💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Обережно: незнайомці

Тема: Обережно: незнайомці

Мета: Ознайомити учнів з основними правилами особистої безпеки при зустрічі з незнайомими людьми у ліфті, під'їзді, на вулиці; формувати навички правильної поведінки, коли дзвонять у двері, по телефону; вчити, як поводитися в різних місцях, коли заблукав; розвивати здатність орієнтуватися в складних ситуаціях, реально оцінювати небезпеку; виховувати сміливість, спостережливість, винахідливість.

Хід уроку

І. Організація класу

Продзвенів уже дзвінок,

Час почати нам урок.

Будемо у світ знань мандрувати,

Будемо основи здоров'я вивчати.

ІІ. Вивчення нового матеріалу

1. Вступне слово вчителя

- Діти, з якої казки цей уривок:

"Ви сидіть дома, двері за мною закрийте на замокі нікому не одчиняйте. А я піду в ліс та їсти вам принесу…" ("Вовк та семеро козенят")

- Що наказувала матір – коза своїм діткам?

- А чи послухали вони свою матір?

- Що з ними сталося?

- Підберіть слова-ознаки до слова "вовк" (Хитрий, злий, голодний, небезпечний).

- У нашому житті, діти, також зустрічаються небезпечні люди. Таких людей називають злими або непорядними. Зовні ці люди такі ж, як усі. Це тільки в казках розбійника, шахрая, злодія легко впізнати! А справжнього злодія іноді не відрізнити від звичайної людини. Але в душі він жорстокий і злий.

Тому з раннього дитинства вам слід знати, що люди різні і мати справу необхідно тільки з тими, кого ви знаєте, з ким познайомили вас батьки. Всі інші – це незнайомі люди.

- То як ви думаєте, про що ми сьогодні з вами будемо розмовляти?

- Чого повинні навчитися?

2. У ліфті, поїзді

- Зустріти незнайомців можна навіть у своєму під'їзді. Тому, щоб не стати жертвою злочинців розгляньте ілюстрацію і скажіть, що необхідно зробити, перед тим, як зайти у під'їзд? (с. 86)

(Якщо нікого незнайомого нема - заходимо)

- Заходити ви у під'їзд і чекаєте ліфт. В цей час підходить незнайома людина і зупиняється біля вас. Відкриваються двері ліфта, людина заходить в середину. А що робити вам?

- Ви повинні не боятися і не соромитися сказати: "Я поїду іншим разом!". Якщо ця людина буде кликати вас – відразу відійдіть до сходів, а ще краще – вибігти з під'їзду.

Твердо запам'ятайте: не можна сідати в ліфт з незнайомцями.

- Чи знаєте ви, як потрібно користуватися ліфтам?

- Що ви будете робити, якщо застрягнете у ліфті?

3. На вулиці

- Пригадайте казку "Колобок", що трапилося з колобком? Чому? (Пішов без дозволу гуляти)

- Така небезпека може чатувати на вас і на вулиці. До вас може підійти незнайомець і попрости допомогти знайти котика, запропонувати покататися на машині, подивитися кіно, пограти у комп'ютерну гру.

- Як ви вчините в такій ситуації?

- Запам'ятайте просту істину: дорослі повинні звертатися за допомогою до дорослих , а не до дітей. Найкраще – взагалі не говорити з незнайомцями або ввічливо сказати: "Вибачте, я вам не зможу допомогти, я вас не знаю" – швидко відійти або відбігти.

- Дітям необхідно знати декілька правил безпеки на випадок зустрічі з незнайомцями.

1. Гуляти краще з друзями. Якщо біля вас зупинилася машина, відійдіть від неї якомога далі. Якщо людина здається вам підозрілою, небезпечною, перейдіть на інший бік вулиці.

2. Якщо раптом хтось тягне вас за собою – виривайтеся, кусайтеся. І головне – кричіть. Краще кричати такі слова: "Залишіть мене! Я вас не знаю! Мене крадуть! Це- чужа людина! Він - не мій батько! ". Такі фрази швидше притягнуть увагу людей.

3. Ще треба пам'ятати, що небезпечними можуть бути не тільки чоловіки, але й жінки, бабусі, молоді хлопці, дівчата.

 Добре запам'ятайте закон "НЕ":

- не розмовляйте з незнайомцями;

- не сідайте в машину до незнайомців;

- не гратися дорогою зі школи додому;

- не гуляйте з настанням темряви.

4. Розгляд ілюстрацій у підручнику (с.87)

- Що хлопчики роблять неправильно?

- Як слід себе поводити? Чому?

ІІІ. Фізкультхвилинка

ІV. Робота над темою уроку

1. Вам подзвонили (у двері чи по телефону)

- Добре, коли в домі є така зручна річ, як телефон. А чи вмієте ви користуватися телефоном?

- Говорити по телефону дуже просто – це відомо кожному. Але тут є одне важливе правило: розмовляти потрібно тільки зі знайомими. А якщо подзвонили незнайомі, треба сказати, що батьки не можуть підійти до телефону. Чому?

- Запам'ятайте основні правила розмови по телефону з незнайомцями:

- Не називайте адресу своєї квартири, будинку;

- Ніколи не називайте номер свого телефону;

- Не розмовляйте з незнайомцями довго, тим більше не говоріть, що батьків немає дома;

- Обов'язкова попросіть батьків, щоб вони перевірили чи правильно ви користуєтесь телефоном.

2. Розгляд ілюстрацій (с. 88)

3. Правила поведінки, якщо вам подзвонили у двері.

- А чи знаєте ви, як себе поводити, якщо вам подзвонили у двері?

- Запам'ятайте наступні правила:

- Не можна відкривати двері, якщо дзвонить незнайома людина;

-  На всі прохання незнайомців слід відповідати: "НІ!", а ще краще – зовсім не розмовляти;

- Якщо в двері дзвонить (стукає) листоноша, монтер, електрик, міліціонер, все одно не відкривайте двері, якщо не знаєте цих людей. Злочинці можуть переодягнутися в будь-яку форму;

- Якщо незнайомець намагається силоміць відкрити ваші двері, треба подзвонити в міліцію за телефоном 102; якщо немає телефону, покликати на допомогу через вікно.

4. Гра – перевірка "Стук у двері"

Учень – Хто там?

Голос – Це я, дядя Саша! Відчини я прийшов перевірити електрику.

Учень – Я не можу відчинити, мама не дозволяє!

Голос – Та чого ти боїшся? Я твою маму добре знаю, а вона – мене!

Учень – Пробачте, прийдіть тоді, коли мама буде вдома, а зараз я не відчиню!

Голос – Відкривай зараз же, мені ніколи з тобою бавитися! У мене робота!

Учень – Ні, вибачте, я подзвоню до мами або тата…

- Як би ви вчинили, якщо б до вас постукали у двері?

- Чи треба вести переговори?

- Що потрібно робити в подібному випадку?

5. Зустріч з казкою

- Діти, пригадайте, у яких казках герої не слухались своїх товаришів, батьків і через це з ними трапилася біда?

"Котик і Півник" (Півник розмовляв з лискою)

"Червона Шапочка" (Розмовляла з вовком, показала хату)

"Буратіно"(Замість школи пішов до театру)

"Вовк та семеро козенят"(Відчинили двері)

"Колобок"(Пішов гуляти без дозволу)

V. Підсумок уроку .

- То про що ви дізналися?

 - Чого навчилися?

Категорія: Основи здоров’я | Додав: SYLER (31.12.2013)
Переглядів: 4026 | Рейтинг: 2.0/1
Що можна робити з інформацією. Інформаційні процеси
Стібки і шви. ручні стібки. Шов «уперед голку» та його застосування
Твій друг — книга. Урок позакласного читання
Хай буде сад. Складання і записування підписів під серією малюнків, що можут...
З чого складається комп’ютер
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]