💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Лічба в межах 20. Попереднє й наступне число. Додавання і віднімання виду 16 + 1; 17 - 1. Розв'язування задач

УРОК 66

Тема: Лічба в межах 20. Попереднє й наступне число. Додавання і віднімання виду 16 + 1; 17 - 1. Розв'язування задач

Мета: формувати вміння додавати і віднімати в межах 20 на основі знань про попереднє й наступне число, розв'язувати задачі вивчених видів, розвивати увагу, мислення дітей; виробляти самостійність у роботі; виховувати інтерес до математики, бажання вчитися й добувати знання.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

II. Повторення вивченого матеріалу

 1 Усна лічба

 2 Математичний диктант

 • Запишіть, чому дорівнює різниця в прикладах: 13 - 3; 17 - 10; 20 - 10.

 • Запишіть, чому дорівнює сума в прикладах: 10 + 6; 10 + 9; 10 + 10.

 • Із прикладу на додавання складіть два приклади на віднімання.

10 + 8 = 18

 • Запишіть, скільки сантиметрів в 1 дм 4 см; 1 дм 7 см; 2 дм.

 •Збільшіть на 1 числа:0; 1; 10.

 •Зменшіть на 1 числа:1; 11; 10.

 3 Гра «Назви пропущені числа»

□ 10 □ □ 14 □□ 17□□12 □

III. Ознайомлення з новим матеріалом

 1Підготовча робота

На дошці записані приклади.

1 + 1 2+ 1 3 + 14 + 1 5+ 1

6 + 17+ 18 + 19 + 1

— Прочитайте тільки відповідь. Що ви одержали? (Послідовний ряд чисел від 2 до 10)

— Як він утворювався? (Додавали до числа 1.)

— Тоді, що означає додати до числа? (Одержати наступне число.)

 2 Пояснення нового матеріалу

— Продовжимо додавати по 1, починаючи з 10 і до 20.

— Які числа одержали? (Наступні)

— А тепер будемо віднімати по 1, починаючи з 20.

— Які числа одержали? (Попередні)

 3 Первинне закріплення

— До якого числа необхідно додати 1, щоб одержати 13; 16; 20?

— Від якого числа треба відняти 1, щоб одержати 10; 14; 12?

 4 Самостійна робота

15 - 5 7 + 1017 -1 20 - 1

14 + 1 10+ 5 19- 1 18 - 8

● Фізкультхвилинка

 НА МОРІ

Хвилі бавляться та б’ються, Наче неслухи-хлоп’ята.

І стрибають, і сміються: Вітер їм лоскоче п’яти. Вгору, вниз і знову вгору Підганяє дужий вітер. Розгойдав він ціле море — Як же хвилям не радіти!

(Роблять хвильові рухи руками перед собою, зліва направо і навпаки.) (Стрибають.)

(Руки вниз — угору, очима стежать за рухами.)

(Розводять руки в сторони, усміхаються.)

IV. Закріплення вивченого матеріалу

 1 Робота над задачами

стільки ж

 1 варіант— перша задача; 2 варіант — друга задача. Повторення умови задач за питаннями учителя.

 — Які дії використовуємо для розв’язання задач? Чому? Запис розв’язання в зошиті.

 2 Гра «Ланцюжок»

л

 ● Пальчикова гімнастика

КВІТКА

 • Зімкнути подушечки пальців обох рук, долоні округлити, зображуючи бутон квітки.

 • Нижні частини долонь зімкнути, пальці широко розкрити, зображуючи квітку з розкритими пелюстками.

 3 Робота із геометричним матеріалом

— Порахуйте, скільки всього прямокутників? чотирикутників? многокутників?

V. Підсумок уроку. Рефлексія

— Якщо до числа додати 1, яке число одержимо?

— Якщо від числа відняти 1, яке число одержимо?

— Наведіть свої приклади.

— Оцініть свою роботу на уроці смайликом.



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (22.12.2013)
Переглядів: 4520 | Рейтинг: 0.0/0
Вода в природі. Властивості води. Як дбати про чистоту водоймищ
Дикорослі та культурні рослини
Конструювання. Курочка Ряба
Сонце та його значення для життя на Землі
«І вкрились луки цвітом, вітаючись із літом». Урок позакласного читання
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]