УРОК 11 Тема. Методика загартування; засвоєння елементарних правил приймання повітряних і сонячних ваннМета: пояснити учням значення загартовування для здоров’я; вчити дітей наводити приклади чинників загартовування; вивчити з учнями елементарні правила приймання повітряних і сонячних ванн; виховувати прагнення використовувати різні чинники загартовування у повсякденному житті. |
УРОК 10 Тема. Рух і здоров’я. Мотивування дітей до систематичного заняття фізичними вправами. Рухливі ігри для цілеспрямованого тренування певних груп м’язівМета: пояснити учням значення руху для здоров’я; мотивувати дітей до систематичного заняття фізичними вправами; виховувати прагнення проводити своє життя у русі, працювати, займатися спортом, танцями, щоденно виконувати комплекс вправ ранкової зарядки, виробляти гарну поставу. |
УРОК 9 Тема. Роль харчування для здоров’я. Адекватне якісне харчуванняМета: дати учням поняття про групи їжі; ознайомити із правилами адекватного якісного харчування; викликати у дітей інтерес до вітамінних продуктів та прагнення дбайливо ставитися до власного здоров’я. |
УРОК 7 Тема. Практична робота: удосконалення навички догляду за порожниною рота, руками та волоссямМета: ознайомити учнів із правилами догляду за шкірою, волоссям, нігтями і зубами; вчити учнів наводити приклади шкідливих звичок, які створюють небезпеку для зубів; виховувати звичку виконувати правила догляду за шкірою, волоссям, нігтями і зубами. |
УРОК 8 Тема. Практична робота: оволодіння самомасажем вух, носа; гімнастика для очейМета: ознайомити учнів із правилами догляду за носом, вухами та очима; вчити учнів наводити приклади шкідливих звичок, які створюють небезпеку для очей, вух, носа; розвивати мислення, мовлення; виховувати звичку дотримуватись правил догляду за носом, вухами й очима. |
УРОК 6 Тема. Охайність й особиста гігієна першокласників: як правильно вмиватися, купатися, доглядати за зубами, вухами, носом та очимаМета: ознайомити учнів із призначенням предметів особистої гігієни; вчити учнів використовувати предмети особистої гігієни у повсякденному житті; вчити школярів правильно вмиватися, купатися, доглядати за зубами; вухами, носом та очима; розвивати мовлення, мислення; виховувати охайність, акуратність. |
УРОК 5 Тема. Розпорядок дня учнів і його вплив на здоров’я. Правильна організація робочого місця в класі і вдома. Практична робота: формування в дітей уміння організовувати свою працю і відпочинок; розучування «валеологічних хвилинок» для зменшення втоми й підвищення працездатності на різних урокахМета: дати учням уявлення про розпорядок дня школяра і його вплив на здоров’я; навчити учнів складати розпорядок дня за малюнками; порівнювати правильне й неправильне сидіння за партою: розпізнавати ознаки правильної постави, визначати правильність своєї постави; виховувати бажання дотримуватись правил розпорядку дня і правил користування робочим місцем; ознайомити із вправами для формування правильної постави. |
УРОК 4 Тема. Як росте і розвивається людина. Практична робота «Визначення росту і маси тіла»Мета: дати учням уявлення про ріст і розвиток; навчити практично визначати свій зріст та масу тіла; розвивати допитливість; виховувати бажання піклуватися про своє здоров’я. |
УРОК 3 Тема. Здоров’я і хвороби. Інфекційні та застудні хвороби. Їх профілактика, щеплення проти нихМета: дати уявлення учням про те, що таке хвороба, які бувають хвороби; пояснити, що таке щеплення і для чого його роблять; вчити запобігати хворобам; формувати навички здорового способу життя; розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати бережливе ставлення до власного здоров’я. |
УРОК 2 Тема. Щоденне піклування про своє здоров’яМета: дати учням уявлення про здоровий спосіб життя; вчити учнів дотримуватися правил здорового способу життя; розвивати логічне мислення; виховувати бажання щоденно дотримуватися корисних для здоров’я звичок. |