💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

По роботі й нагорода. Казка «Колосок»
Тема: По роботі й нагорода. Казка «Колосок»
Мета: Вчити дітей читати в особах , аналізувати вчинки дійових осіб, давати їм характеристики , виховувати бажання допомагати дорослим і один одному, викликати негативне ставлення до ледарів, формування любові до рідного краю;
- формування духовно – моральних взаємин;
- формування любові до культурної спадщини свого народу;
- виховання любові та поваги до своїх національних особливостей;
- виховання почуття власної гідності, як представників свого народу;
- толерантне ставлення до представників інших національностей.

Хід уроку
Сл№2. Організація класу.
У ч и т е л ь
Продзвенів уже дзвінок,
Починається урок.
Він казковий і цікавий.
Тож гостей зібрав чимало.
Повернімося обличчям до гостей
І лагідно промовим: «Добрий день!»

Учні (разом)
«Добрий день!»
б) Психологічний настрій на урок
- Нас нема (діти закривають очі, кладуть голівку на руки повторюють за вчителем):
Я в школі.
Я в школі на уроці читання.
Я хочу читати.
Я дуже хочу читати.
Я читаю краще всіх.
- Ми є (діти розплющують очі, піднімають голівки).
-Я рада вас бачити на уроці читання . Ми знову з вами в королівстві казок і будемо пізнавати нове, цікаве, казкове. Ну, що ж ,починаємо.
Сл№3-7 III. Перевірка домашнього завдання.
― Який розділ ми з вами почали опрацьовувати?
― Які казки ми вже з вами прочитали?
― Спробуйте вгадати за малюнками казку.
― Яку з прочитаних казок ми не назвали?
― Чим вона відрізняється від інших?
― Казки яких народів ви ще читали?
Сл№9 II. Мовна розминка.
1. Гра «Хто як говорить».
- Пригадаймо ,друзі, вмить, як пшениченька шумить? ш-ш-ш-ш-ш-ш-ш
Як бджола в саду бринить: дз-дз-дз-дз-дз-дз
Вітер з гаєм розмовляє ш-ш-ш-ш-ш
Поміж листячком гуляє: ш-ш-ш-ш-ш-ш
Й ми всі трохи пошуміли , від роботи відпочили.
Сл№10 2. Робота з чистомовкою.
- Щоб наше мовлення було правильним , працюємо з - чистомовкою.
Влітку сонечко пече ― че-че -че
Всім спечу по калачу ― чу-чу-чу
Не лежи на печі ― чі-чі-чі.
Будеш їсти калачі.




Сл№11 IV. Повідомлення теми і мети уроку
1. Мотивація навчальної діяльності.
Відгадайте назву казки,яку ми сьогодні будемо читати.
На тоненькій ніжці
Стоїть хатка,
А в ній золоті зернятка. (Колосок)
Так, ми познайомимося з українською народною казкою «Колосок.»
V. Опрацювання казки
Сл№12-13 1. Слухання казки в записі
Сл№14 2. Передбачення.
Хто з вас вже знає цю казку? Давайте зробимо так. Хто знає ― мовчить, а хто не знає ― спробуйте уявити собі півника і мишенят. Як ви гадаєте:
Який півник? Які мишенята?
3. Виразне читання вчителем та підготовлених учнів.
Сл№15 4.Словникова робота .

Удосвіта – до сходу Сонця.
Обмолотити – звільнити зерно від стеблин та оболонки.
Млин – споруда, де зерно перетирають на порошок-борошно.
Сл№16 5.Читання «ланцюжка» слів: півник, колосок,зерно, борошно, тісто, дрова, піч, пиріг.

― прочитати зверху вниз;
― прочитати знизу вгору;
― прочитати на одному подиху.
Сл№17 6.Читання «ланцюжком»
Завдання:
Читаючи, подумайте, чому герої казки мають такі імена. (Круть, Верть, Голосисте Горлечко)
Сл№18 -21 VI. Фізкультхвилинка
- Давайте трошки відпочинемо і заспіваємо пісеньку «Два півники .»

Два півники , два півники
Горох молотили.
Дві курочки ,дві курочки
До млина носили
Цап меле , цап меле ,
Коза насипає .
А маленьке козенятко
На скрипочці грає.
Танцюй танцюй зозулечко
Ніженьками туп―туп
Татусенько з матусеньков
Принесуть нам круп―круп
А вовчок сірячок
З лісу виглядає
Та на біле козенятко
Скоса поглядає
Сл№22 1. Вибіркове читання .
― Прочитайте ,що найбільше любили мишенята робити ?
― Прочитайте , чим займався півник .
― Що він знайшов одного разу ?
― Прочитайте улюблені слова мишок .
― Прочитайте ще раз останню розмову півника з мишками.
― Що зробив півник ?
― Чи справедливо він вчинив ?
Сл№23 2. Характеристика героїв казки. Гра «Хто який?»
Мишки Півник


Хитрий, лінивий, веселий, стриманий, слухняний, працьовитий, неуважний, невдячний, справедливий.
Сл№24 3.Стислий переказ за малюнковим планом.
- Розкажіть казку за Малюнками.
Сл№25 4. Робота з прислів’ями
Без трудів не їстимеш пирогів.
Хто дбає, той і має.
Хто діло робить, а хто ґави ловить.
Роботящий здобув коржик, а лінивий ― пустий кошик.
― Яке з прислів’їв найкраще розкриває основну думку казки?
Сл№26 5. Угорський кросворд

― У кожному рядочку спробуйте знайти слово, яке пов’язане з казкою.
(Колосок, півень, миші, пиріг, праця)
Сл№27 VII. Підсумок уроку.
― Кому з героїв ви можете дата свої поради?
― Які саме?
― Чого вчить ця казка?
― Хто з вас поводиться так як мишенята?
Сл№28 VIII. Домашнє завдання.
1-ша група - читати казку в особах.
2-га група - переказувати казку.
3-тя группа - намалювати малюнки.

Вчитель:
Як хочеш завжди у достатку жити,
То поважай роботу, труд люби,
Старайся вчитися усе робити.
І як почав, то не лінуйся, а роби.
Щоб у світі жити радісно й щасливо,
Добро твори у світі кожну мить.
Робота, праця – це велике диво,
Вона людину учить в світі жить.
Довкола глянь! Он пташечка літає,
До квітів бджоли й оси понеслись.
Поживу кожен на обід шукає,
Бо хто не робить в світі, той не ість.
Так і в людей воно завжди буває –
Хто трудиться, достаток в того є,
Хто байди б’є, нічого не встигає,
Сам у житті своєму все псує.
Поглянь довкола – он будинки, школи,
Машини по дорогах їдуть вдаль.
Без праці не було б цього ніколи
Й нічого іншого в нас не було б, на жаль.
Бо тільки труд людський – всьому основа,
Від нього і добробут, і прогрес,
Достаток в домі, у дітей обнова
І безліч рукотворних див, чудес.
Сл№29 Ось і уроку кінець
Хто працював, той молодець!
Що сподобалось вам, поділіться вдома.
Що сумним було, пожалійтеся вдома.
Всі дружні й активні були увесь час.
Хороші оцінки сьогодні у вас.
(Вчитель оцінює відповіді дітей)
Категорія: Читання | Додав: elenazibina7 (23.02.2016)
Переглядів: 2075 | Рейтинг: 0.0/0
Піклування про здоров'я в сім'ї. Доброзичливі й добрі стосунки між чл...
Роль харчування для здоров'я. Адекватне якісне харчування
Сонце та його значення для життя на Землі
Створення пейзажу. Послідовність дій під час створення пейзажу. Ескіз виробу....
Правила поведінки у громадських місцях
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]