УРОК 11 Тема. Методика загартування; засвоєння елементарних правил приймання повітряних і сонячних ваннМета: пояснити учням значення загартовування для здоров’я; вчити дітей наводити приклади чинників загартовування; вивчити з учнями елементарні правила приймання повітряних і сонячних ванн; виховувати прагнення використовувати різні чинники загартовування у повсякденному житті. ХіД УРОКУ 1. Проблемне запитання Учитель. Кажуть, щоб мати міцне здоров’я, не боятися застуди і хвороб, треба загартовуватися. Так це чи ні? Доведіть. 2. Вивчення вірша Щоб здоровим бути й дужим, Загартовуйся, мій друже! Взимку, влітку, цілий рік, Щоб прожити вік без лік! (О. Чеботарьов) 3. Робота за підручником (С. 35) Учитель. Сонце, повітря і вода допоможуть вам загартуватися. Намагайтеся якомога більше бувати на свіжому повітрі. Корисно ходити босоніж по підлозі, траві, піску, дрібних камінцях. Це зміцнює ступні ніг, запобігає застуді. — Розгляньте малюнки. Складіть за ними речення. (Тарасик загартовується.) — Як він загартовується? — Коли він це робить? (Тарасик обливається прохолодною водою. Це він робить влітку вранці. Це запобігає застуді.) — Що робить Даринка? — Чому дівчинка не взута? — Чому корисно ходити босоніж? — Де можна ходити босоніж? Висновок: ходити босоніж можна лише там, де чисто. Запам’ятай! Загартована дитина: • добре росте; • не хворіє на застуду; • має гарний настрій. 4. Фізкультхвилинка ПОДОРОЖ ДО ЛІСУ Петрик йшов, йшов, йшов І суницю знайшов. З’їв (показати) і далі пішов. Петрик йшов, йшов, йшов І горішок знайшов. Підняв і далі пішов. Петрик йшов, йшов, йшов І грибочок знайшов, Поклав у корзинку Й додому пішов. 5. Робота із загадкою Між берегів Текла, текла. Мороз зміцнів — Під скло лягла. (Річка) — Хто з вас відпочивав біля річки? — Чи вмієте ви плавати? пірнати? — Розгляньте верхній малюнок на с. 36. Як діти загартовуються влітку? Учитель. Купання й плавання у водоймах влітку дають добрі результати. — Де плавають діти? — Що вони роблять у воді? — Як діти захищають голову від сонечка? — Під чиїм наглядом діти перебувають у воді? Поради: приймайте сонячні ванни між 9 і 11 год та після 16 год. Краще це робити біля водойм. Голову прикривайте головним убором. — Розгляньте нижній малюнок. — Яка це пора року? — Що роблять діти? — Чи загартовуються вони? — Чи перегрівають себе діти теплим одягом? Чи змерзли вони? Чому? (Ходіння на місці.) (Нахилитися вперед.) (Виконаннярухів за текстом.) Висновок: прогулянки, ігри на свіжому повітрі в будь-яку пору року загартовують організм. Одягайтеся відповідно до погоди. Загартовуйтеся разом з батьками. 7. Робота в зошиті (С. 22-23) № 1. Розгляньте малюнки. (Свіже повітря із відчиненої кватирки, сонце, фрукти, сніг, стрибала, роса на траві, рушник, мило, душ) — Виберіть ті предмети, які допоможуть вам загартовуватися. Зафарбуйте їх. № 2. Розгляньте малюнки. Що робить дитина? Складіть речення. Орієнтовні відповіді • Хлопчик плаває у морі. • Хлопчик обливається прохолодною водою. • Хлопчик обтирається вологим рушником. • Хлопчик приймає сонячні ванни. Висновок: сонце, повітря, вода допомагають загартовуватися. — А як загартовуєтесь ви? № 3. Розгляньте малюнки. Складіть речення про те, як загартовуються дорослі і діти. Орієнтовні відповіді • Петрик з мамою і татом займаються бігом навіть взимку. • Юрасик і Маринка йдуть босяка з татом на річку. • Діти з вихователькою загоряють на березі моря. • Діти катаються на катку. — Позначте синім квадратиком, як загартовуються взимку, а жовтим — улітку. Висновок: загартовуватися потрібно систематично в будь-яку пору року. 8. Робота за підручником (С. 37) 1) Розгляньте малюнки. Назвіть їх. Виберіть одяг і взуття для зими і для літа. 2) Обговорення змісту вірша Т. Лисенко. — Що болить у зайчика? — Чому зайчик захворів? — Як мама лікувала зайчика? — Розгляньте малюнки. Як виглядає здоровий зайчик? — Як виглядає хворий зайчик? Висновок: прислухайтеся до порад старших. Вдягайтеся за погодою. 9. Робота з прислів’ям — Прочитайте прислів’я. Наведіть власні приклади, щоб довести правильність твердження. Сонце, повітря, вода — найкращі друзі. 10. Підсумок уроку — Для чого потрібно загартовуватися? — Які правила загартовування ви запам’ятали? — Як ви загартовуєтеся водою? — Як потрібно поводитися на воді? — Як ви загартовуєтеся сонцем? — Які правила перебування на сонці ви запам’ятали? — Як ви загартовуєтеся повітрям? — В які пори року треба загартовуватися? — Де можна ходити босоніж? — Як ви загартовуєтеся влітку? взимку? восени? навесні? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1287 | |
Правила поведінки у громадських місцях |
Українська народна казка «Лисиця та їжак» |
Інструменти і приладдя для роботи з тканиною |
Міні-проект. Як облаштувати джерело? |
У світі чарівної казки. Урок позакласного читання |
Всього коментарів: 0 | |