Урок 8 Тема: Догляд за руками. Практична робота: «Як правильно мити руки»Мета: ознайомити учнів із правилами догляду за руками; вчити учнів називати ситуації, в яких необхідно мити руки; виховувати звичку правильно мити руки, використовувати засоби гігієни. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент Вже дзвінок сигнал нам дав: Працювати час настав. Тож і ми часу не гаймо, Роботу швидше починаймо. II. Актуалізація опорних знань та мотивація навчальної діяльності — Чому необхідно бути чистим і охайним? — Що слід робити, щоб бути щодня чистим і охайним? — Ви збираєтеся вранці до школи. Які предмети особистої гігієни допоможуть вам стати чистими та охайними школярами? — Як правильно користуватися зубною щіткою? — Чи правильно ви миєте руки? III. Повідомлення теми та мети уроку — Сьогодні на уроці ви ознайомитеся із правилами догляду за руками, дізнаєтесь, як правильно мити руки. IV. Вивчення нового матеріалу 1 «Мозковий штурм» — Навіщо людині потрібні руки? Яку роботу ви виконуєте руками? 2 Робота в групах Учитель читає оповідання Василя Сухомлинського «Для чого руки потрібні». Петрусь з дідусем великими друзями були. Про все розповідали один одному. Якось дідусь запитав онука: — А для чого, Петрику, людям руки потрібні? — Щоб у м’яча грати, — відповів Петрусь. — А ще для чого? — запитав дідусь. — Щоб ложку тримати. — А ще? — Щоб кицьку гладити. — А ще? — Щоб камінчики в річку кидати... Довго відповідав Петрусь дідусеві. І ніби правильно відповідав. А про головне так і не сказав. — Про що Петрусь не сказав дідусеві? 3 Робота над загадками • Чим більше миється, тим меншим стає. (Мило) • Любить митися і купатися, але від того тільки худне. (Мило) • Дві матері по п’ять синів мають. (Руки) 4 Читання гуморески Грицька Бойка «Не знала» Пита бабуся у онуки: — Чи ти помила добре руки? — Аякже,— Мил очка в од віт, — Помила з милом, так як слід. — А де? — бабуся знов питає. — Води ж у хаті в нас немає. — Немає? — здивувалась Мила. — А я не знала і... помила. — Що автор хотів сказати цим віршем? До чого він спонукає? — Які хвороби від брудних рук вам відомі? — Яких правил слід дотримуватись, щоб шкідливі мікроби не потрапили до організму? 5 Фізкультхвилинка МАЛЕНЬКІ ВЕДМЕДИКИ Прокинулись ведмедики, (Руки підняти угору.) До сонця потягнулись. (Потягнутись.) Швиденько повернулись. (Виконати повороти тулуба.) Присіли 2-3 рази,(Присісти.) А потім підстрибнули, (Підстрибнути.) Повільно походили(Ходьба на місці.) Й зарядку закінчили. V.Узагальнення й систематизація отриманих знань 1 Практична робота: «Як правильно мити руки» 1) Робота в парах. — Пронумеруйте малюнки по порядку: що було раніше, а що — пізніше. Картка 1 — Розгляньте малюнки у правильному порядку. Як слід правильно мити руки? Складіть речення. Насамперед треба закотити рукава. Намиленою щіточкою для нігтів почистити кінчики пальців. Змити мильну піну. Витертися особистим рушником для рук. Чи так ти миєш руки? Розкажи. 2) Тестування. (Картка 2) — Як часто ти миєш руки? Позначте відповідь. О 1 раз на день. О 2 рази на день. О Коли сідаю їсти. О Коли вони брудні. 3) Робота в групах. Складання порад. • Руки тримай у чистоті. • Перед їдою і після їди завжди мий руки. • Коли приходиш з вулиці, мий руки. • Після туалету ретельно мий руки. • Якщо доглядав свійських тварин, грався з ними, помий руки. • Не чіпай бездомних собак і кішок. Від них людям передаються хвороби — лишаї, короста, сказ. 2 Робота над прислів'ями і висловами • Сонце, повітря, вода — наші найкращі друзі. • Мило сіре, та миє біло. • Вода все очищає. • Хвороба з брудом у дружбі. • Води не бійся, щоденно мийся! • Неохайній людині всяка одежа погана. • Руки мив ще тоді, як мати в кориті купала. • Не буду митися, а то ще ненароком сороки вхоплять. • Охайність — запорука здоров’я. • Не думай бути нарядним, а думай бути охайним. • Брудні руки бруднять і обличчя. • Мийся частіше — будеш миліше. • Хто руки миє — той не хворіє. 3 Гра «Весела хвилинка» — Мамо, яку сорочку ви мені дасте сьогодні? — гукає Петро з ванної кімнати. — З короткими рукавами. А чому ти запитуєш? — Щоб я знав, доки руки мити. 4 Гра -змагання • Дві пари дівчаток, що мають довге волосся, заплітають одна одній коси або зав’язують банти. • Двоє хлопчиків застібають ґудзики на сорочках або піджаках. • Дві дівчинки та два хлопчики зав’язують шнурівки на черевиках. 5 Складання та вивчення «Правил Охайної Людини» • Щодня вставай в один і той самий час, провітрюй кімнату, роби зарядку. • Щоранку вмивайся, чисти зуби, мий вуха, шию. • Привчайся після зарядки обтиратися до пояса водою кімнатної температури. • Перед сном не забувай вмитися та добре провітрити кімнату. • Завжди мий руки перед їжею, після роботи, відвідування туалету. • Коротко підстригай нігті на руках і ногах. • Користуйся носовичком. • Коли чхаєш і кашляєш, прикривай ніс і рот носовичком. • Пам’ятай, що волосся повинне бути завжди зачесаним. • Щодня чисти своє взуття. • Стеж за чистотою свого одягу. б Робота за малюнками — Порахуй засоби гігієни. Картка З VI. Підсумок уроку — Чому необхідно дбати про чистоту рук? — Коли слід мити руки? — Чи обов’язково митися з милом? — Які правила гігієни ви запам’ятали? Ось і скінчився урок, І дзвенить для вас дзвінок! Працювали добре, друзі, Відпочиньте по заслузі! Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3617 | |
ПІДГОТОВКА ДО УРОКУ-СВЯТА № 32. |
«Які чудові нам земля дає плоди...». Складання текстів-описів за малюнком і п... |
Конструювання зі смужок паперу. Конструювання виробів зі смужок паперу |
Ще про клавіатуру |
Робота з папером. Писанка |
Всього коментарів: 0 | |