УРОК 66 Тема: Лічба в межах 20. Попереднє й наступне число. Додавання і віднімання виду 16 + 1; 17 - 1. Розв'язування задачМета: формувати вміння додавати і віднімати в межах 20 на основі знань про попереднє й наступне число, розв'язувати задачі вивчених видів, розвивати увагу, мислення дітей; виробляти самостійність у роботі; виховувати інтерес до математики, бажання вчитися й добувати знання. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повторення вивченого матеріалу 1 Усна лічба 2 Математичний диктант • Запишіть, чому дорівнює різниця в прикладах: 13 - 3; 17 - 10; 20 - 10. • Запишіть, чому дорівнює сума в прикладах: 10 + 6; 10 + 9; 10 + 10. • Із прикладу на додавання складіть два приклади на віднімання. 10 + 8 = 18 • Запишіть, скільки сантиметрів в 1 дм 4 см; 1 дм 7 см; 2 дм. •Збільшіть на 1 числа:0; 1; 10. •Зменшіть на 1 числа:1; 11; 10. 3 Гра «Назви пропущені числа» □ 10 □ □ 14 □□ 17□□12 □ III. Ознайомлення з новим матеріалом 1Підготовча робота На дошці записані приклади. 1 + 1 2+ 1 3 + 14 + 1 5+ 1 6 + 17+ 18 + 19 + 1 — Прочитайте тільки відповідь. Що ви одержали? (Послідовний ряд чисел від 2 до 10) — Як він утворювався? (Додавали до числа 1.) — Тоді, що означає додати до числа? (Одержати наступне число.) 2 Пояснення нового матеріалу — Продовжимо додавати по 1, починаючи з 10 і до 20. — Які числа одержали? (Наступні) — А тепер будемо віднімати по 1, починаючи з 20. — Які числа одержали? (Попередні) 3 Первинне закріплення — До якого числа необхідно додати 1, щоб одержати 13; 16; 20? — Від якого числа треба відняти 1, щоб одержати 10; 14; 12? 4 Самостійна робота 15 - 5 7 + 1017 -1 20 - 1 14 + 1 10+ 5 19- 1 18 - 8 ● Фізкультхвилинка НА МОРІ Хвилі бавляться та б’ються, Наче неслухи-хлоп’ята. І стрибають, і сміються: Вітер їм лоскоче п’яти. Вгору, вниз і знову вгору Підганяє дужий вітер. Розгойдав він ціле море — Як же хвилям не радіти! (Роблять хвильові рухи руками перед собою, зліва направо і навпаки.) (Стрибають.) (Руки вниз — угору, очима стежать за рухами.) (Розводять руки в сторони, усміхаються.) IV. Закріплення вивченого матеріалу 1 Робота над задачами стільки ж 1 варіант— перша задача; 2 варіант — друга задача. Повторення умови задач за питаннями учителя. — Які дії використовуємо для розв’язання задач? Чому? Запис розв’язання в зошиті. 2 Гра «Ланцюжок» л ● Пальчикова гімнастика КВІТКА • Зімкнути подушечки пальців обох рук, долоні округлити, зображуючи бутон квітки. • Нижні частини долонь зімкнути, пальці широко розкрити, зображуючи квітку з розкритими пелюстками. 3 Робота із геометричним матеріалом — Порахуйте, скільки всього прямокутників? чотирикутників? многокутників? V. Підсумок уроку. Рефлексія — Якщо до числа додати 1, яке число одержимо? — Якщо від числа відняти 1, яке число одержимо? — Наведіть свої приклади. — Оцініть свою роботу на уроці смайликом. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 4520 | |
Вода в природі. Властивості води. Як дбати про чистоту водоймищ |
Дикорослі та культурні рослини |
Конструювання. Курочка Ряба |
Сонце та його значення для життя на Землі |
«І вкрились луки цвітом, вітаючись із літом». Урок позакласного читання |
Всього коментарів: 0 | |