💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Об’ємні вироби із природних матеріалів. Виготовлення виробів із каштанів та жолудів

Урок 10

Тема. Об’ємні вироби із природних матеріалів. Виготовлення виробів із каштанів та жолудів

Мета: ознайомити учнів із природним матеріалом — жолудями та каштанами; навчити з’єднувати окремі деталі у готовий виріб за допомогою пластиліну; розвивати творчість, фантазію; виховувати любов до природи, бажання створювати вироби з природного матеріалу.

Обладнання: демонстраційний матеріал: зразки виробів або малюнки із зображенням птахів, виготовлених із природних матеріалів; малюнки птахів; для індивідуального користування —– жолуді із шапочками, каштани, засушене листя, насіння клена, засушені злакові рослини, пластилін, картон; посібник І. М. Веремійчика «Трудове навчання».

Хід уроку

І. Організація класу

ІІ . Актуалізація опорних знань

— Відгадайте загадку.

• Хто восени відлітає, а весною прилітає? (Птахи)

ІІ . Повідомлення теми та мети уроку

— Сьогодні ми працюватимемо з об’ємними природними матеріалами, навчимося виготовляти фігурки птахів.

ІV. Робота над темою уроку

— Зараз послухайте віршик та скажіть, про яку він пору року.

Вітер дерева гойдає,

Колише він їх та хитає.

Листя з дерев опадають,

У вирій птахи відлітають.

— А чому птахи відлітають у вирій?

Гра «Прочитайте назву пташок»

К Ш А П Р Г К А

В У Ж Р Е А Ь Л

О С О Л Й Е В

К Л А Т С І А В

(Шпак, грак, журавель, соловей, ластівка)

— Як можна назвати всіх цих птахів?

— Як називають птахів, які не відлітають у вирій?

Відгадайте загадки.

• Пташка невеличка.

В неї білі щічки.

Сірі лапки, чорна шапка.

Фартушок жовтенький,

Голосок тоненький.

Та ж ця пташка невеличка

Називається… (синичка).

• День і ніч я стукаю.

Всі дерева слухаю (Дятел)

• Маленький хлопчик

У сірій свитинці

По дворах стрибає,

Крихітки збирає. (Горобець)

— А тепер відгадайте ребуси.

— Подивіться на малюнки із зображенням цих птахів.

— Ми на уроці будемо виготовляти птахів із природного матеріалу.

А з якого, відгадайте!

• Живе один батько,

У нього тисячі синів.

Всім шапки справляє,

А собі не має. (Дуб, жолуді)

• На дереві я родився в кожусі, кожух розірвався, я на землю впав. (Каштан)

Робота з посібником (С. 33, № 31).

— Подивіться на зразки. Пташки виготовлені із жолудів із шапочками, каштанів, з допоміжними матеріалами — такими, як насіння клена, гілочки. Для скріплення окремих деталей у готовий виріб ми будемо користуватися пластиліном.

Учитель нагадує дітям правила роботи з пластиліном, а також з природним матеріалом.

V. Інструктаж

— Якщо скріпити за допомогою пластиліну жолудь із його шапочкою і прикріпити з пластиліну дзьобик, то вийде горобчик.

На пташку-павича схожий виріб, що виготовлений із каштана, жолудя та засушених злакових рослин або насіння клена.

Ну, а тепер — до роботи!

Візьміть із собою правило:

Видумуй, пробуй, твори!

Розум, фантазію ти прояви!

VІ. Практична робота

Учні самостійно обирають природні матеріали для виготовлення окремих деталей іграшок і розпочинають виготовлення іграшок.

Фізкультхвилинка

Горобця не до науки, —

Ох, давно вже терплять муки!

Затекли і ніжка, й крила,

Горобчиха зве до діла:

— Ану, славні малюки,

Стали струнко, як грибки,

Крила вгору піднімайте,

Ними добре помахайте,

Головою покрутіть,

Навкруг себе оберніться,

Швидше, швидше, не лініться!

Стане легко й добре враз!

Відпочили всі? Гаразд!

Учні продовжують виконання роботи. Вчитель стежить за правильністю скріплення окремих деталей, за необхідності надає допомогу.

VІІ . Підсумок уроку

Аналізуючи роботи, вчитель звертає увагу учнів на творчий підхід до виконання завдання. Визначаються найкращі роботи, які відбираються на виставку.

— А тепер всі разом прочитайте слова, що записані на дошці:

Знаю я, і знаєш ти:

Птахів треба берегти!

— Чого навчає цей вислів?

VІІ . Прибирання робочих місць

— На наступний урок принесіть шкаралупу грецьких горіхів, сухі гілочки, пір’я, пластилін, картон.

Категорія: Трудове навчання: технічна і художня праця | Додав: SYLER (21.09.2013)
Переглядів: 6681 | Рейтинг: 1.0/1
Л. Забашта «Берізонька», Л. Костенко «Перекинута шпаківня». І. Сенченко «Жаль...
Підсумковий урок за І семестр
Леся Українка «Вишеньки», «На зеленому горбочку». Олександр Олесь «Серед крас...
Чим ми бачимо
Тварини рідного краю
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]