Урок 9 Тема: Харчування і здоров'я. Овочі, фрукти, молочні продукти, їх значення для росту та розвиткуМета: вчити учнів розпізнавати корисні і шкідливі продукти і напої; пояснити, чому дітям потрібно вживати овочі, фрукти, молочні продукти щодня; викликати інтерес до продуктів, що містять вітаміни та прагнення до збереження власного здоров'я. |
Урок 8 Тема: Догляд за руками. Практична робота: «Як правильно мити руки»Мета: ознайомити учнів із правилами догляду за руками; вчити учнів називати ситуації, в яких необхідно мити руки; виховувати звичку правильно мити руки, використовувати засоби гігієни. |
Урок 7 Тема: Правила особистої гігієниМета: розповісти учням про призначення предметів особистої гігієни; вчити розпізнавати предмети загальної та особистої гігієни, використовувати їх у повсякденному житті; прищеплювати учням елементарні санітарно-гігієнічні навички (щодня мити обличчя, руки, вуха, шию, чистити зуби вранці та ввечері); вчити школярів правильно вмиватися, купатися, доглядати за зубами, вухами, носом та очима, стежити за своїм зовнішнім виглядом (чистота одягу, тіла, охайність зачіски); виховувати охайність, акуратність. |
Урок 6 Тема: Постава. Як правильно сидіти за партою. Робоче місце першокласника. Практичні роботи: «Як складати портфель», «Вправи для формування правильної постави і стопи»Мета: навчити учнів розпізнавати правильне і неправильне сидіння за партою, визначати правильність своєї постави; вчити складати портфель, підтримувати порядок на робочому місці, тримати в чистоті та порядку особисті речі, одяг, книги, зошити, навчальне приладдя, приступати до занять лише після того, як наведено порядок на робочому місці (столі, парті), після закінчення занять уміти правильно зібрати речі в портфель; виховувати бажання виконувати вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості. |
Урок 5 Тема: Розпорядок дня. Практична робота: «Складання розпорядку дня (з допомогою дорослих)»Мета: дати учням уявлення про розпорядок дня школяра та його вплив на здоров'я, довести необхідність його дотримання; пояснити, чому важливо вчасно лягати спати; навчити учнів складати розпорядок дня за малюнками; виховувати бажання дотримуватись розпорядку дня. |
Урок 4 Тема: Щоденне піклування про своє здоров'яМета: дати учням уявлення про здоровий спосіб життя; вчити дотримуватися правил здорового способу життя; виховувати бажання щоденно дотримуватися корисних для здоров'я звичок. |
Урок З Тема: Ріст і розвиток людини. Практична робота: «Вимірювання зросту і маси тіла (з допомогою дорослих)»Мета: дати учням уявлення про ріст і масу тіла людини (зокрема, дитини 6-7-річ-ного віку); навчити практично визначати свій зріст та масу тіла; виховувати бажання піклуватися про своє здоров'я. |
Урок 2 Тема: Здоров'я та його ознаки. Порушення здоров'я (травми, захворювання) та їх профілактика. Практична робота: «Фізкультхвилинки для зменшення втоми і підвищення працездатності (розслаблення очей і м'язів рук, тулуба)»Мета: дати учням уявлення про те, що таке здоров'я, розповісти про його значення для повноцінного життя людини; вчити називати чинники, що впливають на здоров'я, ознаки здоров'я і хвороби; пояснити, чому діти не повинні вживати ліки і незнайомі речовини без дозволу дорослих; навчити учнів порівнювати самопочуття здорової і хворої людини, виконувати вправи для зменшення втоми і підвищення працездатності; вчити запобігати хворобам; виховувати бережливе ставлення до власного здоров'я. |
Що вивчає предмет «Основи здоров'я». Безпека першокласника. Практична робота: «Знайомство зі школою»
Урок 1 Тема: Що вивчає предмет «Основи здоров'я». Безпека першокласника. Практична робота: «Знайомство зі школою»Мета: дати учням уявлення про те, що вивчає предмет «Основи здоров'я»; ознайомити з правилами безпеки першокласника; сприяти розвитку мислення, уяви, пам'яті і самостійності учнів; виховувати бажання піклуватися про своє здоров'я. |
Тема: Обережно: незнайомціМета: Ознайомити учнів з основними правилами особистої безпеки при зустрічі з незнайомими людьми у ліфті, під'їзді, на вулиці; формувати навички правильної поведінки, коли дзвонять у двері, по телефону; вчити, як поводитися в різних місцях, коли заблукав; розвивати здатність орієнтуватися в складних ситуаціях, реально оцінювати небезпеку; виховувати сміливість, спостережливість, винахідливість. |