Тема. Дитина вдома. Поведінка в небезпечних ситуаціяхМета: ознайомити дітей із правилами небезпечної поведінки вдома; вчити вибирати безпечні місця і предмети для ігор удома; формувати вміння та навички, які допоможуть уникнути небезпечних ситуацій вдома за відсутності батьків; спонукати учнів до виконання правил поведінки вдома; виховувати обережність, вміння чинити розсудливо. |
Тема. Вибір друзів. Уміння товаришувати й спілкуватися в класі та сім'ї. Практична робота: моделювання ситуації спілкування дівчаток і хлопчиків. Розігрування діалогів у ситуації знайомстваМета: розповісти дітям, як правильно вибирати друзів, знайомитися, спілкуватися, товаришувати; формувати доброзичливе ставлення до друзів; вчити надавати допомогу однокласникам, товаришам. |
Тема. Піклування про здоров'я в сім'ї. Доброзичливі й добрі стосунки між членами родини. Як виявляти своє співчуття, допомогуМета: уточнити й розширити уявлення дітей про сім'ю; розповіс- ти дітям, як члени сім'ї піклуються одне про одного; формувати по- зитивне ставлення до сім'ї; вчити надавати допомогу членам родини, дбати про здоров'я рідних. |
Тема. Право дитини на здоров'я. Як звертатися за порадою та по допомогу у разі виникнення проблем зі здоров'ямМета: розповісти учням про право дитини на здоров'я; вчити їх звертатися за порадою та по допомогу у разі виникнення проблем зі здоров'ям; формувати прагнення дбати про власне здоров'я; фор- мувати вміння висловлювати власну думку; виховувати дбайливе ставлення до здоров'я. |
Тема. Цінність життя і здоров'я людини. Повага до себе та інших людей. Особливості поведінки хлопчика і дівчинкиМета: сформувати в учнів уявлення про цінність життя і здоров'я; вчити дітей наводити приклади проявів поваги до інших, обґрунто- вувати значення бережливого ставлення до себе і до інших; вихову- вати поважне ставлення до людей. |
Тема. Методика загартування; засвоєння елементарних правил приймання повітряних і сонячних ваннМета: пояснити учням значення загартовування для здоров'я; вчити дітей наводити приклади чинників загартовування; вивчити з учнями елементарні правила приймання повітряних і сонячних ванн; виховувати прагнення використовувати різні чинники загар- товування у повсякденному житті. |
Тема. Рух і здоров'я. Мотивування дітей до систематичного заняття фізичними вправами. Рухливі ігри для цілеспрямованого тренування певних груп м'язівМета: пояснити учням значення руху для здоров'я; мотивува- ти дітей до систематичного заняття фізичними вправами; вихову- вати прагнення проводити своє життя у русі, працювати, займати- ся спортом, танцями, щоденно виконувати комплекс вправ ранко- вої зарядки, виробляти гарну поставу. |
Тема. Роль харчування для здоров'я. Адекватне якісне харчуванняМета: дати учням поняття про групи їжі; ознайомити із правилами адекватного якісного харчування; викликати у дітей інтерес до вітамінних продуктів та прагнення дбайливо ставитися до влас- ного здоров'я. |
Тема. Практична робота: оволодіння самомасажем вух, носа; гімнастика для очейМета: ознайомити учнів із правилами догляду за носом, вухами та очима; вчити учнів наводити приклади шкідливих звичок, які створюють небезпеку для очей, вух, носа; розвивати мислення, мовлення; виховувати звичку дотримуватись правил догляду за носом, вухами й очима. |
Тема. Практична робота: удосконалення навички догляду за порожниною рота, руками та волоссямМета: ознайомити учнів із правилами догляду за шкірою, во- лоссям, нігтями і зубами; вчити учнів наводити приклади шкідли- вих звичок, які створюють небезпеку для зубів; виховувати звич- ку виконувати правила догляду за шкірою, волоссям, нігтями і зубами. |