УРОК 6 Тема. Охайність й особиста гігієна першокласників: як правильно вмиватися, купатися, доглядати за зубами, вухами, носом та очимаМета: ознайомити учнів із призначенням предметів особистої гігієни; вчити учнів використовувати предмети особистої гігієни у повсякденному житті; вчити школярів правильно вмиватися, купатися, доглядати за зубами; вухами, носом та очима; розвивати мовлення, мислення; виховувати охайність, акуратність. На уроці можна використати наочні посібники та демонстраційні матеріали видавництва «Ранок», зокрема плакат «Правила гігієни для малюків». ХіД УРОКУ 1. Проблемне запитання — Як ви вважаєте, чи потрібно бути щодня чистим і охайним, щоб зберегти своє здоров’я? 2. Робота за підручником (С. 20-21) Розгляньте малюнки та розкажіть, що роблять діти, щоб бути чистими та охайними. Складіть речення. — Що робить дівчинка на верхньому малюнку? — Що робить хлопчик на верхньому малюнку? — Що робить дівчинка на нижньому малюнку? — Що робить хлопчик на нижньому малюнку? Висновок: щоб бути здоровим, необхідно щодня бути чистим і охайним. — Розгляньте малюнки на с. 21. Назвіть зображені предмети. Відгадайте загадки. • Мочений, Товчений, Сушений, Душений. Хто умивається, З тим привітається. (Рушник) (Г. Храпач) — Для чого потрібний рушник? • Мию, мию без жалю, Мию там, де брудно. А купатись не люблю, Бо від того худну. (Мило) — Для чого потрібне мило? • Кістяна спинка, на черевці щетинка, По брамі стрибала, крихти виганяла. (Зубна щітка) — Для чого потрібна зубна щітка? — Для чого потрібна зубна паста? • Поки вона гуляла, Спинка рожевою стала. (Губка) — Для чого потрібна губка? — Для чого потрібна щітка? — Для чого потрібна склянка? • Який є, таким покаже І без слів про все розкаже. (Дзеркало) — Для чого потрібне дзеркало? • Зуби є, а рота нема. (Гребінець) — Для чого потрібний гребінець? — Для чого потрібний шампунь? • Два кінця, два кільця, А посередині — цвяшок. (Ножиці) — Для чого потрібні ножиці? Висновок: чистота — запорука здоров’я. 3. Фізкультхвилинка ВЕДМЕЖАТА Ведмежата в лісі жили, Головою вертіли. Ось так, ось так — головою вертіли. Ведмежата мед шукали, Дружно дерево гойдали, Ось так, ось так — дружно дерево гойдали. Вперевалочку ходили Та із річки воду пили. Ось так, ось так — та із річки воду пили. Ну, а потім танцювали, Вище лапи піднімали. Ось так, ось так — вище лапи піднімали. 4. Робота у зошиті (С. 14) — Розгляньте малюнки і скажіть, про кого з намальованих дівчаток йдеться у кожному з віршиків. 1) Здивувалось сонечко На маленьку Сонечку: Сонечка умита, Сонечка одіта, Чисті черевички, У косичках стрічки. Усміхнулось сонечко До малої Сонечки. 2) Шапочка у глині, Сажа на коліні, Пальчики зелені, Плаття у смажені. У смажені навіть ніс, По щоках сліди від сліз. От така Ганнуля — Дівчинка-бруднуля. (Грицько Бойко) — Укладіть речення про Сонечку. Орієнтовні відповіді • Сонечка у чистому платтячку. • У Сонечки заплетені косички. • У Сонечки чисті черевички. • У Сонечки чисті руки й личко. • У Сонечки усміхнене обличчя. — Укладіть речення про Ганнусю. Орієнтовні відповіді • У Ганнусі брудне платтячко. • У Ганнусі брудна шапочка. • У Ганнусі розплетені косички. • У Ганнусі брудні руки і коліна. • У Ганнусі брудні черевички. • У Ганнусі неохайно вдягнені шкарпетки. • У Ганнусі розгублене обличчя. — Чим відрізняються охайні діти від брудних? 5. Ознайомлення із практичними порадами 1) Кожен повинен мати окремі рушники для обличчя, тіла і ніг. 2) Білизна та шкарпетки мають бути завжди чистими. 3) Як правильно вмиватися. • Насамперед помий руки з милом. • Мий обличчя, вуха, шию. • Закінчуй вмивання прохолодною водою. Це загартовує організм. 4) Як купатися. • Купайся щодня. • Витирайся особистим рушником. • Після купання ходи неодягненим. Такі повітряні ванни підвищують опірність організму. 5) Як правильно доглядати за зубами. У хлівці два ряди баранців і всі біленькі. (Зуби) • Чисть зуби двічі на день: після сніданку і після вечері. • Після кожного прийому їжі полощи рот. 6) Як правильно доглядати за вухами. • Стеж, щоб вуха були чистими. • Під час щоденного вмивання мий вуха теплою водою з милом. • Бережи вуха. 7) Як правильно доглядати за носом. • Стеж, щоб ніс завжди був чистий. • Користуйся носовою хусткою. 8) Як правильно доглядати за очима. Брат з братом через дорогу живуть, А один одного не бачать. (Очі) • Бережи очі. • Не три очі брудними руками. 6. Робота із прислів’ям — Доведіть правильність твердження. Чиста вода — для хвороби біда. 7. Підсумок уроку — Чому потрібно бути чистим і охайним? — Що слід робити, щоб бути щодня чистим і охайним? — Що ви спроможні зробити самі, щоб твої речі були чистими? — Назвіть предмети особистої гігієни. — Для чого потрібно вмиватися? — Для чого потрібно чистити зуби? — Що слід робити, щоб завжди гарно виглядати? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1511 | |
Українська народна казка «Лисиця та їжак» |
Передача відкритого простору. Практична робота «Різнобарвні будинки» |
Чим розпізнаємо запах і смак |
Твоя країна — Україна. Символи держави |
Розмітка за зразком, клітинками та лінійкою |
Всього коментарів: 0 | |