УРОК 1 Тема. Що вивчає курс «Основи здоров’я». Здоров’я та його ознаки. Практична робота «Дерево здоров’я»Мета: дати уявлення учням про те, що таке здоров’я, про значення здоров’я для людини; навчити учнів називати ознаки здоров’я, порівнювати самопочуття здорової і хворої людини; розвивати мислення, мовлення; виховувати бажання піклуватися про своє здоров’я. |
УРОК 35 Тема. Підсумковий урок за рік. Як ми навчилися берегти своє здоров'я (тестування за допомогою запитань, малюнків, ігор тощо)Мета: закріпити й підсумувати знання дітей з вивчених тем курсу «Основи здоров'я»; формувати бажання вести здоровий спосіб життя, зміцнювати своє здоров'я протягом літніх канікул. |
УРОК 34 Тема. Практична робота: розучування ігор, які сприяють веселому настроюМета: вчити дітей розуміти значення народних ігор для веселого настрою, для здоров'я; розучити з учнями народні ігри; розвивати кмітливість, спритність; формувати прагнення дбати про власне здоров'я, весело й корисно відпочивати; виховувати дружнє ставлення до членів колективу. |
УРОК 33 Тема. Народні традиції і здоров'яМета: вчити дітей розуміти значення народних традицій для здоров'я; формувати прагнення дбати про власне здоров'я; розвивати мислення, пам'ять; виховувати повагу до народних традицій. |
УРОК 32 Тема. Елементарні уявлення про духовну складову здоров'я. Різні вияви краси поведінки людейМета: дати учням елементарні уявлення про духовну складову здоров'я; розвивати позитивні особистісні якості; виховувати ввічливість, тактовність, порядність. |
Тема. Корисні звички у спілкуванні з однолітками, дорослими людьми, членами своєї родиниМета: вчити учнів розпізнавати корисні навички спілкування з однолітками, дорослими людьми, членами своєї родини; розуміти необхідність ввічливого спілкування; виховувати прагнення ви- конувати правила ввічливого спілкування. |
УРОК 30 Тема. Практична робота: обговорення поведінки відомих літературних героїв (або героїв мультфільмів), їх ставлення до здоров'яМета: вчити розпізнавати людей, дбайливих і байдужих до свого здоров'я; виховувати прагнення дбати про власне здоров'я на прикладах героїв творів для дітей. |
Тема. Значення гарного й веселого настрою для збереження здоров'яМета: дати учням уявлення про настрій людей, його вплив на здоров'я (власне й оточуючих); вчити порівнювати різні настрої, на- водити приклади впливу настрою на самопочуття; розвивати у дітей вміння створювати та підтримувати гарний і веселий настрій. |
Тема. Купання у водоймах. Правила поведінки на водіМета: розповісти учням про правила безпечної поведінки на воді; вчити оцінювати правильні та неправильні дії людей, які відпочивають на воді; виховувати культуру поведінки на відпочинку. |
Тема. Безпека на відпочинку. Практична робота: моделювання правильних і неправильних дій під час відпочинкуМета: розповісти учням про правила безпечної поведінки у лісі; вчити оцінювати правильні і неправильні дії людей, які відпочивають на природі; вчити поводитися у природньому середовищі достойно, з повагою і любов'ю до природи. |