УРОК 32 Тема. Елементарні уявлення про духовну складову здоров’я. Різні вияви краси поведінки людейМета: дати учням елементарні уявлення про духовну складову здоров’я; розвивати позитивні особистісні якості; виховувати ввічливість, тактовність, порядність. |
УРОК 31 Тема. Корисні звички у спілкуванні з однолітками, дорослими людьми, членами своєї родиниМета: вчити учнів розпізнавати корисні навички спілкування з однолітками, дорослими людьми, членами своєї родини; розуміти необхідність ввічливого спілкування; виховувати прагнення виконувати правила ввічливого спілкування. |
УРОК 30 Тема. Практична робота: обговорення поведінки відомих літературних героїв (або героїв мультфільмів), їх ставлення до здоров’яМета: вчити розпізнавати людей, дбайливих і байдужих до свого здоров’я; виховувати прагнення дбати про власне здоров’я на прикладах героїв творів для дітей. |
УРОК 29 Тема. Значення гарного й веселого настрою для збереження здоров’яМета: дати учням уявлення про настрій людей, його вплив на здоров’я (власне й оточуючих); вчити порівнювати різні настрої, наводити приклади впливу настрою на самопочуття; розвивати у дітей вміння створювати та підтримувати гарний і веселий настрій. |
УРОК 27 Тема. Безпека на відпочинку. Практична робота: моделювання правильних і неправильних дій під час відпочинкуМета: розповісти учням про правила безпечної поведінки у лісі; вчити оцінювати правильні і неправильні дії людей, які відпочивають на природі; вчити поводитися у природному середовищі достойно, з повагою і любов’ю до природи. |
УРОК 28 Тема. Купання у водоймах. Правила поведінки на водіМета: розповісти учням про правила безпечної поведінки на воді; вчити оцінювати правильні та неправильні дії людей, які відпочивають на воді; виховувати культуру поведінки на відпочинку. |
УРОК26 Тема. Безпека на відпочинку. Ігри та розвагиМета: розповісти учням про правила безпечної поведінки у природному середовищі; вчити вибирати безпечні місця для відпочинку та гри, виконувати правила ігор і розваг; допомогти їм засвоїти правила користування громадським транспортом: посадка і підготовка до виходу; виховувати культуру поведінки на відпочинку. |
УРОК 25 Тема. Правила користування громадським транспортомМета: ознайомити учнів із видами громадського транспорту; допомогти їм засвоїти правила користування громадським транспортом (посадка і підготовка до виходу); виховувати культуру поведінки у громадському транспорті. |
УРОК 23 Тема. Вибір безпечного маршруту від дому до школиМета: вчити учнів вибирати безпечний маршрут від дому до школи; розвивати спостережливість, самостійність; виховувати культуру поведінки дітей на вулиці. |
УРОК 22 Тема. Складові дороги. Основні відомості про організацію дорожнього руху. Безпечний перехід проїжджої частини дорогиМета: вчити учнів розпізнавати частини дороги (проїжджа частина, бордюр, тротуар, перехрестя, перехід), дорожні знаки (пішохідний і підземний переходи); спонукати дітей до виконання правил безпечного переходу проїжджої частини дороги у місті чи селі; виховувати уважність, дисциплінованість. |