Тема. Корисні звички у спілкуванні з однолітками, дорослими людьми, членами своєї родиниМета: вчити учнів розпізнавати корисні навички спілкування з однолітками, дорослими людьми, членами своєї родини; розуміти необхідність ввічливого спілкування; виховувати прагнення ви- конувати правила ввічливого спілкування. На уроці можна використати демонстраційні матеріали видавництва «Ранок», зокрема плакат «Уроки ввічливості». ХіД УРОКУ Загадка Якби не було його, Не сказав би нічого. (Язик) Як ви вважаєте, що нам допомагає робити язичок? (Спілку- ватися) А чи існують певні закони спілкування? Учитель. На ваш настрій впливає спілкування з однолітками, дорослими людьми, членами вашої родини. Відповідно на їх само- почуття також впливає спілкування з вами. пам'ятайте правила ввічливого спілкування: Зустрівши знайомих, привітайся. Не перебивай співрозмовника. Будь ввічливим. Будь уважним до тих, хто навколо тебе. Розгляньте малюнки на с. 82. Що роблять діти? Як така поведінка впливає на них? Укладіть речення. Орієнтовні відповіді Юрко заважає Тарасикові гратися у піску, ламає його замок. Юрко сердитий, Тарасик засмучений. Наталка забирає у Маринки м'яч. Обоє дівчаток у поганому настрої. Сашко і Юля прощаються після прогулянки. Вони усміхнені й задоволені. Сергійко зустрівся з Петриком. Хлопчики раді й щасливі. Про які вчинки дітей ви можете сказати, що це добре, а це — погано? Висновок: наслідуй лише гарні вчинки. СОВУШКА-СОВА Діти ходять по колу, промовляючи: Совушка-сова, велика голова, Сиділа, сиділа та й полетіла. Після цього діти розводять руки в сторони, починають ходити по класу і вимовляти «С-с-с». Вчитель плескає у долоні — діти сідають на місця. Продовження роботи з підручником Учитель. На настрій впливають не лише вчинки, а й слова. Читання вірша Дмитра Білоуса «Звертання» (С. 83). Як можна звернутися до тата? Як можна звернутися до мами? Як можна звернутися до дідуся? Як можна звернутися до бабусі? Розкажіть, як ви звертаєтесь до своїх рідних. А до друзів? Як би ви хотіли, щоб зверталися до вас? Розгляньте малюнки. Хто до кого звертається? Укладіть з товаришем діалог за малюнком. Уживайте ввіч- ливі слова. Висновок: шануй людей — і тебе шануватимуть! Напишіть, як би ви хотіли, щоб до вас зверталися. У чепурній оселі і життя веселе. Як ви розумієте зміст прислів'я? Які ще прислів'я, що відповідають темі нашого уроку, ви знаєте? Які правила ввічливого спілкування ви запам'ятали? Які правила ввічливого спілкування ви виконуєте? Наведіть приклади вчинків дітей, про які можна сказати, що це добре, а це — погано? Які вчинки ви наслідуєте? Як ви звертаєтесь до друзів? до членів сім'ї? до дорослих? Як ви любите, щоб до вас зверталися друзі? дорослі? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2235 | |
Поведінка в незнайомих місцях |
Вітальна листівка до Дня перемоги |
Аплікація з паперу «курчатко» |
Природні матеріали. Ескіз виробу. Природні матеріали. Виготовлення аплікації ... |
Спостереження та досліди. Практична робота. Дослідження дрібних деталей предм... |
Всього коментарів: 0 | |