (діти закривають очі, кладуть голівку на руки повторюють за вчителем): Я в школі. Я в школі на уроці читання. Я хочу читати. Я дуже хочу читати. Я читаю краще всіх. - Ми є (діти розплющують очі, піднімають голівки). -Я рада вас бачити на уроці читання . Ми знову з вами в королівстві казок і будемо пізнавати нове, цікаве, казкове. Ну, що ж ,починаємо. Сл№3-7 III. Перевірка домашнього завдання. ― Який розділ ми з вами почали опрацьовувати? ― Які казки ми вже з вами прочитали? ― Спробуйте вгадати за малюнками казку. ― Яку з прочитаних казок ми не назвали? ― Чим вона відрізняється від інших? ― Казки яких народів ви ще читали? Сл№9 II. Мовна розминка. 1. Гра «Хто як говорить». - Пригадаймо ,друзі, вмить, як пшениченька шумить? ш-ш-ш-ш-ш-ш-ш Як бджола в саду бринить: дз-дз-дз-дз-дз-дз Вітер з гаєм розмовляє ш-ш-ш-ш-ш Поміж листячком гуляє: ш-ш-ш-ш-ш-ш Й ми всі трохи пошуміли , від роботи відпочили. Сл№10 2. Робота з чистомовкою. - Щоб наше мовлення було правильним , працюємо з - чистомовкою. Влітку сонечко пече ― че-че -че Всім спечу по калачу ― чу-чу-чу Не лежи на печі ― чі-чі-чі. Будеш їсти калачі. Сл№11 IV. Повідомлення теми і мети уроку 1. Мотивація навчальної діяльності. Відгадайте назву казки,яку ми сьогодні будемо читати. На тоненькій ніжці Стоїть хатка, А в ній золоті зернятка. (Колосок) Так, ми познайомимося з українською народною казкою «Колосок.» V. Опрацювання казки Сл№12-13 1. Слухання казки в записі Сл№14 2. Передбачення. Хто з вас вже знає цю казку? Давайте зробимо так. Хто знає ― мовчить, а хто не знає ― спробуйте уявити собі півника і мишенят. Як ви гадаєте: Який півник? Які мишенята? 3. Виразне читання вчителем та підготовлених учнів. Сл№15 4.Словникова робота . Удосвіта – до сходу Сонця. Обмолотити – звільнити зерно від стеблин та оболонки. Млин – споруда, де зерно перетирають на порошок-борошно. Сл№16 5.Читання «ланцюжка» слів: півник, колосок,зерно, борошно, тісто, дрова, піч, пиріг. ― прочитати зверху вниз; ― прочитати знизу вгору; ― прочитати на одному подиху. Сл№17 6.Читання «ланцюжком» Завдання: Читаючи, подумайте, чому герої казки мають такі імена. (Круть, Верть, Голосисте Горлечко) Сл№18 -21 VI. Фізкультхвилинка - Давайте трошки відпочинемо і заспіваємо пісеньку «Два півники .» Два півники , два півники Горох молотили. Дві курочки ,дві курочки До млина носили Цап меле , цап меле , Коза насипає . А маленьке козенятко На скрипочці грає. Танцюй танцюй зозулечко Ніженьками туп―туп Татусенько з матусеньков Принесуть нам круп―круп А вовчок сірячок З лісу виглядає Та на біле козенятко Скоса поглядає Сл№22 1. Вибіркове читання . ― Прочитайте ,що найбільше любили мишенята робити ? ― Прочитайте , чим займався півник . ― Що він знайшов одного разу ? ― Прочитайте улюблені слова мишок . ― Прочитайте ще раз останню розмову півника з мишками. ― Що зробив півник ? ― Чи справедливо він вчинив ? Сл№23 2. Характеристика героїв казки. Гра «Хто який?» Мишки Півник Хитрий, лінивий, веселий, стриманий, слухняний, працьовитий, неуважний, невдячний, справедливий. Сл№24 3.Стислий переказ за малюнковим планом. - Розкажіть казку за Малюнками. Сл№25 4. Робота з прислів’ями Без трудів не їстимеш пирогів. Хто дбає, той і має. Хто діло робить, а хто ґави ловить. Роботящий здобув коржик, а лінивий ― пустий кошик. ― Яке з прислів’їв найкраще розкриває основну думку казки? Сл№26 5. Угорський кросворд ― У кожному рядочку спробуйте знайти слово, яке пов’язане з казкою. (Колосок, півень, миші, пиріг, праця) Сл№27 VII. Підсумок уроку. ― Кому з героїв ви можете дата свої поради? ― Які саме? ― Чого вчить ця казка? ― Хто з вас поводиться так як мишенята? Сл№28 VIII. Домашнє завдання. 1-ша група - читати казку в особах. 2-га група - переказувати казку. 3-тя группа - намалювати малюнки. Вчитель: Як хочеш завжди у достатку жити, То поважай роботу, труд люби, Старайся вчитися усе робити. І як почав, то не лінуйся, а роби. Щоб у світі жити радісно й щасливо, Добро твори у світі кожну мить. Робота, праця – це велике диво, Вона людину учить в світі жить. Довкола глянь! Он пташечка літає, До квітів бджоли й оси понеслись. Поживу кожен на обід шукає, Бо хто не робить в світі, той не ість. Так і в людей воно завжди буває – Хто трудиться, достаток в того є, Хто байди б’є, нічого не встигає, Сам у житті своєму все псує. Поглянь довкола – он будинки, школи, Машини по дорогах їдуть вдаль. Без праці не було б цього ніколи Й нічого іншого в нас не було б, на жаль. Бо тільки труд людський – всьому основа, Від нього і добробут, і прогрес, Достаток в домі, у дітей обнова І безліч рукотворних див, чудес. Сл№29 Ось і уроку кінець Хто працював, той молодець! Що сподобалось вам, поділіться вдома. Що сумним було, пожалійтеся вдома. Всі дружні й активні були увесь час. Хороші оцінки сьогодні у вас. (Вчитель оцінює відповіді дітей) | |
| |
Переглядів: 2075 | |
Піклування про здоров'я в сім'ї. Доброзичливі й добрі стосунки між чл... |
Роль харчування для здоров'я. Адекватне якісне харчування |
Сонце та його значення для життя на Землі |
Створення пейзажу. Послідовність дій під час створення пейзажу. Ескіз виробу.... |
Правила поведінки у громадських місцях |
Всього коментарів: 0 | |